tisdag 30 augusti 2011



Bara en liten hälsning. Hoppas ni har det bra!

Tjing

13 kommentarer:

Millas hem sa...

=) Japp, det har jag!

Kram

annashusidingtuna sa...

Hej igen!
Jodå allt bra med mig, värre är det med dottern som har feber och kräks...
Hur är det med dig då?
Kram Anna

dagdrömmar i vitt sa...

Hej rara du, bara bra här. Slutar snart jobbet och då blir det till att fara runt i bil ;)
Så jag njuter på jobbet, hihi.
Ha det så skönt
Kramkram <3 nettan

Norregård sa...

Hej!!
Hoppas allt är bra med Dig oxå:)

Kram M

Hulda sa...

Så flott oliventreet ditt er! Fine bilder fra stua deres du hadde på søndag. Stilig hos deg. Får alltid fin inspirasjon her.

Johanna Stålros sa...

Fin bild! ja här är allt bra bara så trött efter första arbetsdagen, så det blir en lugn kväll;) Kram Johanna

STENLYCKA sa...

Ja, allt är ok med mig. Hoppas du har det bra också!
Fint olivträd! Jag har mitt ute, det växer så det knakar, hoppas jag kan övervintra det.
Kramen från Raina

Ninnis sa...

Hej på dig !!!

Kramiz Ninni

Marie sa...

Hej Anna, hur står det till i regnet? Vad mörkt det blev nu ikväll, har tänt massor av ljus, mysigt!

Angående kransen så har jag precis som du trodde en stomme av halm.

Kram Marie

Smultron på ett strå sa...

Här är allt bra, hoppas att du också har det gott!//kram maria

Hanna sa...

Kram
Hanna

LOPPISLIV sa...

Hej Anna! Jadå allt är bara bra här :-) Lite trött bara, så nu är det dags att krypa till kojs så man orkar upp imorgon. Sov gott //P

PS: Sött olivträd i underbar patinerad kruka, jättecharmigt!!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint olivträd.Bara bra med mej.Sov gott Kram ♥

Related Posts with Thumbnails