måndag 5 december 2011


Hej igen!
Nu är det snart dags att skicka julhälsningar. Så nu har ni chansen att vinna fina julkort.

 Jag lottar ut 10 stycken stora julkort (A5) och 10 julklappsetiketter med klister på baksidan.


För att vara med så skriver ni en kommentar. 
Om ni vill får ni länka men det gör ni bara om ni vill.
Läsare utan blogg är givetvis lika välkomna att vara med.


Utlottningen har jag i samarbete med  webbutiken Country by mail.


Utlottningen håller på till och med fredag den 9/12


81 kommentarer:

Vera @ Cozy Little Cabin sa...

Oh thank you for a wonderful raffle. I hope you're willing to send to Texas, USA?

I so very much enjoy your blog as it is filled with much inspiration!

Carina sa...

Hej!
Såklart jag vill vara med i din utlottning, vilka söta kort!
Har ju ingen blogg så jag kan inte länka....
Kramar Carina/Fridene-Hjo
kattarsel@live.se

Ewa sa...

wonderful lottery! are u willing to send to Poland?

Hanna sa...

så jätte fina.
kram
hanna

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Malin's Hus sa...

Såklart Är jag med! På torsdag har jag en ut lottning så välkommen till mig då Anna! Må bäst!!!!!! Kram

Lantliv och Loppis sa...

Jag vill mer än gärna vara med och tävla om de fina korten!
Håller tummarna :)
Mvh Ellen

annasaramaria sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen...Tack för inspirerande blogg!

fröken knopp sa...

Jag vill vara med..:)

Varmaste Kramarna Elin

Anonym sa...

rett og slett,nydelige!!! mvh.turid.grubben@gmail.com

Aankleedpopje sa...

Också jag vill gärna vara med!
Jag vill länka på min holländska blogg. Så kanske kommer det att reagera fler holländare. ;-) Eller belgare.
Om jag vinner, så kan du skicka presentet till vår adress i Sverige.
Hälsningar från Ria.

Hem och Harmoni Marie sa...

Så söta, jag är gärna med!
Kram Marie

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så söta! Klart man vill vara med och ta chansen:)

Kram Susanne

Mys och hemtrevnad sa...

ååå vad fina , jag vill definitivt vara med och tävla...kramis semlan

Vitspets sa...

Vilka söta kort .... Kram Karina

A-H sa...

Så fine!! Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

A-H

Carolin sa...

Åh, vilka fina kort!
Jag vill absolut vara med i din utlottning

Othilia sa...

Nyinflyttad gäst på din sida, önskar medverka i utlottningen av dessa vackra kort.

Anonym sa...

Säkert är jag med !
Hälsingar från Östra-Finland och trevlig jul tid
meke

cat sa...

Åhhh, vilka fina kort. Jag vill gärna vara med och försöka vinna dem. Ha de gott. Catarina

Lantligt i vitt sa...

Så jättekul med utlottning! Och såå fina ting! :)

Så jag vill absolut vara med!!

Ha det så fint!
Kram Sofia

Malin`s Diner sa...

Vill gärna vinna!

Kram Malin

Anonym sa...

Hej Anna, jag är gärna med om jag får kram Felicia//Julias kompis♥♥ Hihi!:)

Nellie sa...

Har inte skaffat några julkort ännu. Har bara hittat vanliga med rödnästa tomtar, eller supermoderna vilket jag inte gillar. Men de här är ju jättefina. Är gärna med i utlottningen och hoppas på tur!

Therese sa...

Å vilka fina kort! Det enkla är ofta så fint.
Är gärna med och tävlar. Jag har en stående länk till dig från min blogg (favorit)
Hälsn Therese

, sa...

Självklar vill man vara med på det, såå fina. Lika fina som bloggen din :)
Anna Lena

Anki sa...

Jag är oxå gärna med i din utlottning! Kikar in till dig varje dag, men tror inte jag skrivit nåt förut...iaf jag tycker du har så fint!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Anki

Tinis vita hem sa...

Ljuvliga kort, deltar gärna i din fina utlottning :)
kram Tini

Annas skattkammare sa...

Åhh så fina! Jag håller tummarna! =)
Kram /Anna

White cotton grass sa...

Jag är gärna med och hoppas på tur :)

kram
helena

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! jag är gärna med i din fina utlottning :) Nu håller jag tummar & tår för att turen är på min sida!
Kram Tilda

Anonym sa...

Är gärna med i utlottningen och hoppas på turen att vinna. Vem skulle inte bli glad av att få ett så fint julkort i brevlådan.

Kram
Ingela i Kristianstad

LissasVita sa...

Väldigt,väldigt vackra kort. Jag deltar så gärna.Kramen Lisbeth

Margareta sa...

Hej !
Såklart vill jag gärna vara med i denna fina utlottning.
Tack för dina alltid så inspirerande bilder.

ha det bra!
kram Margareta

Johanna Stålros sa...

Vilka ljuvliga kort- åhh så lycklig jag skulle bli att få rama in de här hemma! Kram Johanna

Anonym sa...

Hoppas på lite tur.Skulle bli mycket glad om jag vann. Hälsningar Annika hosaby@live.se

koppfnatt sa...

Hejsan!
Jag är gärna med i utlöttningen hos dej.

Kram Åsa

LOPPISLIV sa...

Jag är också gärna med i utlottningen :-)

Ohhhh du har bakat pepparkakor, till helgen ska jag se om jag får lite bakat här med, hittade recept på saffranbröd som jag tänkte prova också.

Superfin kofta från cream, gillar det märket, och vilka snygga boots du hade...me like :-) Tycker det är jätteroligt med modeinläggen du börjat med, det vill vi ser mer av.

Kramar P

lineeirin sa...

Vil så klart være med! Er så fint med slike nostalgiske julekort. Jeg ser for meg å henge de i en klype rundt omkring på juletreet, eller at de står litt hver for seg i rommene i hyllen min på veggen! :-)

mammaxtre sa...

Vad roligt med julkort som avviker från det vanliga sortimentet. Jag är gärna med och försöker bli en vinnare :-)

Ha det fint

Anonym sa...

Underbara kort, deltar mer än gärna
! Kram Annsofi

Anonym sa...

Hejsan! Läser din blogg hela tiden för den är så inspirerande :-)
Vill gärna vara med i tävlingen! Har ingen egen blogg. Kramar Therese
tess.gustavsson@hotmail.com

Anonym sa...

Så vackra! Jag är gärna med...om jag skulle vinna dom fina så skulle jag nog slå in ett paket till mig själv bara för att hjälpa tomten:)

Kram Anna V (annapanna77@hotmail.com)

Syster vit sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning.
Kram Liselott

Carolina sa...

Jag är mer än gärna med i din utlottning.
Tack för en inspirerande och helt underbar blogg, läser den varje dag

Kram och Lev väl!

Julida sa...

Vilka underbara kort! Tänk va glad man skulle bli om man fick ett sånt i lådan.

/Ulrika

Anonym sa...

Självklart är man med :) Verkligen fantastiskt fina & mysiga bilder!

Vänlig hälsning / Amanda
(isola_flickan@hotmail.com)

Anonym sa...

Det är klart jag är med och tävlar om så fina kort.
(krisse@avokado.se)

Anonym sa...

Du har en jättefin blogg, har blivit beroende av och läsa den varje dag! Klart jag vill va med i utlottningen! Kram @

hällkulla sa...

Hej!

Oj, vilket fint pris!!
Vill självklart vara med!!

Kram
Pi

Christine Lundgren sa...

Åh vilka fina kort,är med å tävlar.Kram Christine

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilka härliga bilder att pryda paketen med. Vill jättegärna vara med.
Ha en fin dag vännen

Kram Viveka

Norregård sa...

Jag vill vara med så klart:))

kram m

Maliva`s verden sa...

Ettersom ikke jeg har kjøpt inn julekort enda, vil jeg veldig gjerne være med i trekningen av disse vakre julekortene. Ha en fin dag! Klem fra Maliva

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilken härlig vinst säger jag som ÄLSKAR att skicka kort...Jättegärna med och tävlar..kramis Gunilla

Änglarum sa...

Hej! så fina kort! klart jag är med! o länkar såklart till din fina blogg!kramiz Jessica

Det Vita Drömhuset sa...

Jättefina kort!
Jag vill gärna vara med. :)
Hoppas på tur nu.

Kram Åse

Anonym sa...

Vilka fina kort! Jag är gärna med och tävlar!
Ha en fortsatt trevlig advent! Ser fram emot kommande mysiga julinlägg från ditt vackra hem!

Vänliga hälsningar

Erika, Altersbruk

Anonym sa...

Hej!

Jättefina kort! Jag är gärna med och tävlar om dem med 1 lott.

Ha en fin dag!

/Renate
wretefelt@hotmail.com

Livingroom sa...

Så fina kort och etiketter du lottar ut. Verkligt charmiga. Deltar gärna i utlottningen.

Vida sa...

så charmiga kort..helt ljuvligt att dekorera julgåvorna med;)

Vidavillgärna;))

norrgårds sa...

Men oj vilka vackra kort, jag vill gärna vara med i din utlottning!
Julhälsning från Åland

Sallys hus sa...

Hej hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen..;)
Kram Katarina

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av de vackra julkorten och julklappsetiketterna.
Kram Kicki

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fina kort, vill ♥gärna vara med på din utlottning..
kram

Therese sa...

Jag är jätte gärna med i utlottningen.
Ha en bra dag
/Therese

Anonym sa...

Hej!
Vill självklart vara med och vinna. Hoppas på tur!
Mvh Maria i Borås.

Anonym sa...

Åh, sådana kort unnar jag var och en att få till jul, fantastiskt fina!
Jag vill gärna vara med med en lott!
MVH
Carin
cfunseth(a)hotmail.com

Emilias sa...

Jag vill jättegärna vara med, superfina kort!!
Kram Emilia

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Jag vill såklart vara med om din utlottning..
Kraam
Sanne

Mias Lilla Granby sa...

Vad trevligt med utlottning. Jag är gärna med!!

Anonym sa...

Hej! Deltar gärna i utlottningen av dessa fina kort! Underbar blogg du har!
Mvh. Tuula

Sofia sa...

Åhhh..... så fina kort, jag är gärna med.Tack!
Kram Sofia

Anonym sa...

Hej Anna jag är gärna med och tävlar om jag får kram Felicia//Julias kompis♥♥

Enelid vitt och lantligt! sa...

Fina Julkort.Jag är gärna med!
Jag länkar också..
Kram Carita

Anonym sa...

Tjingeling! Mm.. vilka underbara julkort! Lika underbara som ditt hem.. Stor Kram Mimmi:)(mopsy@hotmail.se)

Anonym sa...

Hej självklart vill jag vara med.
KRAM
Alexandra stjarna_93@hotmail.com

INNENANSICHTEN sa...

Tack för de vackra ritning! Jag hoppas att jag fortfarande inte för sent! Som jag prova min lycka igen!
Bästa hälsningar,
Uschi

Tanja sa...

Oh i like these cards, i hope they will come to Holland,

Anonym sa...

Hej!

Deltar gärna i utlottningen.
MVH:Anne

Am dekor o design sa...

Hej, Jag är gärna med och tävlar om de ljuvliga vykorten. Ann

Related Posts with Thumbnails