söndag 21 oktober 2012

Jag en "kaffekokstestare"!!



Tjenixen mina bloggisar!

Ja, om jag skrotade i går så kan man säga att jag gör likadant i dag:)

Var dock uppe med tuppen och släppte ut alla hästar (stallet där vi har vår ponny). Medan de stod och mumsade på sitt frukosthö i hagen så gjorde jag rent i stallet. 
Väl hemkommen så kokade jag kaffe i min nya kaffekokare!

Vi behövde en ny kaffekokare så när jag fick ett mail av Whiteaway.se där de frågade om jag ville testa en produkt och skriva om så tänkte jag YES! Såååå gärna:)




  

 Mitt val blev denna vit-silvriga kokare från Bosch.
Enkel att använda, helt okomplicerad. Kaffet blir riktigt varmt och den brygger snabbt.
Det kanske bästa är att det är timer på den. Så nu kan jag ställa in när kaffet ska vara klart på morgonen. 
Mina stressiga vardagsmornar kan bli lite lugnare!




Är ni nyfikna på nätbutiken Whiteaway.se så klicka HÄR så kommer ni dit. Sortimentet är stort och leveransen gick på en dag!




Ha det så bra!

3 kommentarer:

Lallbacken sa...

Vad lyxigt med timer. Passar för dom morgonstressade, som sagt ;) Själv har jag flest av lugna frukostar (som tur är)
/mia

Anonym sa...

Åhh sånna saker gillar jag!!!
kram

Annas skattkammare sa...

Hej anna!! Njutit en stund av dina senaste inlägg. :) hoppas allt är bra och att ni haft en mysig helg. Det låter så. Skoj att s har kommit igång på övervåningen!!
Lyx att få testa produkter! Den skulle jag nog gilla, jag som gillar mycket mjölk men ändå varmt kaffe! I de flesta bryggare blir det "fesljummet" med mjölk i.. ;) Ha en fin vecka!
Kram Anna
Ps, vi kanske ska planera in en advents-reunion? :) snart är det dags.

Related Posts with Thumbnails