onsdag 19 oktober 2011

Soffbord säljes!


I dag är jag försäljare igen....
Jag ska sälja mitt vita soffbord som kommer från Mio.

Bilden har varit med i specialnumret Lantliv Sommarhem och är fotograferad av duktiga Carina Olander.

Jag tycker mycket om bordet men eftersom det inte används så tänkte jag att det är bättre att det får komma hem till någon annan.

Är ni intresserad så maila mig. Adressen hittar ni i högerspalten. Vill ni ha tydligare bilder så mailar jag gärna det!

Onsdag då går vi mot helg igen!

10 kommentarer:

Anna sa...

Hej!
Vad fint bordet är. Vad vill du ha för det?
Ha en fin dag!

Postadress Torslanda sa...

Fint bord! Fast jag skulle skriva att det blev väldigt fint hos er - vitt & fräscht ( om man får säga så ;-) ) i inläggen här tidigare. Ha en bra mittiveckandag!

Marthina, Holmbytorp sa...

Måste bara säga - vilket underbart golv ni har! Älskar det! Kram, Marthina

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauh... hvor ser der bare hyggeligt ud.
Her kunne jeg godt slænge mig et par timer med en varm kop te og et lækkert bolig blad.

Ha´en dejlig dag.

Knus Susi

Unknown sa...

Fint litet bord!

Som mycket annat hos dig!
Nu har jag varit in och röstat...gissa på vems :)

Kramisar Hilla

Sallys hus sa...

Underbar bild!
Det där bordet är jätte fint!
Det får säkert snart flytta till nån ny lycklig ägare..;)
Kram Katarina

Vi i Villa Ville kulla sa...

Jättefint bord!!!Älskar bord hahaha har små bord lite överallt !!!!
Ha en bra dag....
Kramkram Lotta....

mirjamsdrøm sa...

Du har det så fint!
Et herlig hjem :)

Anonym sa...

Allt är underbart!

Anonym sa...

Hej!
Jag är intresserad av ditt soffbord & undrar om det finns kvar? Om inte, har du lust att tala om för mig vad modellen heter så jag kan leta vidare? Vore dig evigt tacksam :) Maila mig gärna ditt svar på sophia_c_b@hotmail.com.
Tack på förhand!
Mvh Sophia

Related Posts with Thumbnails