måndag 21 november 2011



Hej!
Måndag igen och min helg kändes faktiskt lång. Vi har hunnit med en del. Fixat födelsedagspresent till dottern som fyller dagen före julafton (tror aldrig jag har varit så tidig någon gång)
Uträttat ärenden och så kom den ståtliga adventsgranen upp i går. Den lyser redan (när man bor på landet får man vara lite tidig....eller?)

Hur som helst jag har kikat runt i bloggen för att minnas hur min förra jul såg ut, för man glömmer faktiskt. Bloggen fungerar som en jättebra dagbok. Denna bild är från bloggarkivet och jag gillar den.

Mina hyacinter har snart blommat över så det blir att inhandla några nya.


Ha en fin måndag!



ps kul att så många besöker bloggen, i går hade jag över 1900 besök!!

13 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men jösses Amalia vad med besökare!! Sååå kul!!!
Men så är du såå bra också!!!
Kram på dig!

Emma - Från min sida sett sa...

Va kul med så många besökare! Din blogg är riktigt bra! och full med inspiration!

Vintage House sa...

Hej
så roligt med alla besökare:)
ska fixa lite ute i veckan oxå ..
ha en härlig måndag
krma
sandra

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Grattis till alla besökare, inte så konstigt så mycket fint som du visar :)
Man får va tidig på landet :)
Ska också inhandla lite hyacinter, de är så ljuvliga.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Anna ! ;)

För mig ör det det.
Ska försöka gå upp och vakna till.
Man kan ju inte ligga hela natten.
Jag måste ju sova inatt också.

Mysigt att hinna med så mycket på en helg.
Här har vi sjukstuga. småttingarna.
Med mig är det helt ok;)

Ha en fin dag och visst är det kul att det är så många som hittar till dina blogg.

Hälsa och hoppas på att hörad snart! Kram

Hanna sa...

En fin måndag till dig också.
Kram
Hanna

weisses cottage sa...

Hallo, ich bin zufällig auf Deine Seite gekommen und war sofort verzaubert. Du kannst stolz sein, solch ein wunderschönes Haus zu haben. Werde mich gleich bei Dir regestrieren.

Lieben Gruß, Tina

fröken knopp sa...

Åhh jo då Anna, visst hittade vi med en gran igår, ganska stor vår med..Nu är bara frågan, I Vilken flyttkartong ska jag hitta ljusslingan?! Kanske tar jag tag i den saken senare.. Så mysigt när det lyser vackert utanför fönstet!! :)

Varma Kramar Elin

kråke sa...

Vilken härlig blogg du har!! Förstår att många kommer hit...och hittar tillbaka:))

Kram på dig...

kråke

Ett Vitare Hem sa...

Oj så många besökare, så himla kul!!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Mariette sa...

Hej Anna!

Snyggt med det bruna håret, jag är sugen på att fixa mitt mörkt som förra året inför julen...trivdes så bra i det under vintern.

Det där paraplyet känner jag igen...har varit jättepoppis i min butik.

Ha det riktigt fint, lät så mysigt med granen!!

Kram Mariette

john sa...

You have such a nice blog so many visitors will enjoy! Lovely photo you show...my narcissus are nearly over and I haven't purchased any hyacinth yet...will look forward to that ! Have a nice week!
Gail x

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hej på dig!

Åh vad besökare, kuuuuuul, du gör det bra vettdu! Du har en såå inspirerande blogg, kollar till den varje dag!
Jodå på landet får man vara lite tidigare, alldeles riktigt!!!:))

Ha en go Tisdag!

Kra kram Johanna på Tallbacka

Related Posts with Thumbnails