måndag 15 augusti 2011

"Regnet det bara öser ner...."
Det var inte helt fel att ligga kvar i sängen i morse och höra regnet slå mot rutan.
Det är fördelen att jobba helg i bland då får man en ledig vardag:)

Har uträttat ärenden i dag. Vi har en tjej i huset som fyller 13 år i helgen. Hästsaker är det som gäller och det är ju kul att handla! Jag skriver inte så mycket mer om det då F läser bloggen...:)

  

Skulle köpa presentpapper men hittade denna korg för endast 100 kronor. Den var tänkt som lykta då det var en glasburk i den. Här fick den tjänstgöra som korg rätt och slätt!
Stoppade i mina bordstabletter i den.

Skänken i köket har ni sett så ni mår illa snart:)) Det är oftast här jag ändrar om lite då och då.
 

18 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Mår absolut inte illa av att titta på din fina skänk...-) Korgen är både fin och smart till förvaring! Här är det oxå tråkväder....mysigt att kura inomhus..:-)
Kram
Anne-Lie

mrsmerriwhite sa...

BEAUTIFUL !!
vintage greetings
mina

änglamakerskan sa...

det är ju de små detaljerna som gör det så det är bara roligt att se =)

lycka till med presentshoppingen och njut av att det är tråkväder, då får man pyssla hur mkt man vill inne med gott samvete!

/kräm

Tinis vita hem sa...

Fin korg du hittat! Din skänk är bara så fin, blir nog aldrig trött på att se på den :)
Ha det så bra,
kram Tini

Anneli sa...

Jättehärlig korg du fyndat!
Gillar färgen.....

Din skänk ger fin inspiration.

Ha det,

Kram Anneli.

Johanna Stålros sa...

Korgen är helt helt perfekt!!!! Kram från mig

Tinas bo sa...

Jösses vad mycket fint du har på hyllorna!!
Love it!!!

Kram Tina

mariasvitabo sa...

Vilken fin korg! Alltid kul att göra fynd!

Kram Maria

Helenas blogg sa...

oj så fint du har det på hyllorna, fick lite inspiration till att flytta om lite själv på mina=)

Anonym sa...

Det var en riktigt cool korg, jag älskar korgar:-)

Kram

Camillas vita villa sa...

Hej!
Såå fin skänk du har och snyggt med hyllorna ovanför. Får mycket inspiration av de fina föremålen på hyllorna. Håller nämligen på att göra om på min hylla och skänk.
Kram

Marthina, Holmbytorp sa...

Vilket ljuvligt hem du har! Kram/Marthina

Vita rosor och förgätmigej sa...

Ibland är det dumt att krångla till det. ;0) Den var ju ursnygg som korg! Jag kommer aldrig att ledsna på din vackra skänk i köket så det behöver du inte oroa dig för. :0)

Kram/ Anna

Lina sa...

Himlans fint med hyllorna och skänken!

Kramar Lina

På vår gata sa...

Vilket fynd! Jättefin.

Kram Daniela

Casa bianca di Mia sa...

Snygg korg!! Passar jättebra där!
Vad fint du har på hyllorna i köket! Jämfört med dig, är mina skittråkiga! ;)

Kram Mia

Jenny sa...

Hahaha, nej inte mår jag illa inte ;) Korgen var ju hur snygg som helst!
Kram Jenny

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

...blir ALDRIG trött att se dina bilder från köket!! Mera mera ;)

Kram från Australien♥

Related Posts with Thumbnails