tisdag 19 juli 2011

Egenstylat halsband...


Här ser ni mitt egengjorda halsband. I Alcudias hamnområde så hittade vi en tjej som sålde massa tillbehör till halsband, örhängen och armband. Man kunde plocka av helt bord av små fina stenar och berlocker. Jag plockade till mig några hjärtan och trädde på ett vitt läderband.




Här har ni mig utanför vår lägenhet. I dag har det varit sol och faktiskt lite regn. Det kanske kan trösta er hemma i Sverige om det är dåligt väder..:) Fast vädret slår om fort här på ön. Helt plötsligt så öppnar sig himlen och den är klarblå med en mycket stark sol.

Sitter just nu i valet och kvalet om jag ska förlänga internetuppkopplingen ytterligare en vecka eller inte. Kanske blir detta det sista inlägget härifrån.  
 
 Ha det bra!

14 kommentarer:

annasaramaria sa...

Så fint halsband!!

Marita sa...

Jättefint halsband! Vad kul att kunna välja och plocka så där... Underbar solbränna!!
kram, Marita

rustik charm sa...

Hej Anna!
Å så härligt ni verkar ha det:)Så solbränd och fin.
Jättefint halsband:)
Ha en fin vecka.
Kram Kristina

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilket fint halsband! Och vad brun och fräsch du är;))

Ha det så fint i solen!

Kram Jenny

Vita Hemligheter sa...

Halsbandet är jättefint, jag tycker om långa halsband så det föll mig i smaken!
Ha det gott!
Kram Emma

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så härligt ni har det! Brun och fin är du:) Halsbandet blev kanon fint!

Kram Susanne

Åsa sa...

vilket underbart halsband du skapat :)..snyggt när halsbandet är så där långt
ha en fortsatt trevlig semester
kram Åsa

På vår gata sa...

Jättefint halsband!

Kram Daniela

HÖNSHUSET sa...

Hejsan!

Det blev hur fint som helst ditt halsband - det e väl kul att man med enkla medel kan trixa fram något som blir vacket :o)

Ha en fortsatt skön semester!!

Kramar gunilla

Doppa.nu - Amanda sa...

Vilket jättefint halsband du gjort :) Hoppas du haft en fin dag i (förhoppningsvis) solen :)

Hanna sa...

så fint halsband.
kram
hanna

Johanna Stålros sa...

Skit snyggt halsband! Så brun och fin du är. Kram Johanna

hemma hos lilla mej sa...

Vara så snyggt halsband.Vad brun och fin du är.Ha det gott.Kraaam Rita ♥

Vita små hjärtan sa...

Jättefint halsband du gjort!!! Snyggt när du är så brun o fin!
Kram Agnetha

Related Posts with Thumbnails