måndag 22 februari 2010

Hej!
Visar i dag några bilder från våra döttrars rum. De trivs i sina rum och det kan jag förstå. Vi är så nöjda med dem.


En liten söt virkad tårta som J fick av sin kompis...



En härlig färgklick med alla pennor. Skrivbordslampor är nu inköpta, blev Ikeas.



Gillar det gamla litermåttet, rostigt och fint.




En bild från den ena skrivbordet.



Sängarna kommer från Mio och såldes ut för att de skulle inte ha den modellen längre. Nu har jag sett att det har kommit en nästan likadan säng i deras sortiment igen.


Har fått en award av Malin som jag tackar för och ska tag i ett senare inlägg.

(Under etiketterna på barnrum så kan ni se fler bilder)


Ha det så bra!

Kram Anna

17 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

What a beautiful office, I can imagine you're happy!

Have a nice week!

Warm regards, Ingrid (Home & Lifestyle)

Nyanser av vitt sa...

Hej Anna
Tack för fint beröm. Nej jag använder lufttorkande lera som jag sen målar
Kram Agneta

fröken knopp sa...

Åhh Anna jag förstår verkligen att dina tjejer trivs där på ovanvåningen..så fint!!!

Till mitt Toa golv..tihi... Ja det är det gamla brädgolvet som vi plockat fram..efter ett antal lager av plastmatta o spånskivor så fanns det där..:)

Så länge man inte har någon dusch eller badkar i rummet så blir det ju inte så vått o då går det absolut med trägolv.. I färgaffären köpte vi sedan riktig golvfärg som tål mycket..
Hoppas allt att du med kan få fram ditt trägolv!! finns ju inget finare!! :)

Varma Kramar Elin

Cilla sa...

Ja men tro jag att dom trivs!!
Jätte fina rum & bilder!!
Ha det bäst!!
Kram Cilla

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Sååå fint dina döttrar har det i sina rum! Förstår att de trivs och jag skulle hänga där inne lika mycket som dem om jag var mamma.. hihi.. Ang din fråga om min skolplansch- den och en till (en svart som jag visat i tidigare inlägg) hittade jag på en loppis i somras för 25 kr styck! Mycket nöjd! =)
Kram /Anna

Marie sa...

Det är så fint i tjejernas rum, förstår att både ni och dom är nöjda!

Kram Kram
Marie

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Underbart rum dina döttrar har, förstår att de trivs *ler*

Kram kram

Syster vit sa...

Så fina rum, ljust och härligt.
Kram Liselott.

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!
Fantastiskt fint, som allt är hos dig!!
Kram Susanne

Lilla Lycksta sa...

Fina rum, dina flickor har det är så rart. Tårtan är bara så söt. Ha en trevlig vecka.
Kramar Camilla

Anna-Lena sa...

Vilket ljuvligt rum. Förstår att de trivs. Log lite grann när jag såg lampan. Samma har precis flyttat in i mina gossars rum, hihi...

Kramar till dig!

Anna-Lena♥

Vintage House sa...

Hej,
Underbar lampa från ikea:) superhärliga rum förstår att dina döttrar trivs:)
ha det så gott
kram
sandra

Anette sa...

Mycket fint i dina tjejers rum. Hur gamla är dina flickor? Så lustigt- I mitt senaste inlägg visar jag min 11-åriga dotters rum=)

Kraaaam Nettan

Madame Vit sa...

Guuuu såååååå fiiiiint!!!!!
Gillar det verkligen!!! Det är verkligen jättefint. Sängarna är urgullig och helt rätt =)
Samlar på mig ideer som sjutton nu =)
Kram Fia

Änglarnas hus sa...

förstår jag det, att ni e nöjda med flickrummen.. såå fint!!
Kramis Sanne..

fem barns mamma sa...

Jag lyckades, nu är taket skottat och jag kan sova gott inatt!
Deras rum är underbara, nu vill jag få våra golv däruppe målade, blir nog lite ljusare då!
Tårtan gör sig bra där inne;)

Marie Louise sa...

Tack snälla du för din påhälsning. Men du har allt bra fint du med, som taget ur en inredningstidning. Härliga pastelliga färger du inreder med till det vita! Kram Marie..

Related Posts with Thumbnails