fredag 23 september 2011



Kikar in här och önskar er en Trevlig helg. Har haft svårt att hinna med bloggande ett tag nu. Hoppas det ändrar sig. Känner dock att jag inte har något kul att visar er.

 Ni undrade om jag var kortklippt nu.....nej, det blev endast toppklippning. Kanske ska jag våga att visa er någon dag....

Nu blir det fredagsmys med kyckling och klyftpotatis.

Tjingeling!

Has had difficulty keeping up with the blog for a while. I hope it changes. Some wondered if I had cut myself short ... but not. Maybe I show an image of me someday ....
Now I'll take Fredagsmys we call in Sweden. When we eat something special, and cuddling up this weekend.

10 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Önskar dig det samma!
Kram Anna

Livet på Vestergård sa...

Ha en skön helg!
Kram Kicki

Vintage House sa...

Ha en skön skön helg
kram
sandra

Anonym sa...

Du får också ha en trevlig helg

Kram

Louise sa...

Stämningsfull bild! ha en skön helg!

Lantligt i smultronbacken sa...

Ibland känner man en enorm lättnad över att man fegade ur, det är hemskt när man ångrar sig. Jag har alltid velat ha lugg igen MEN vet att jag gråter floder om jag klipper mig och blir så missnöjd, ändå så blir jag sugen att prova igen varje gång jag sitter hos frissan

Kram Teres

Anne på landet sa...

Takk for inspirasjonsbilder som alltid!

Kanelkaken skal jeg oprøve bake, den så herlig ut:)

God helg og god klem:)

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt mysig lördag!
Kram/Lena

Ninnis sa...

Ha en riktigt trevlig helg !

Kram Ninni

mammaxtre sa...

Sköt om dig!

Related Posts with Thumbnails