tisdag 6 december 2011

   
   

I dag blir det bilder från köket. Skyndade mig igår att ta kort. Dessa är tagna kl.15:00 och då är det nästan mörkt ute. Men hur som helst fick jag till några kort. Ja, jag vet samma vinkel på alla men jag kunde inte bestämma mig för vilket kort jag skulle välja...
Ser ni min lilla köksö har försvunnit. Ville ha mer plats i köket, vilket blev uppskattat av resten av familjen.

I morgon blir det nog kök igen fast i en annan vinkel:)


Ha världens bästa tisdag mina trogna läsare!
Ps missa inte min utlottning:)

18 kommentarer:

hällkulla sa...

Hej!!

Ibland kan det vara så att man har svårt för att bestämma sig vilket foto....
Gillar ert köks, känns stort och rymligt fullt med fina skatter!! Gillar extra mycket din skafferi förvaringslåda samt korgstolen vid köksspisen.
Ha det gott, vännen!
Kram
Pi

Malin's Hus sa...

Och jag som hade tänkt sätta dit en köks ö.... Fast ingen annan vill :) men det är skönt med plats! Kan behövas i julstöket. Ha en go vecka!!!! Massa kramar!!!!!!

Enelid vitt och lantligt! sa...

Jätte fint kök ni har!
Härligt med så mycket utrymme.

Kram Carita

Vintage House sa...

Hej
Vackert vännen
ha en mysig snöig tisdag
kram
sandra

PASSIONEDECO FRANCESCA sa...

I'm always happy to see your kitchen..it never annoys me!
Love the floor!

Fra

lineeirin sa...

Liker kjøkkenet ditt! Så landlig, lyst, hvitt. Jeg drømmer om det. Vil skaffe meg en tallerken hylle når jeg flytter for meg selv. De er så fine. Har et par ordentlig gamle sølvfat hjemme som venter på å pynte opp et hjem. Har ikke plass til dem på soverommet mitt hjemme hos mamma. Synes det er trist at de må ligge i en pappeske på boden så lenge... Jeg gleder meg virkelig til den dagen jeg flytter og kan innrede mitt eget hjem. Har så mye interiør som jeg bare har kjøpt og kjøpt i en fei, men ikke har plass til. Så med interiør og hjemslig innredning er det ikke akkurat mangel på :-) he-he. Kjenner lidenskapen griper tak :-)

Viveka i Bläckhornet sa...

Fräscht och fint i ditt mysiga kök!
Gillade köksön, men öppna ytor är också underbart :)
Jättefin krans ovanför spisen!

Kram Viveka

Sussi sa...

Gillar verkligen ert fina rymliga kök...och de där golvet...nånting "to die for"!! Love it!
/Sussi

Norregård sa...

Lovely:))

kram Vännen

Unknown sa...

Hej Anna! Tack för din fina kommentar, känns som huset har fått liv igen:). Härligt kök ni har, vedspisen är ju en riktig skatt. Skulle va kul o få se de i verkligheten;). Ja våra julfester är riktigt bra, ligger mkt planering o förberedelser bakom, jätte kul. Ja underbart me lite snö o hoppas den får ligga kvar lite me nu. Ha en fin tisdag. Kram Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Oj vilket vackert kök! Skulle vilja se meerr...Ska kolla din utlottning också.Ha en fin dag Kramis Gunilla

Tinas bo sa...

Underbart kök!!
och så stort och härligt!!!

Ha en fin kväll
Kramis Tina

Emma - Från min sida sett sa...

Vilket underbart kök ni har!!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ett riktigt vackert kök! Ser otroligt mysigt ut.
Ser fram mot fler bilder ....
Stor Kram Annelie ♥

Vitspets sa...

Vilket stort underbart kök ni har Kram Karina

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Underbart kök - med eller utan köksö!!

Kram från Australien♥

Weisser Traum sa...

oh supper wunderschön siehts bei dir aus.
wünsch dir einen schönen abend.
sei lieb gegrüsst daniela

Vardaxlyx sa...

Jätte fint kök du har!
Kramkram

Related Posts with Thumbnails