måndag 19 december 2011

Hej!
Hur har ni det i början på julveckan!
I morgon kommer julmaten att inhandlas och julklapparna är klara (tror jag). Jobbar till och med onsdag och är sedan ledig i några dagar.

I dag går jag mot strömmen och visar inget julinspirerande inlägg. Fast ett julklappstips kan man säga att det är i stället:)



 
 
Visar min våriga Cath Kidstonväska i sportmodell.
Härligt blommönster som är typiskt för engelska Cath.

Jag har hittat min hos Country style


 
Den är praktisk då den är plastad inuti, praktisk om man har våta handdukar. Man får även med en liten necessär.


Ha en trevlig kväll!

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så skönt att ta det lugnt i juletider.Snygg väska.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

LantlivsAnette sa...

Halloj där..åhh vilken fin väska !! Jag ska också handla maten i morron, sen några små klappar till döttrarnas julstrumpor..sen ska det väl vara klart..
´Jag jobbar till 18.00 varje kväll ända fram till Fredag..så det gäller att ha listor på det som ska göras..
Kraaam Anette

Vintage House sa...

Hej
så snygg:)
ha en mysig kväll
kram
sandra

Livet på Vestergård sa...

Jag blir ledig från onsdag så då blir det att ha listorna klara och börja med matinköpen. Vi kommer att vara 12 personer kring bordet på julafton :)
Ha en fin julvecka! Kram Kicki

Sallys hus sa...

Å så fin!
Det ser precis ut som om det står Katarina på den...;)
kram kram

Epona sa...

Åhå vilken fin väska!!!

Related Posts with Thumbnails