lördag 27 mars 2010

Vill önska alla bloggläsare en fortsatt Trevlig Helg!

Efter en arbetsvecka är det avkopplande och gå hemma och greja lite. Har planterat lite lökväxter, det kan man inte få för många av....

Fick en hel hög av gamla julgrans ljushållare av svärmor för ett bra tag sedan. Hon har en del i sina gömmor må jag säga. Kul när det kommer till användning och glädje för någon annan.




Tack för alla snälla kommentarer, trodde nog att jag var borttagen från era datorer, men så var det inte! Ska kika runt till er andra i helgen.

Ha det så bra!

Kram Anna

14 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh nu blir jag lite avis på dig;)Jag har letat efter såna ljushållare länge. Kul att ha en svärmor som har såna skatter:)
Trevlig helg kram Susanne

Rosor och Spetsar sa...

Visst är det härligt att få göra lite vår, jag har lite penser o tet a tet som står o väntar på att få bli planterade, kanske i morgon.Vilken fin låda du har dina spetsar o julgransljushållare i.
Ha en skön helg
Kramar
Annelie

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det skönt att gå och små fixa lite inne.Härliga bilder du visar.Önska dej en härlig lördag vännen Vårkram Rita ♥

Home and Lifestyle sa...

Thanks for sharing!

Wish you a very happy weekend! Lovely greetings, Ingrid

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vad fint du har. Vilken lycka att ha en svärmor som delar med sig av sina skatter.
Kram Marie

Vit som snö sa...

Absolut har du missat något om du inte smakat sushi! Tycker jag... Det brukar vara att man älskar det eller tvärtom.
Jag kan inte minnas att jag tittat in här förr! Och nu har jag kikat genom ALLA dina inlägg, wow, så fint ni bor! Er glasveranda är ljuuuvlig! Jag lägger dej som länk så jag inte missar vad du har för dej- OCH om du kanske äter sushi framöver;) Hihi
Kram Cilla

Vintage House sa...

härligt med en svärmor som har lite smått och gott. julgransljushållare kan man aldrig få för många av.
kram och en massa mys
sandra

[ c o y o t e ] sa...

Hej! Jag har med en svärmor som kommer med lite smått å gott ibland.. Men inga ljushållare.. Sådan skatt!

Ha en skön dag!
Kram Mia

Tigris Predikantan sa...

Fin blogg! Vad är det för "trälåda?
:)

Elzie sa...

Vad fint du planterat. Kanske skulle testa det i mitt fat?!

Den där skytteln ser väldigt bekant ut. Jag har en som jag ärvt efter min farmor som ser nästan likadan ut, haha. Roligt att ha som minne.

Ha en fortsatt bra dag.
Kram Elzie

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej vännen!

Ååh så vackra bilder, speciellt den sista!

Ha en riktigt mysig söndagskväll!
Varma kramar
Linda

Norregård sa...

Hej!!!
Vad kul att du är tillbaka!!!! Klart du inte är borttappad....*ler*....
Underbara och inspirerande bilder från ditt fiiiina hem;o)

Kram Kram Malin

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Välkommen tillbaka! Så skoj att du kände för att blogga igen. Och ingen risk att någon tröttnar på att kika in till dig, du som visar så fint! Jag har också gamla julgransljushållare- det är så fint!
Kram /Anna

gamla skolan sa...

Vackra bilder ! Dom där gamla ljushållarna är fina , jag har också en påse , med sådana ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

Related Posts with Thumbnails