fredag 12 augusti 2011

Nice weekend ♥ Trevlig helgMukava viikonloppu ♥ Bon week-end ♥ Dejlig weekend ♥ Schönes wochenende!


   

Här kommer en "Trevlig helg-hälsning" på några språk från de länder som jag har flest besökare.
Det är kul att kunna se vart besökaren kommer ifrån. Jag har via Tailsweep och så kan man ha en gadget som man laddar ner och har i högerspalten. Man kan ju undra hur de hittar hit!
Kryddor är så fint även om den nog inte kommer överleva särkilt länge i norrfönstret.....

Nu ska jag fara till jobbet och ska jobba varje dag i helgen men helg är det ändå!

Kram

20 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej Anna!

Hoppas du får en fin helg trots jobb!

Kram Jenny

New England Rose sa...

Tack detsamma!

Önskar New England Rose från Finland

Rummet för välbefinnande sa...

Så fina saker du köpte hos Marie. Ja, där kan man verkligen köpa med sig precis allt tror jag. Hade jag en himla massa pengar skulle jag nog tömma butiken *ler*

Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Mia

Lisas torp sa...

Vilka sköna och vilsamma bilder från ditt vackra hem!
Ha en härlig helg du också!
Lisa

Loppisblomman sa...

Kul<3 Trevlig helg till dig med!
Jag ha en jobbarhelg framför mig jag med...
Kram Maria

Marita sa...

Ja, nog kan man undra hur man i andra länder hittar till våra svenska bloggar!! Kul i alla fall!
Vackra bilder från ditt vackra kök! Underbart! Ha en bra dag! Kram, Marita

Salla sa...

Trevlig helg också för dig (trots att du måste jobba)!:)

Salla från Finland (blog Villa Violet)

Vita Hemligheter sa...

Hoppas du får en bra helg:)Fina bilder som vanligt!
Kram Emma

LOPPISLIV sa...

Så fint du och sonen gått loss på bordet :-)) Tycker det blev urcharmigt när det blev slipade kanter på det!!! Trevlig helg till dig också, trots jobb. Kraaam Paula (nu njuter jag av min sista semesterdag, på måndag är det dags för kneg igen :-))

Vit dröm sa...

Hoppas du fr en fin helg på jobbet Anna!
Ha det så gott!
Kram Anna

Tove `blogg verden sa...

Og på Norsk : GOD HELG :)
Du har det så fint på alle bildene dine!!!
Klem Tove

Vita små hjärtan sa...

Ja jag ska också jobba!!!!
Trevlig helg.
Kram Agnetha

Åsa sa...

jag önskar dig detsamma..att du hinner mysa mellan jobbpassen :)
kram Åsa

Petra-Lantlig Charm sa...

Kryddor är både fint och mysigt att ha inne men mina överlever aldrig :( däremot är min syrra väldigt bra på att få sina att överleva och bli riktigt stora och gamla inne!!

Hoppas din helg blir trevlig trots en massa jobb!

Kram kram

Johanna Stålros sa...

Vilka fina bilder! Så kul med läsare från olika länder. Önskar dig en fin helg. kram Johanna

Hemma hos Märtha sa...

Finfina bilder!!
Ha en skön helg du oxå!
Kram
Anne-Lie

Ninnis sa...

Ha en skön helg både på jobbet och hemmavid.

Kram Ninni

majra1 sa...

Jag ska också jobba hela helgen, men det är helg ändå, som du säger. :)
Fina bilder du visar.
Mari

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig!
Ha en skön helg!
Din blogg och ditt hem är så tilltalande!
Raina

Unknown sa...

Tack ;), såg dom hos dig först och blev så förtjust i dom :).

Hoppas du får en fin helg trots jobb!
Kram Johanna

Related Posts with Thumbnails