onsdag 28 december 2011

På önskelistan.....

 Jul har det ju redan varit så det är lite sent att önska sig mer julklappar, men jag har fått både lite födelsedagspengar och julklappspengar så kanske denna sååå snygga jacka vore något.....



Är ju en "gammal" hästtjej så detta mode passar mig.



och kanske en till dottern också.....

Kolla in Barbours hela kollektion HÄR.


I morgon har jag och dottern bestämt att vi äntligen ska rida. Fast nu hörde jag att det skulle bli nytt oväder så vi får se om vi hoppar över det. Hårda vindar och hästar är inte alltid den bästa kombinationen...



6 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja hästar och hårda vindar är igen bra kombination.. Mina brorsbarn har hafr otroligt mycket att stå i då det varit storm och hästarnas stall var i farozonen med fallande trän,men allt slutade lyckligt..
Kraam
Sanne

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin jacka,fast jag inte är hästtjej
Ha en skön fortsättning på helgerna

hemma hos lilla mej sa...

Snygg jacka !Önskar dej en skön dag.Många kramar Rita ♥

Hanna sa...

snygg.
Kram
HAnna

Marita sa...

Jackanär verkligen läcker....förstår att den lockar! Ja du, hästar och blåst är ju inte den bästa kombinationen. De blir ju så himla spattiga! Ha det gott!
Kram, Marita

mammaxtre sa...

Önska kan man ju alltid göra :-)

Ha det gott

Related Posts with Thumbnails