onsdag 3 augusti 2011



Hej!
I dag blir det två bilder på min "finhall". Fast egentligen använder vi den inte som ingång längre. Den är inte så praktiskt att ta in släkten. Då måste man ha någonstans att hänga av sig ytterkläder och det finns det inte här. 




Här har vi täckmålat golven med Alcros Lokal 0502-y. Det är en väldigt slittålig färg kan jag lova. Den har stått emot vassa hundtassar bra.

Nu är det mitt på den sista semesterveckan och jag njuter av ledigheten:)

Såg att nya följare har hittat hit. Så kul och jag vill hälsa er välkommen.

Välkommen till min blogg!

18 kommentarer:

Hulda sa...

Så lys og lekker gang! Likte den godt. Flott med lampen som er mørkere, og trappen som går opp der.Så lys og lekker gang! Likte den godt. Flott med lampen som er mørkere, og trappen som går opp der.

Viveka i Bläckhornet sa...

Halloj!

Längesen jag kommenterade hos dig nu, men jag missar ALDRIG ett inlägg från dig :)
Gillar allt med ditt hus. Det är så skönt och avslappnat inrett.
Ha en fin dag

Kram Viveka

mrsmerriwhite sa...

wonderful white pics !!
i love the stairs ...!!
vintage hugs mina

sussi sa...

Så fint du har det Kram Sussi.

rustik charm sa...

Hej Anna!
Så fint:)Härligt ljusa bilder.
Ha en skön dag.
Kram Kristina

bikim sa...

lovely !
beautiful !
take care,
Rosa

Fröken Agnes sa...

Hej!

Det är så fint! Vilket underbart ljus ni verkar ha i ert hus och så mycket fina detaljer som alltid hos dig.

Ha en fin dag!

Kram Jenny

Tinas bo sa...

Hej Anna!

Bara sååååååå fint!!!

Kram Tina

Annalisa - LISA LIBELLE sa...

Hello! I love your Blog, your pictures, your white House & furniture! Pure sweden style... very nice! Fantastic and thanks for sharing! I come soon back and I permit me to insert your Blog in my Bloglist, ok!
Have a nice week and beautiful Summer!
Big shabby hug from Switzerland, LISA LIBELLE

Annalisa - LISA LIBELLE sa...

Hello, I'm sorry! I'm again LISA from Switzerland ;) I have a question. My dream is to have a really Sweden white wood flor like yours :) At the moment we have a stone floor. Can you say me what kind of wood do you have? I red in your last post the No. of the white color :) thanks for this wonderful Information. I will be very happy to receive an answer for you. Thanks a lot and again bye bye, LISA LIBELLE

Madame Edith sa...

Jag lägger en länk ifrån min blogg till din helt underbart härliga blogg. Hoppas att det är okej.

Hälsningar/M

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Som vanligt njuter jag av bilderna på ditt fina hem och inspireras! Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Kan inte se mig mätt på ditt hem, sååå fint!!
Älskar de vita golven, skulle vilja ha vita golv i hela mitt hus :-)

Kramen Paula

På vår gata sa...

Vackert!

Kram Daniela

Marita sa...

Så underbart! Vilken vacker hall!! Älskar bilderna på ditt vackra hem!
Kram, Marita

Petra-Lantlig Charm sa...

Ser så mysigt och fint ut!! Läste i Vackre Hjem idag, jätte fina bilder och kul att hela familjen var med på bild!!

Skönt att du fick en massa sol sista veckan, fast du hade ju två veckor i medelhavsvärme så du har haft en underbar semester!!

Ha en skön dag idag!

Kram kram

Malin's Hus sa...

Fint som vanligt Anna! Vad bra med golvfärg tips för här ska det snart börjas måla trägolv... har typ hela ovanvåningen som ska bli vit :)

puss o kram

Hemma hos Märtha sa...

Du har ett otroligt vackert hus och en underbar trädgård.
Kram
Anne-Lie

Related Posts with Thumbnails