onsdag 1 juni 2011

Vita verandan en modeblogg? Nja, det blir den nog aldrig, men i dag visar jag vad jag shoppade häromdagen. Är ingen väskfantast egentligen men denna föll jag pladask för.



Vi börjar med denna sjal som jag inte heller kunde motstå. Söt prickig!
Den har märket Clara.

  

Och här har ni mig. Inte är ni vana att jag visar mig själv på bloggen:) Jag tycker nog det är lite kul när vi bloggare visar bilder av oss själva. Det blir mer personligt eller hur?

Väskan hänger på axeln. Vet inte vilket märke det är då det inte stod men det spelar mindre roll.

 
Jeansjackan är köpt på MQ för många år sedan.

Lite suddig bild men ååh vad jag gillar den. Kanske för att den är beige, en av min  favoritfärg. Snyggt till svart och vitt.


Tack alla ni för era hälsningar i går när vi hade vår begravning. Det blev ett fint avslut och ett fin minnestund.

Ha det gott!

18 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej vännen,
Snygg snygg och kul och se en helbild alltid roligt att få ett ansikte och ännu roligare när man har träffats:)
ha en skön helg
kram sandra

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Snygg väska!
Gillar också beige, men är ute efter en ljusbrun väska från Witchery just nu ;) Surfar runt på eBay för fullt...

Kram från Australien♥

Anonym sa...

Hej Anna,
Vilken snygg väska! Sån skulle jag med vilja ha!
Tina

Tulipa sa...

Vilken vacker dikt...

Helt underbar...

Hoppas begravningen blev till ett ljust och fint minne.

*****
Supersnygg väska!

Kram Mariette

Norregård sa...

Hej Anna!
Vilken supersnygg väska & jättefin bild på Dig:)) Går & funderar om jag kanske skulle visa mig oxå, har ju mest varit bilder från sidan....

Ha en bra dag, jag skulle haft Anna Örnberg här & fotat idag, men det blev inte så...Nu tror jag att jag målar lite fönster i ladan isället!!

Kram Malin

Färjtorp sa...

Hej! Snyggt och fin bild på dej.
Håller med dej om att det är trevligt att se själva bloggerskan ibland ;)

Kram Johanna

dagdrömmar i vitt sa...

Så fin väska. Den klär dig väldigt fint ;)
Och visst är färgen härlig!!
Önskar dig en härlig dag!!
Kramkram / Nettan

Petra-Lantlig Charm sa...

Allt var jätte fint! Å DU är jätte fin :-)
Det är riktigt roligt att få se ansiktet lite då och då, fast jag är väldigt blyg av mig. Mest är det nog för att man kanske inte riktigt är i form just nu (vi tjejer är så dumma).

Skönt att det blev en fin begravning. På ett sätt är det skönt när begravningen är över, för då kan man bearbeta på ett annat sätt och man får både ett avslut och en ny början. Så kände jag när efter mormors begravning.

Ha en jätte skön onsdag!

Kram Petra

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna!

Jätte kul att du visar dig sjäv men jag har ju äran att få träffa härliga dig i verkligheten med ;) när tiden ger sin plats ;)

Jätte fint väska, så kul när man hittar och beige är ju super fint!

Ha en fin dag ! Vi höres!

Kramar Sirpa

LOPPISLIV sa...

Hej söta Anna! Fin väska, gillar också färgen, har en beige väska själv som jag älskar :-)) Finfin scarfs också.

Underbara före och efter bilder på ert vackra hus, så mycket ni åstakommit genom åren. Min väninna (som inte har egen blogg) är helt betagen också över ert hus och din vackra inredning. Ha nu en finfin dag. Kramis Paula

lille sted sa...

Hallo,
ich finde es immer sehr spannend wenn ein Blog mal "Gesicht" zeigt.
Gefällt mir sehr gut :-)

Liebe Grüße
Birgit
(sorry leider nicht auf schwedisch, ich werde es lernen...)

Tove `blogg verden sa...

Koselig og se bilde av deg :) Flotte ting du har kjøpt deg :)
Ha en fin onsdag
klem Tove

SusannesSaker sa...

Snygg outfit:)

Anonym sa...

Hej! Vad kul att få se hur du ser ut! Håller med, det blir mer personligt. Väldigt fin väska och söt scarf!

Beklagar sorgen!

Kram Erika

Людмила Карамышева sa...

Очень нравится!

Hanna sa...

så mycket fint.
Ha en fin långhelg!
kram
Hanna

mammaxtre sa...

Jättefin bild på dig. Vad roligt med lite shopping :-)

Ha det fint

hällkulla sa...

Hej på dig!
Faktiskt ganska skoj att få se en bild av dig! "Nu vet jag vem du är"!
Skoj :)
Kanske jag också snart borde visa mig.... Får se!
Fin scarf och väska du shoppat! Nåt nytt i klädväg piggar alltid upp tillvaron, så är det bara!! :)
Oj, till vilken förändring huset gått igenom sedan ni köpt det!! Fin tillbyggnad ni gjort, den smälter väldigt bra ihop med gamla delen, viket jag gillar! :)

Önskar dig en fin dag därborta!
Kram
Pi

Related Posts with Thumbnails