söndag 4 december 2011

C R E A M.....


(Jeans Circle of trust, boots Din sko)

Ingen av er bloggare har väl missat kläderna från danska Cream?

Nu har jag köpt mitt första Creamplagg. Jag gillar min nya kofta/top eller ska man kalla den bolero....


Så fina detaljer som ser ut som rosor.
Creams kollektioner bygger på lager på lagerprincipen. Denna är även fin med en tunika under.

Jag har köpt min från Country by mail.
Klickar ni på länken så kommer ni dit.






Håll utkik här i bloggen för snart kommer det en utlottning med en fin liten vinst som passar så här i jultider!!


Ha en fin 2: advent!

20 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Jättesnygg kofta! Jag gillar oxå kläderna från Cream. Köpte en ljuvlig grå klänning från Cream som jag skall ha på mig till julen :)
Ha en fin fortsättning på andra advent!
kram Tini

Ewa sa...

it looks very nice!

Norregård sa...

Hmmm, min kommentar hamnade i inlägget nedan:))

M

Johanna Stålros sa...

Så snyggt!!! Kram Johanna

Malin's Hus sa...

Fin fin tröja!!!

Casa of Mia sa...

Jättefint:)

Vitspets sa...

Jättefint Kram Karina

Lantligt i vitt sa...

Cream är ett jättefint märke!! Har själv en tunika i det märket och den är både jätte skön och söt med volanger! :)

Ha en jättefin kväll Anna!
Kramar Sofia

Anna sa...

Urfin verkligen! Precis som din blogg! Glad att jag hittat hit! Kramen

Märta sa...

Jätte fin kofta! Jag älskar cream kläder. Har lagt mycket av min lön i butiken här i stan som säljer dessa ljuvliga kläder.
Ha en skön söndagskväll!
Märta

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anna!

Åh vad snyggt, den passar dig perfekt! ♥

Jag känner knappt igen dig nu när du är brunett, men det är jättefint :)

Kram och ha en jättefin söndagkväll!
Mia

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättesöt topp - och bloggerska:)!
Stor Kram Annelie ♥

Ninnis sa...

Jätte snygg...men allt klär en skönhet...=)

Ha en skön kväll !!!

Kram Ninni

Ett hus i vitt sa...

Supersnyggt!! Och så fin i håret :-).

Kram, Anette

Kristina sa...

Fina kläder du har!
Älskar dessa underbara kläder från Cream!Snygga och dessutom sköna!
Ha en fortsatt fin andra advent!

Vintage House sa...

Hej
Kanonfin pasar perfekt!
ha en mysig 2 advent!
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

Vilken fin kofta!
Kramkram

Sara sa...

Va fin du är vackra du. ha en fin andra advent.

Min-Hus sa...

...this looks very nice!!!


Hugs Anja

LissasVita sa...

Ja hust den koftan har jag med ,min är i soft rosa och jag känner mig så kvinnlig i den,den tycks stäka den känslan. Jag har använt mig mycket.Hoppas du kommer att trivas lika bra i din!!Kramen Lisbeth

Related Posts with Thumbnails