fredag 16 december 2011

Hej på er!
Hur har ni det denna fredag? Skönt när helgen är i antågande. Jag var ledig i går och då fick jag för mig att ändra lite i vårt tv/vardagsrum. Jag ville få till det lite mer juligt.



In kom en liten gran som jag stammade upp en aning. Ändrade även om möbleringen lite.

Sparsamt pyntat, med mina strutar som ni såg i inlägget i går. Knöt även dit några  rödrutiga band.

Nu är rummet inte möblerat för att alla ska stirra in i tvn utan kanske på varandra:)

Jacob var med och pyntade.



Ljusstakar från Hemlängtan


Fårskinn från Rusta


I kväll blir det fredagsmys med massa tända ljus:)



Ha det så bra och Trevlig Helg!

29 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Jättefint Anna!!! Jag tänkte faktiskt ha lite band i min gran i år men har inte bestämt vilken färg än. :) ha en go fredag, nu ska jag iväg till jobbet o binda blommor...... Pöss !

shabby chic og lavendel sa...

Så koselig og enkelt pyntet. Her hos oss hadde nok både mann og barn protestert heftig hvis ikke juletreet hadde fått mange julekuler, julelys og annet pynt.Fniis.. jentene mine står for juletrepyntinga her etter at eg eller pappaen har hatt opp juletrelysene først :)

Ønsker deg ei trivelig adventshelg!
Klem

rosvikslyckan sa...

Oj, vad fint och julstädat du har det. Jag gillar verlkligen allt vitt hemma hos dig och funderar om jag inte ska ta och måla mina väggar här hemma också...

kanske inte nu före Jul va, näää nu ska vi njuta av allt lugn vi bara kan:)

Jättefin gran och söta strutar:)

Ha nu en härlig fredag

kram

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysigt du julpiffat :)

Kram från Australien♥

Unknown sa...

good morning.. i love you r house, decorations, forniture details..all we sse in th pictures..thnaks
simona

Unknown sa...

good morning.. i love you r house, decorations, forniture details..all we sse in th pictures..thnaks
simona

annasaramaria sa...

Så fint och mysigt du har det! Jag ska också försöka pynta lite här hemma idag. Ha en skön helg!

Livingroom sa...

Så vackert det ser ut med bara band i granen. Gillar verkligen. Vår gran står i vardagsrummet , oklädd ännu. Kanske den kunde vara i samma stil... Ibland är verkligen less more!!

Camilla sa...

Åhh, vad fint. Ser jättemysigt ut och finfina bilder.

Anne på landet sa...

Sååå vakkert!
Rent, enkelt og ekte..

Måtte smile litt, for vi har de samme sofaene, samme skilt på veggen og samme zink bøtte til treet ditt ;o)

Takk for inspirasjonen og klem fra Anne.

Livet på Vestergård sa...

Så snyggt du gjort! Alltid skönt med fredag :)
Kram Kicki

Fröken Agnes sa...

Hej Anna!

Jättefint! Härlig gran , snyggt med enkelt pynt.

Ha en fin fredag och en härlig helg!

Kram Jenny

Sari sa...

Everything looks beautiful. The first picture made me smile a little: it kind of looks as if you have a bowl hanging in the tree. :)

Have a good weekend!


Sari

Vintage House sa...

Hej
kanonfint du har gjort det och fint med band i granen....
ha en härlig helg och en mysig fredag
kram
sandra

Vit dröm sa...

Vad fint det blev! Granen är ju underbar med sitt sparsamma pynt tycker jag :)
Ha en fin fredag och helg!
Kram Anna

lineeirin sa...

Du har det så innmari fint! :-) liker stilen du gjorde med treet også :-D

Hemma hos Märtha sa...

Blev jättefint i ditt vardagsrum! Vilken söt gran!!
Ha en mysig fredag!
Kram
Anne-Lie

Casa of Mia sa...

Så jättefin, söt gran och fint med rött och vitt. Ha en mysig fredagkväll:)

Lantligt i vitt sa...

Du har det för himla fint Anna!! Så kul att se så många olika bilder.. Så mysigt med julgran inne!!

Ha en trevlig helg!!
Kramar Sofia

Vardaxlyx sa...

OMG Iam in love i ditt hem ;-)
Helt fantastisk!
Kramkram

Divina Chita Brasil sa...

Adorei as suas mudanças, sua casa é linda!!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det ser riktigt fint ut!
Stor Kram Annelie ♥

Maedlein ♥ sa...

I'm decorating my room today too!
But i haven't SO NICE living room.

Enjoy the weekend :),
Maedlein.

john sa...

What a beautiful room and I love the tree in the zinc tub...Happy 4th advent ! Gail x

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hejsan!

Fint du har de! ÅH gran med tillhörande zink hink = super läckert!
Åh du har den tavlan som jag så gärna skulle vilja att tomten kom med!:)

Ha det fint!

kramen till dig från Tallbacka

Min lantliga dröm sa...

Åhh, vill också ha plats för gran. Längtar så! :)

God Jul!
Kram Ulrika

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fint det blev Anna!! Ser så mysigt ut hemma hos er, och lilla granen är ju bara för söt!! En i den storleken vill jag ha i år. tänkte se om jag hittar en imorgon, för nu idag ska här storstädas :-)) Blir sugen på ommöblering när jag ser dina bilder från ert vackra hem.

Kramis Paula

LissasVita sa...

Så fint du har det,tack för du inspirerar! Kramen Lisbeth

blenda sa...

Vilket fantastiskt hem ni har..... jag bara njuter av alla fina bilder.
Kram

Related Posts with Thumbnails