onsdag 31 augusti 2011



Vilken dag det blev, soligt och varmt!
Linus ligger på trappan efter promenaden och solar nosen. Han är som jag, en riktig soldyrkare. 




Häcken växer så det knakar. Ser ruffsig och "ofriserad" ut med lite olika höjd här och var. Den får vara se ut så till nästa vår då den ska friseras och klippas ner rejält. Trodde aldrig den skulle växa så mycket på en säsong. Den är av sorten vintergrön Liguster.




Annars är det jobb för mig hela veckan. Ingen ledig dag så långt ögat når. Fast det går redan mot helg, tänk så fort tiden går ändå. Man får inte glömma av att stanna upp och njuta!


Kram

14 kommentarer:

Stina sa...

Verkligen vackert.:-) Stina

Mariette sa...

Har ni sol...här går det inte att sola näsan så långt ögat kan se!


Huset är verkligen som en dröm att titta på...

Kram Mariette

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilket härligt hus ni har!! Gillar grinden in till själva huset jättemycket blir en sån fin inramning.
Kram Anna

Madame Edith sa...

Åh, jisses vilket VACKERT hus du har!!!!

Kram/M

Tinas bo sa...

Erat hus är bara sååååå vackert!!
Här skiner solen oxå och t.o.m +22 grader!! :))

Kram Tina

Johanna Stålros sa...

Huset är otroligt njutbart;) Kram J

Unknown sa...

Ciao
Meravigliosa questa casa bianca,è il mio sogno!!:)

Anna sa...

Vilket vackert hus!
Du inspirerar jättemycket med dina bilder.
Tack för den avkopplingen du ger mig! Att få sitta en stund på kvällen och bara njuta av fina bilder och lagomt mycket text är toppen!
Hoppas du får ett bra veckoslut.

Kram Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Tur att han har en sån fin plats att ligga och sola nosen på. Det gör han helt rätt i, inte ett dugg avis jag inte;)

Vad roligt att häcken växer på bra, det tar ju sin tid att få den dit man vill.

Kram Teres

fem barns mamma sa...

Du, ibland undrar jag vem som tar hand om vem;-)
Nej, jag bara skojar, snart har jag kommit in i det och rutinerna sitter igen!
Idag var han faktiskt lite ruggig och satt och värmde sig i mitt knä:-)

Ha det gott, kram Emma!

Lilla Majken sa...

Huset är fantastiskt vackert. Dörrarna är väldigt vackra, är de gamla eller?nytillverkade? Så fint med blått till det vita huset.

Kram Therese

Hanna sa...

Så fantastiskt fint hus.
Kram
Hanna

dagdrömmar i vitt sa...

God kväll söta du ;)
Jag kan stirra på erat hus hur länge som helst:)
Så vackert!!!
Vi har samma häck runt tomten. Fast vår är 15 år, men den växer. Vi höll ner den ordentligt de första tio åren, Lät den bli en decimeter högre per klippning och nu är den som en vägg. SÅ härligt. Tappar lite löv när det är stränga vintrar. Och så blir den lite rödaktig i bladen. Men den är snabbt grön igen. ;)
Ha det så gott, snart är det helg, IGEN ;)
Kramkram <3 nettan

Maria Hägg sa...

som sagt, mitt drömhus!!
Maria

Related Posts with Thumbnails