onsdag 8 juni 2011

Tjenixen

Tack för kommentarerna i går om verandan. Om ni inte har något emot så kör vi lite veranda i dag med:) Nu har jag riktat kameran åt andra hållet. Har börjat fylla verandan med lite sommarblommor så det blir lite mysigt och ombonat. Tänk vad blommor kan göra för vår trivsel.


 




Vissa blommor faller mig i smaken och vissa inte, nämner inga namn....



Sommarljus i en vacker korg. Är så svag för korgar.


Här grejade jag som mest i går kväll när det regnet öste ner och åskan mullrade, riktigt mysigt, så länge åskan höll sig en bit bort:)


So long!

17 kommentarer:

Vit dröm sa...

Men så fint!
Ha en toppenonsdag!
Kram Anna

emilias gömmor... sa...

Bara såååå vackert!

Kram Mimmi

Anonym sa...

Så fint ni har.
Det är få förunnat att bo så vackert, tänk på det!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Hoppas allt är bra
bara älskar din veranda ser så mysigt ut med hängmattan såå fin!!

Min dotters tunika/ klänning är märket Du&jag
Har köpt i en butik i sigtuna
men finns på ex Bubbleroom och Nelly

Må så gott
Kramis Tina

Petra-Lantlig Charm sa...

God morgon fina du!!
Jag älskar med korgar av alla slag, men de måste vara begagnade så de är lagom slitna och mörka! Den blomman var underbar, heter den Solljus? Måste kolla efter den på fredag :-)

Ha en jätte fin onsdag!!

Kramar Petra

Gunillasljusglimtar sa...

Ja du det är läckert! Min stil fast så ser det inte ut på min altan,kan ju intefå allt! Snyggt med alla lampor,korgar,ja allt...tack för inspiration kramis Gunilla

Livet på Vestergård sa...

Så mysig veranda ni har! Vi tillbringar mycket tid på vår nu och njuter av den sköna sommarvärmen. Helst håller man sig i skuggan :)
Kram Kicki

dagdrömmar i vitt sa...

Så fint so long ;) Kramkram / Nettan

Anonym sa...

Hei.
Et nydeligt hus og hjem du har.....
Ha en flott sommer.
Jeg blir i kjempe godt humør når jeg ser på din blogg.

Anonym sa...

Så underbart det blev med korgen. Vi har samma goda smak du och jag kära syster;-)

Kram Bror

Felicia♥ sa...

Hej Anna tänkte bara säga tack så mycket för din kommentar igår hihi! Ha det så bra kramis Felicia♥ Ps:Hälsa Julia♥

Vintage House sa...

hej
härligt vackert och det är så fint med korg.....
ha en skön varm kväll
kram
sandra

Susanne sa...

det finns inga ord för hur vackert jag tycker att det är....Kram

Fiffiga Systrar sa...

Åh vad vackert!!! Vilken njutningsfull miljö!!! Underbart!!!

Kramar från Elin+Emelie=Fiffiga Systrar

Karin sa...

Tack för en så härligt inspirerande blogg!! Funderar var du har hittat den fina termometern som hänger brevid hyllan? HAr sökt någon liknande.

Ellinor sa...

Du har verkligen en galet vacker veranda. Jag blir lika grön som dina växter av avund!! Men samtidigt blir jag också väldigt inspirerad och drömmer om min egen veranda som skulle kunna bli byggd en dag! Tack för fina bilder!
Ellinor

Susanne sa...

Hej
Vilken härlig stor vacker veranda du har...Gilla gilla gilla ;))
kram susanne

Related Posts with Thumbnails