måndag 29 oktober 2012



En dagens...
och då menar jag inte dagens lunch:)

Kände för ett klädinlägg igen....
Visar er mitt senaste köp!


    


  


Jackan har riktigt många fina detaljer och kommer från Nickelson.
Klicka HÄR så kommer ni till webbutiken.




Inte "gå till jobbet-stassen" precis men den kommer bli använd när jag vill vara lite fin!


Nu har barnen höstlov. Jag och minsting har varit och shoppat vinterkängor, varm jacka och thermobyxor till honom. Så nu kan snön komma! 


Vad har ni för er denna ruggiga dag?


Kram

8 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Hejsan!!
Supersnygg jacka, fint till vardags men även när man ska vara lite extra snygg!! =)
Här hemma blir det lugna puckar ikväll...blir att mysa ner sig i soffan & lyssna på regnet som smattrar utanför!
Önskar dig en fin kväll!
Kram

Bea sa...

Hej. Jättefin jacka, tycker bara att det är väldigt fel att tvättbjörnar får offra sina liv för människans fåfänga för en fin krage på en jacka. Kolla dagligen på din blogg och blir inspirerad av dig men tyvärr inte av detta. Beatrice

Bea sa...

Hej. Jättefin jacka, tycker bara att det är väldigt fel att tvättbjörnar får offra sina liv för människans fåfänga för en fin krage på en jacka. Kolla dagligen på din blogg och blir inspirerad av dig men tyvärr inte av detta. Beatrice

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Jätte fin ! :)
Kul att få vara fin i mellanåt.

Vi msåte också börja ta fram vinterskor mm....men först får det bli av innan snön anländer.
Mossa och lingonris vill man ju hämta med ;)

Ha en fin dag ! Kramar Sirpa

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Så fin jacka på snygg tjej!
Ja jag känner på mig att snön kommer att komma tidigt iår.. Känns så kallt på nåt vis.
Kram Anna

Anonym sa...

Du är alltid fin så då får du använda jackan varje dag då :)

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilken fin jacka, passar till allt.
Tack för all inspiration.
Ha en bra dag
Camilla

Anonym sa...

Hmmm nej jag kan inte stödja köp av äkta päls, du har många fina inlägg fulla av inspiration men detta var tyvärr inte ett av dem:-(

Michaela

Related Posts with Thumbnails