fredag 23 december 2011

För 12 år sedan blev det en annorlunda julafton för oss i familjen. Dagen innan gick jag med magen i vädret och beräknad förlossning var början på nästkommande år. Vi skulle först fira jul och nyår och sedan kunde barnet komma (tyckte jag). Då vi hade storasyster hemma som var 1 år och fyra månader med mycket spring benen så kunde barn nr två vänta lite tyckte jag.....så tyckte inte hon. Kvällen före julafton kom vår lilla Julia till världen och vi fick vår bästa julklapp någonsin!

Så jag firade jul på BB och såg på Kalle Anka  och åt julmat med mitt lilla knyte intill. Julen blir inte alltid som man har tänkt sig, ibland blir den bättre!!



13 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Grattis till er fina tjej! Hoppas hon får en fin födelsedag och att ni får en underbar jul.

Stor kram Jenny

Tinis vita hem sa...

Grattis till din Julia! Min flicka heter oxå Julia och är 12 år gammal, men född i maj :)
Önskar dig en riktigt god jul!
kram Tini

Stef@ sa...

Merry Christmas!!
Love
Stefy

Stef@ sa...

Merry Christmas!!
Love
Stefy

Anonym sa...

Du får gratta henne i från mig kram Julias bästa kompis//Felicia♥♥
God jul och gott nytt år kan jag väll säga nu hihi♥♥

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till Julia på hennes födelsedag, hoppas hon får en riktigt mysig dag!

Och så vill jag önska dig och familjen en riktigt God Jul!

Kramar Marie

Annas skattkammare sa...

Grattis till söta Julia! Kikar in för att önska er en underbar jul! Hoppas ni får massa mys!
Massa julkramar /Anna

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till dottern och en riktigt god jul önskas er alla fr semlan

Vintage House sa...

Ett stort grattis till henne:)

Jag önkar dig och din familj en riktigt fröjdefull jul!
Varmaste kramen
sandra

Nik sa...

Auguri a Julia e Buon Natale a tutta la famiglia.

hemma hos lilla mej sa...

Önskar din söta Julia ett stort GRATTIS på födelsedagen.Ha en mysig dag .Kram Rita ♥

Ninnis sa...

Stort Grattis!!!

Önskar dig och de dina en skön och God Jul...<3

Kram Ninni

White cotton grass sa...

Önskar dig en God Jul!

kram
helena

Related Posts with Thumbnails