fredag 12 oktober 2012

Industriinfluenser.....


Har inte hakat på industristilen i heminredningen men har alltid tyckt järnstolarna (Tolix) är snygga. 

Hittade denna snygging till ett bättre pris än de dyra "tolixstolarna". 

Var lite vankelmodig om jag skulle välja vit eller svart, men det fick bli en grå.

Vet inte i nuläget riktigt vart den ska få sin slutliga placering. Troligtvis blir det på övervåningen. Ni har undrat hur det går med det och det går inte så bra.....
Står helt stilla, men vi ska börja snart. Har varit andra prioriteringar just nu. 




Jag kände att det krävs något varmt att sitta på då stolens material kyler:)
Jag lade på mitt fårskinn som värmer gott.



Bra att ha en stol när man får gäster som får sitta på gaveln:)




Jag hittade min hos HOLMBYTORP.

 Klicka på länken så kommer ni till Martinas fina webbutik.
Snabba leveranser och det vill man ju ha när man väntar på paket!



Hoppas ni får en skön helg!



10 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Jättefin och den passar fint hemma hos dig! Tycker den mörka gråa färgen var jättefin!
Önskar dig en fin fredag!
Kramar

Min-Hus sa...

...what a beautifull chair!!!
Hugs Anja

Lallbacken sa...

Skönt åt rumpan med fårskinnet ;)
/mia

Frederica sa...

Jättefin!
Smidigt att välja en blandning av svart och vitt ;) Grå passade ju perfekt!

Ha en mysig fredagskväll :)
Kram

Anna Stenberg sa...

Samma här. Men jag har också låtit en stol å en pall flytta in. De är ju väldigt fina! Och sköna! Gillar också butiken! Trevlig helg! Anna

Lilla Tegelbruket sa...

Vilken snygg stol!

Kristina sa...

Bra val av färg! :) Den gråa färgen är så fin!
Ha en fin helg!
Kristina

Annas skattkammare sa...

Så snygg! Jag har suktat efter tolixpallar länge men det är lite dyrt för min plånbok.. Den här istället kanske.. :) kramar till dig! /Anna

camilla sa...

Åh...kjempefin stol!!:)Passet godt inn i ditt vakre hjem:)
Ønsker deg en fin søndag:)God klem fra Camilla:)

Träning Inredning Inspiration sa...

Jätte fin stol. Passar bra till det vita! Bra val!

Related Posts with Thumbnails