onsdag 3 oktober 2012



Här en bild tagen lite snabbt. Gick runt och tände mina fönsterlampor för att göra lite kvällsmys.
Mysbrallorna och tofflorna är på. Magen har fått mat och nu blir det en slö myskväll. I går kväll var jag och dottern iväg på träning med hästen och kvällen blev sen så i dag känner jag för en "krypauppisoffankväll"
Bonde söker fru får det också blir:)

Tack för era fina reaktioner på att jag blev månadens blogg! Ni är för snälla!





Katten "Musse" har redan tjuvstartat!



Ha det så bra!

5 kommentarer:

Huset på berget sa...

Grattis till Månadens Blogg!
Alltid likamysigt att titta in hos dig. Hästen är pigg förstår jag, skönt det!
Ha en riktigt bra kväll. Här ska också tittas på Bonde söker fru.
Kram kram

Levindas Värld sa...

Låter som en alldeles perfekt onsdagkväll :) Mysig soffhörna att slå ner sig i och det är ju bara för härligt med alla tända ljus man får tända i mörkret nu :)

Ser ut som om katten njuter rätt bra också...hihi!

Här hemma väntar också en slapparkväll, en sån där "krypauppisoffan" kväll och bara ha det gött!

Magen har fått mat så nu väntar en skön kväll.

För vår del blir det Nybyggarna,bra tycker jag!

Ha en skön kväll!

Lantligt i Smultronbacken sa...

Tänk om mina katter kunde vara lika snäll som din och hålla sig på filtar mm. Mina klättrar överallt på vår vita soffa och det är tassavtryck överallt.

Kram Teres

Tess på Tilda och Mamma sa...

Grattis till månadens blogg, älskar att kika in till dig blir alltid lika glad av dina bilder. Ha en fin kväll/Theres

Frederica sa...

Mysigt det ser ut!
Så härligt att kunna tända fina lampor tidigare om kvällarna nu :)

Kram!!

Related Posts with Thumbnails