måndag 4 juli 2011

Rösta gärna på vårt hem...



Sverige har så många fina hem. Nu har Swedbanks Fastighetsbyrå en tävling där Sveriges charmigaste hem ska utses. Jag tänkte att den tävlingen vore kul att vara med i. Så jag har plockat ut 5 bilder (man fick bara välja 5) från vårt hem.

Jag skulle bli så glad om ni tycker om vårt hem så mycket att ni väljer att lägga en röst på det. När ni röstar så betygsätter ni hemmet med att ge det ett visst antal stjärnor. Tycker ni det förtjänar full pott så klickar ni i stjärnan längst till höger

Klicka HÄR så kommer ni till sidan.

OBS!! Jag har nu ändrat länkadressen. Jag har nu lagt ett bidrag med text, det kom inte med på det förra. Det är ett måste för att vara med. SNÄLLA ni som har röstat, klicka på "HÄR" länken igen och lägg er röst igen. Ledsen att behöva krångla men hoppas det är ok.



ps. tack för er röst, ni är så gulliga♥
Kram


Sweden has so many nice homes. Now Swedbank Real Estate Agency a contest in which Sweden's most charming home is appointed. I thought the contest would be fun to be in. So I've picked out five photos (you had to choose only five) from our home.

I would be so happy if you think about our home so much you choose to add a vote for the ....

Click HERE you will come to hand.

14 kommentarer:

Seawashed sa...

I just love your home. I always want to go to Ikea after seeing your beautiful white furnishings though!

zαnуα ♥ sa...

Såklart jag röstat på ditt hem, du har det så underbart fint! =)

Anonym sa...

Hej!
Självklart röstar jag på dig/er! Ni har ett underbart vackert hem. Jag passerar ert hus när jag åker till Hjo, vi bor ju ute i Fridene.
Ha det gott!
Kramar Carina
kattarsel@live.se

Johanna Stålros sa...

Ni har det så fint så, det kommer nog att röstas vilt på dig!!! Kram Johanna

Norregård sa...

Klart du får min röst Vännen:))
Jag börjar min sem nästa vecka, så skönt!!

Kram malin

STENLYCKA sa...

Klart jag skall rösta på ditt vackra hem. Lycka till med vinsten!
Kram Raina

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon Anna!

Det är klart att di får min röst men jag vet inte hur man gör?
Försökte men det hände inget....
Kanske du kan hjälpa?
Kram.kram

Ha en bra.dag

Vintage House sa...

Hej
Ska ge dig min röst:)
ha en fin dag och nu är det inte långt kvar...
kram
sandra

Hosted Exchange Services sa...

Beautiful!

Petra-Lantlig Charm sa...

Klart jag röstar på dig, det vinner ni lätt :-)

Hoppas allt är bra med dig och att du har en skön sommar!!
Själv arbetar jag för fullt i trädgården men nu börjar jag se en ände..hehe!

Ha en fin dag!

Kramar Petra

På vår gata sa...

Ert hem är ju så underbart, så klart jag lägger en röst!

Kram Daniela

Anonym sa...

Jag röstar på mina två favoriter och ditt hem är ett av dom Full pott får du:) Hälsningar AnnaV

mammaxtre sa...

Vilken rolig tävling. Lycka till!

Ha det fint

Sara sa...

Hello! This post, is the first I could understand in your blog! :/ I'm from Portugal and I'm really in love with the blog and your pictures are adorable, but I never understand your texts. Oh! This time, I want to vote for your home, but unfortunately, once again, I couldn't understand where to do it in that site! Well, congratulations for the good work and hope you could write in english often! ;)

Related Posts with Thumbnails