söndag 28 augusti 2011



  
  

Knäppte några bilder lite snabbt från matrummet. Inget nytt här inne. Känner inte för att ändra så mycket. Det är bra som det är, lugnt och rofyllt. En sak som jag ska försöka skaffa mig i höst är en snygg läslampa i hörnet vid soffan.

Vi är ganska trötta i dag. Var på en mycket trevlig middag igår och klockan var sent när vi cyklade hem i den regniga kolsvarta natten.

Nu ska jag snart byta till ridbyxor och iväg för en uteritt, härligt!


Vad ska ni ha för er denna söndag?

14 kommentarer:

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Såå fint dere har det ! Nydelige bilder :)

Ønsker deg en fin søndag !
Vi skal på familiedag ved en Havn :)
Klem Birgit

Madame Edith sa...

Åhh, vad fint du har det!!!

Kram/M

Johanna Stålros sa...

lugnt och rofyllt det gillar jag....här är vi oxå trötta i dag efter att vi kom i säng först på morgonkvisten;) Jag har ändrat min blogg så att den ska bli just lugnt och rofylld- säg gärna vad du tycker. Kram Johanna

Stina sa...

Så fint.:-)
Stina

Tinas bo sa...

Underbara bilder!!
Vilket snyggt golv!

Tja, jag måste jobba natt fr.o.m ikväll, så jag vet vad jag har att göra... suck..

Ha en fin söndag!
Kram Tina

Villa Minde sa...

Vakkert!! Du har så mange herlige møbler! <3 Ønsker deg en fortsatt herlig søndag! Klem

Camillas vita villa sa...

Hej!
Hade jag det så fint i mitt storarum skulle jag inte vilja ändra på något. Trivs jag i ett rum, då ändrar jag heller inte på något, utan det blir ändringar när man börjar tröttna på sina. Jag är just nu inne i en period där jag tar bort det gulliga och söta och tar in lite rustikare saker.
Idag har jag och Crille varit på auktion, men tyvärr blev det inga fynd. Vi hämtade kinamat på hemvägen. Sedan åt och njöt vi i uterummet. Nu väntar tvättstugan. Till kvällsmat blir det nybakat bröd. Det var min dag det.
Kram

Sirkka sa...

Oi että on kaunista niin sielulle kuin sydämelle, pidän paljon näkemästäni, kiitos!

Kaunista päivänpaistetta elokuun päiviin!

Ainosofia sa...

Lovely <3

mammaxtre sa...

Jag älskar golvet, så trevligt.

Ha en fin måndag

Malin's Hus sa...

WOW! Du har det så underbart vackert!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men men men så fint!!!!

Unknown sa...

Ciao
Che bello il bianco,complimenti.... :)

Helena sa...

Vilket härligt golv!! Gör sig riktigt bra med inredningen i övrigt! Ert hus var också super charmigt!!

Related Posts with Thumbnails