torsdag 14 juli 2011

Börjar bli tradition med ett inlägg så här på kvällssidan...
Efter en mulen förmiddag så kom solen här på ön. Vädret gör hastiga omslag här. Denna bilden är tagen i går kväll. Blev lite full i skratt för det ser ut som vi har klätt oss likadant (och det har vi i för sig) men inget planerat. Träskor, jeansshorts och vit tunika. Ja, så det kan bli:)

När det var mulet i dag så passade vi på vi tjejer att besöka affärer. Julia som är väsktokig skulle leta väska och föll för denna. Urfin faktiskt. Kanske jag får låna den någon gång:)
Min andra dotter hittade också en, en lite mer "glammigare". Visar någon annan gång.

Tack för era hälsningar. Jag tackar här för jag prioriterar inte att sitta vid datorn nu utan nöjer mig med ett inlägg på sin höjd. Kul att ni besöker bloggen trots att inläggen är så långt ifrån inredning och loppis man kan komma!

Ha det bra!

12 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Ohh vad härligt det ser ut. Klart du inte ska slösa tid vid datorn. Njut!

Himlavit sa...

Vad fina ni är =)
Håller med Livsnjutaren; NJUT!!

Kram Tessan

Himlavit sa...

Och väskan var jätte fin glömde jag säga, hehe =)

Livet på Vestergård sa...

Jag tänkte faktiskt att nu har ni klätt er likadana inför fotograferingen :)
Fin väska!
Kram Kicki

Hulda sa...

Så fine dere er, alle tre.:) Veldig flott veske!

Petra-Lantlig Charm sa...

Vilka härliga bilder från utlandet :-)

Vi är med på semester fast på Vrångö! Man kan inte sitta vid datorn jämnt utan måste ha lite ledig tid!

Ha det så skönt på er semester!!

Kramar Petra

Johanna Stålros sa...

Bra smak hon har din dotter;) Kram Johanna

fem barns mamma sa...

Urfin väska, lite Cath Kidston över den! Me like:-)

Kram, kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina är ni.Snygg väska.Nej vem vill sitta vis datorn.Mys och njut.Kraaam Rita ♥

Smultron på ett strå sa...

Ni är jättesnygga alla tre! Och väskan är väldigt fin den också, en riktig sommarväska. ha en fortsatt skön semester!//kram maria

majra1 sa...

Ni ser fina ut alla 3 och jag tycker väskan är riktigt fin. :)

Mari

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vad sommarfräscha och fina ni är! Och så söt väska, hon verkar ha god smak din dotter;))

Ha det fortsatt fint!

Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails