måndag 27 juni 2011

Mina läsare får rabatt...

 


Måndag och ny vecka ligger framför oss. Jag kan tänka mig att ni är många som har startat er semester. Ni har dragit en vinstlott än så länge vad gäller vädret. Här i mellersta Sverige ska det bli fint hela veckan.

För att fira sommaren så får alla mina läsare 15 % rabatt i den fina webbutiken Himlavit
Skriv ordet VERANDAN på beställningen så dras rabatten av.
Om ni är snabba och lägger er order i dag så får ni även fraktfritt!
Gäller dock endast i dag.

Alla mina läsare får 15 % rabatt hos Himlavit tom 31/7.
Passa på, rean pågår!

Ha nu en riktig fin dag!

8 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
härlig bild...
Hoppas du har haft en skön midsommar själv har vi tagit det lugnt med familj och vänner.
Jag har två veckort kvar att jobba sedan är det 4 veckort:)
kram
sandra

Malin's Hus sa...

hej hej! Vackra pioner! Ska kika in butiken :)

Massa kramar!

Vita små hjärtan sa...

Mysigt, ska kika in där!
Ha en fin måndag.
Kram Agnetha

Hulda sa...

Det var litt av en mandagshilsen! Må inn og se på den butikken jeg også.

Likte veldig godt innlegget du har fra kjøkkenet. Falt for bakebordet, lavendelen og den fine kurven som henger fra taket. Vakkert.

hemma hos lilla mej sa...

Härligt ska kika in där.Ha nu en skön måndag.Kraaam Rita ♥

På vår gata sa...

Då får jag lov att kika in dit!

Kram Daniela

Fröken Agnes sa...

Hej!

Då får man ta och kika in i den butiken;)) Hoppas du haft en fin midsommarhelg!

Kram Jenny

Cecilias kreativa sida sa...

Härlig blogg du har! Tittade in på Himlavit och hittade många fina saker, några åkte ner i kundkorgen!
Ha en skön kväll!
Cecilia

Related Posts with Thumbnails