måndag 5 december 2011



Jag i min dotters varma vinterjacka från Everest. 
Jag väntar på min egen som är på "reparation", den ska få en ny dragkedja.
Inte alltid så populärt att låna dotterns kläder men ack så praktiskt ibland:)

Min veranda brukar jag pynta lite så här innan jul men i år har det bara kommit upp en gran i en zinkhink....

Nu har det blivit mycket bilder på mig den senaste tiden. Jag känner så här: jag är inte stormförtjust att visa mig själv, så tro inte jag har fått någon "dille" på detta men jag tycker det är så trevligt och det blir mer personligt om vi visar oss lite.
 På köpet får ni alla "skavanker", det bjuder jag på!

Ha det så bra och kul att du kikar in!


15 kommentarer:

Stina sa...

Du är jättefin.:-)
Stina

Viveka i Bläckhornet sa...

Jag och döttrarna brukar också låna kläder av varann. Eller mest döttrarna av mig... :)
Och jag tycker som du, det blir lite personligt och mysigt att få se ett ansikte bakom bloggen.Man får en bättre känsla om personen.

Jag har det också väldigt sparsmakat med "julpynt" här hemma. Tog tidigt in lite granris och köpte en rosa julstjärna. Men nu är jag redan less på allt... :S Får står ut till jul, men jag tror det ryker på annandagen, hihi.

Idag kom första snön. Ett tunt lager pudervitt. Men det räcker nu. Vill INTE ha nåt mer, trots norrlänning som jag är ;)

Kram Viveka

Anonym sa...

Å for en aldeles nydelig blog du har- herlige herlige bilder!!

Vintage House sa...

Hej
härlig bild
Roligt att se den bakom bloggen oxå :)
kram
sandra

Mys och hemtrevnad sa...

ja, roligt att se personen bakom bloggen...kramis semlan

Anne på landet sa...

Så vakker du er... Kjekt å se deg :o)
Og dine vakre bilder med masse deilig inspirasjon. Klærne du viser er utrolig fine og det er dine juleting også!

Takk for titten.

Klem fra Anne på landet.

Anonym sa...

Så naturligt fin du är. Precis som din blogg allt går hand i hand. Din blogg är min favorit och jag har fått massor av inspiration från den.
Tittar in imorgon igen!!

Kram
Ingela i Kristianstad

lineeirin sa...

Du virker så jordnær og ekte! :-) jeg ser en søt og fin ung dame på det bildet :-)

Norregård sa...

Hej på Dig din linslus...*ler*...Skojar bara:)) Visst är det kul att bjuda på sig själv lite, tror oxå att läsarna gillar det!!
Du är så söt & naturlig!!

Kram M

Zinkhjärtat ♥ sa...

Visst är det trevligt att få se ett ansikte bakom bloggen!
Vilka skavanker:):)?
Stor Kram Annelie ♥

Tinas bo sa...

Hej snygging!!
Tycker det är kul att du visar dina outfits!!
Toppen att kunna låna dotterns kläder.... hihi

ha en fin vecka
Kraam Tina

Casa of Mia sa...

Jättefin bild på dig:)

Lantligt i vitt sa...

Hej Anna!

Håller med om att det är jättekul att man får se bloggaren ibland med! Det blir som lättare att få en bild av personen också! :)
Och du är jättefin!!

Super bra att man kan låna av varandra.. Betyder bara att man får så mycket större garderob! :)

Ha det jättefint!!
Varm kram Sofia

Anonym sa...

Vackra människa! Fortsätt med det för alla bilder är väldigt väldigt fina och fortfarande kan jag aldrig se mig mätt på ert ljuvliga hem!
Kram Anna V

Anders sa...

Det är verkligen ett fantastiskt hus ni har!
Precis ett sådan skulle jag vilja hitta i Småland :-)

Related Posts with Thumbnails