fredag 16 april 2010

Jaha, då var det fredag igen!
Veckorna springer verkligen iväg. Har jobbat hela veckan och det känns. Inte hinner eller orkar man så hemskt mycket mer än det "vanliga" familjepysslet. Dessutom har jag en student på jobbet, vilket är jätteroligt men det krävs lite mer av en.
Tänkte ändå jag ville ha ett litet inlägg så här på fredagen och önska er en härlig helg. Så jag fotade lite ändå....

Här hänger några gamla örngott....


Hittade dem på loppis....

En härlig klocka som jag inte har visat förut. Har köpt den här.


Den saknar sekundvisare och visarna flyter fram...


Den hänger här i köket i vanliga fall, men den passar lite överallt!

Ha en trevlig Helg!
Kram Anna

(själv vet jag inte om jag blir gräsänkling i helgen då S skulle åka till Italien med jobbet. Han är inte så glad att det blev vulkanutbrott just nu....)

23 kommentarer:

Vintage House sa...

Underbart vackra ting du visar:)
önskar dig en underbar helg....
kram i massor
sandra

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket ögongodis du visar idag.Underbara saker-Önskar dej en mysig dag Njut och Mys Kramar Rita ♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fina bilder du visar oss..sååå fina saker du har !! Jag vet, precis så är det, på veckorna hinner man inte så mycket mer än jobb, matlagning..puuhh..
Ha nu en toppen helg vännen
Kraaam Anette

Hanna sa...

Fina bilder!! Klockan var urläcker :P

Ha nu en supermysig helg!
Kram Hanna

[ c o y o t e ] sa...

Sköna saker du visar!!

Ha en skön helg Anna!

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag förstår dig mer en väl när du säger att du har haft en student bredvid dig. Jag hade det förra veckan och herregud sååå trött jag var den veckan*S*
Nu blir det till att vila upp dig:) Själv ska jag jobba hela helgen....suck.
Ha en skön helg!!
Kram Susanne

Lilla Lycksta sa...

Helt underbara saker du visar. Visst är det svårt att få tiden att räcka till, mer en till det vardagliga. Ha en trevlig helg.
Kram Camilla

Tigris Predikantan sa...

Hoppas du inte hunnit planera sånt du bara kan göra om du blir ensam.. *ler*!
:)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin klocka, jättefina foton du tog till inlägget. Ser i tidningen att många flyg har stoppats, du kanske inte blir ensam under helgen.
Ha en bra helg
Kramar
AnnaMaria

Country Hill sa...

Tack för Ditt trevliga inlägg hos mig. Nej vi har ingen sån där fin veranda som Ni har, men vi har en uteplats där Douglas gillar att ligga.
Ha nu en skön helg!
Kram Lena

rustik charm sa...

Vilka fina bilder:)Fina örngott och klockan gillade jag mycket.

Trist att vara själv, det är jag i helgen:(. Men det ser väl ut som om flygen är inställda så du blir nog inte ensam ändå.

Förresten, tack för din fina kommentar:)

Önskar dig en underbar helg.
Kram
Kristina

Annas skattkammare sa...

Vilka ljuvliga örngott! Så fin skänken och klockan är me.. Förstår att det tar lite extra energi att ha student, du får njuta i helgen!
Kram /Anna

Mycket annat & lite betong sa...

Fina saker.

Trevlig helg du också!
Agneta

Norregård sa...

Ljuuuuuuuuuuuuvligt Anna!!!
Veckorna går så himla fort, man vill och tror att det ska hinnas så mycket;o)

Hoppas han tar sig hem!!!
Kram Kram Malin

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken heeelt underbar klocka! Jag blev helt såld... Måste försöka hitta något liknande till mitt kök. Underbar! Verkligen fina bilder du tar.
Kram/ Anna

Lantbacken sa...

Du har det så fint! GIllar dina bilder. Tack för dina kommentarer om min trädgård, huset står på gammal odlingsmark så det lätt att få det att växa. Ha en superhelg! Kram Pernilla

Anneli sa...

Hejsan..

Fin klocka, spelar ingen roll att den inte har någon sekundvisare.
Fina bilder som vanligt!

Önskar dig en fin fortsatt helg,
Kram Anneli.

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Vackert vackert!
Älskar gamla vackra örngott med spets.

Ha en trevlig lördagskväll!
Kram Milla

Country Hill sa...

Hej! Nu är vi inne och kikar igen. Douglas sa att jag måste lägga in Dig i min blogglista så vi inte tappar bort Dig, han vill visa Husse hur han vill ha det.
Ha en fin helg!
Kramar Lena och Douglas.

Mys och hemtrevnad sa...

Vilken härlig och inspirerande blogg du har den ska jag följa! Ha en skön helg MVH semlan

Hildas Hem & Trädgård sa...

Vilken fin blogg jag hittade till. Vilket vackert hem ni har!!!!

Min man fick lov att avboka flyget och fixa hyrbil och båt till Tyskland i helgen. Hoppas att det löste sig för er också!!
Kramar

Inspiration i vitt sa...

Så fin den lantliga klockan var, den passade fint i ditt fina hem. Kram på dig/ingela.

Mjuka sa...

vackra sköna ting du visar. Klockan var jättefin! Vi har vänner som varit i australien i fem veckor och längtar hem, kanske får de vänta ännu lite längre då pga detta,
Ha en fin kväll
kram Malin

Related Posts with Thumbnails