tisdag 23 augusti 2011


Önskar jag kunde lotta ut en av dessa väskorna men....så väl är det inte!

Har börjat tycka det är kul med väskor. Har aldrig riktigt förut förstått de som gillade väskor så mycket. Jag köpte en väska och hade den till allt. Nu tycker jag det är kul att byta lite beroende vad man har på sig.
Hittade en sida på Internet där du kan beställa märkeskläder direktimporterat från Kina. Det är 68 % billigare än priset här. Kanske man någon gång kan stoltsera med en märkesväska!




Väska från Jimmy Choo




eller kanske från Dolce Gabbana



Burberry



eller varför inte en Prada!


 

Här är mina personliga favoriter. Så snygga från Louis Vuitton. Ja, drömma kan man ju!!

Klicka HÄR så kommer ni till deras hemsida.
De garanterar att det är 100%  äkta.  
Är det någon av er som kanske har beställt därifrån?

Hemma händer det inte så mycket just nu. Var i väg med tjejerna och shoppade lite höstnytt i går. Hittade snygga jackor och skor. Lika bra att passa på medans det finns att välja på.

Kram och kul att Ni kikar in här hos mig!

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så mange stilige vesker! Likte godt innlegget du hadde søndag, synes de stolene du har på verandaen er så flotte. :) Ha en fin dag!

Vintage House sa...

Hej
har alltid tyckt om väskor och har haft många att välja på..
Har en Louis Vuitton fast inte äkta köpt i New York men jag tycker lika mycket om den för det...
kram
sandra

Godastunder-tokigaidéer sa...

JAg håller med dig ang väskor, har tidigare inte tyckt det var så viktigt och många gånger inte behövt någon. Men nu blir jag het salig över väskor och har önskatr mig en jag ahr tittat på ett tag nu till min födelsedag på torsdag. Det ser lovande ut så jag får väl se...

Anna

Camilla sa...

Jag är en väskoman.. Efter shoppingresan i Köpenhamn kom jag hem med två nya väskor.. nääästan tre ;) Jag älskar väskor!!

Johanna Stålros sa...

Ja drömma kan man ju;) Kram

dagdrömmar i vitt sa...

ja men min vän då har du missat något, hihi. VI har huset fullt med väskor. Hade själv 4 väskor med hem från Turkiet, gärna Burrbary för mig. Och barnen hade några också, hihi.
Vi har våra väskor under våra sängar i lådor på hjul!!
Ha det så gott!!
Kramkram <3 nettan

Casa bianca di Mia sa...

Väskorna är garanterat inte äkta, men det spelar ju ingen roll! ;) Billigt är det!!

Kram Mia

Anna-Lena sa...

Ja, de är nog garanterat 100% äkta copy! De är extremt duktiga på att göra snygga läderkopior i Asien. Bäst är de från Thailand. Kika på ioffer så kan du hitta fina läderkopior omkring 1000 kr. Jag har rest mycket till Asien och är ganska insatt i väsksvängen.

Ha en skön kväll!

Kram Anna-Lena♥

Related Posts with Thumbnails