lördag 31 december 2011

Årets sista dag och här kommer min årskrönika del 2



♥April♥


Här har trädgårdsmöblerna kommit ut. Naturen är som vackrast, klorofyllgrön. 


Altanen när vädret är som bästa. Här är vi i slutet av April.


Den första rabarberkrämen tillagades.


Kök med tomma lerkrukor...


Man ser verkligen skillnader i naturen om man jämför början på en månad och slutet. Bilden till höger är tagen i början av april. Då är det forfarande inte så grönt.


20 April kom tidningen Lantliv Sommarhem ut och vi var med!
Helt otroligt spännande och så roligt att ha som minne. Kanske blir det fler...
  

♥Maj♥



Ljuva maj månad som kommer med de doftande Syrenérna.





Pioner i stora glasburkar är fint.





Köksö av alla de slag har en förmåga att komma in i köket i perioder:)
Här prydd med en stor lavendel.





Min söta gamla morfar gick bort och begravdes. Det var årets första varma dag.



Fick målat mitt bord på verandan. Måste ta tag i det i år och måla det klart....



Det var del 2. Min andra del kommer kanske dröja lite till senare i morgon. Nu ska jag snart sticka till jobbet.


Jag vill önska er

 ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!♥
.

Ta hand om er!
KRAM

27 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Gott nytt år till dig Anna!

Kram Jenny

Vintage House sa...

somrigt och härligt...
Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!
Varmaste kramen
Sandra

Louise sa...

Kikar in för att önska dig ett gott nytt år 2012!

Sofi sa...

Ljuvliga bilder!
Gott nytt år!
Mvh Sofi

Hulda sa...

Så flotte bilder fra året som er gått. Har funnet mye glede og inspirasjon her inne hos deg! GODT NYTTÅR!

Unknown sa...

Vilken fin årskrönika du har, ljuvliga bilder!
Ett riktigt gott nytt år till dig och din familj!
Kram johanna

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin krönika !! Min kommer nästa vecka..
Nu vill jag önska dig ett GOTT NYTT ÅR !! Också ser vi framemot ett roligt bloggår 2012 !!
Kraaam Anette

Anonym sa...

Jag tappar andan för en liten stund så vackert tycker jag att ni har det!

GOTT NYTT ÅR!!
Kram Anna V

Anonym sa...

Gott Nytt År!

Kram

Monica A. sa...

Fantastiskt fint har ni det - ute som inne! Underbar blogg, tack för 2011 och Gott Nytt År!

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fin årskrönika.Underbara bilder.Önskar dej ett GOTT NYTT ÅR 2012.Nyårskramar Rita ♥

Märta sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram! Märta

Rose Garden Malevik sa...

Åååååååååå man blir nästan lite sjuk när man ser de härliga bilderna.jaja....snart e vi där igen :)
å missa nu inte.....

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar Håkan
VÄLKOMMEN

Ninnis sa...

God slut och Gott Nytt 2012...♥

Kram Ninni

LOPPISLIV sa...

Ohhh så vackra bilder!! Du har det så himla fint! Kraaaam Paula

Gott Nytt År ♥

Millygarden sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt got nytt år och en trevlig kväll!
Kram Marina

Norregård sa...

Gott Nytt Vännen:)

Hoppas du får en fin kväll trots jobb...

Varm kram Malin

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysiga bilder!

Nyårskram från Australien♥
...hoppas du får en trevlig afton!

Rosa i huset i vitt sa...

Härliga bilder

Vitspets sa...

GOTT NYTT ÅR !
Fina bilder ...
Kram Karina och Spöket

INNENANSICHTEN sa...

Hej,
Dina bilder är vackra . köket är en dröm ... och naturligtvis din vackra veranda!
Jag önskar er en underbar 2012!
Kram,
Uschi

Divina Chita Brasil sa...

Beautiful images!!I wish you a happy New Year!!
Cimara

Tess på Tilda och Mamma sa...

Gott nytt år på er,hoppas ni får en underbar kväll.
Kram Theres

Mirka sa...

Happy New Year!!You have a georgeus Blog!I love it.

Villa Björkenäs Backen sa...

Gott nytt år till er med Anna !
Det är klart att vi ska tro på Gott Nytt År ! :)
Hälsa alla !
Kramar Sirpa

Unknown sa...

`⋎´✫¸.•°*”˜˜”
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ♥♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ . 。
/▌*˛˚ ░ ░ٌٌٌ░ Happy New Year 2012 ░░ ░ ˚ . ✰ •
/ \ ˚. ★ *˛ ˚♥♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥♥ 。✰˚* ˚ ★ ˚ 。✰ •* ˚

Ein gesundes und glückliches Jahr,

wünscht Bine

Vardagligating sa...

Första gången jag tittar in här. Vilket underbart hus ni har och så vackert i varje vrå! Tror jag får kika in här oftare och bli inspirerad!

Kram

Related Posts with Thumbnails