söndag 3 juli 2011

    


Har laddat upp inför sommarsemestern. Dessa tänkte jag "plöja" igenom under min ledighet. Min läsning går i perioder, läser mest under sommaren.


    
   
Annars råder bloggtorka, vet inte vad jag ska blogga om. Kanske blir det mindre inlägg här i en period. Kanske inte.....det har jag sagt förr och sedan kan jag inte hålla mig borta i alla fall:)

 

Inget nytt har hänt här hemma. Vi fyller dagarna med annat just nu. Jag och äldsta dottern har varit ute på en uteritt på varsin häst, så härligt om man bortser från alla flugor!!!

Ha det så bra så länge.....

19 kommentarer:

Puumuli sa...

Det var länge sedan jag var och red så lite somriga hästbilder skulle vara sköna...

Ha en fin början på den nya veckan!

Kram
Sari från Puumuli

hemma hos lilla mej sa...

<<<<<<<<<låter ju aa så härligt.Fina bilder.Ha en skön kväll kraaam Rita ♥

fem barns mamma sa...

Har bara några kapitel kvar av Ljunsteds sista, sen får jag hitta en ny serie att plöja:-)
Om du vill ha fler böcker med dig kan jag rekomendera Kepler, båda var riktigt bra!

Missade ett jättefint, litet bord (högt sängbord) på loppis idag:-( Med 1 sekund, har liiite svårt att släppa det;-)

Ha det gott, kram Emma!

Lantligt i smultronbacken sa...

Nu har du bra läsning hela sommaren. Jag har läst dem allihopa och du kommer garanterat bli nöjd. Jag tycker att Katerina Janouch böcker är så bra.

Kram Teres

Fröken Agnes sa...

Hej!

Härlig sommarläsning! Bra tips också, har faktiskt inte läst ngn av dem, även om jag läser mycket..

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

mammaxtre sa...

Vilket fint hem, oj oj oj.

Ditt val av böcker är helt rätt. Jag har läst ganska många av dem. Tror att du ska bli nöjd.

Ha det fint

A House With A View sa...

Fina bilder från ett jättefint hem!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Johanna Stålros sa...

Så himla fint hos er- jag älskar erat golv!!! oxå sugen på att läsa böcker...Kram Johanna

Gunillasljusglimtar sa...

...Japp du får berätta vilken bok som är riktigt bra!!
Fina bilder visar du tycker jag... Kram Gunilla

Norregård sa...

Hej!!
Jag köpte den nyaste av Marie Jungstedt idag:) Tänkte jag skulle läsa lite När F & jag är på öland v.28!!

Kram Malin

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna!
Här r det det samma...vet inte riktigt vad man ska blogga om och
tiden till att blogga räcker inte riktigt till.
Nu har jag tagit och klippt nästan navelströngen men att
det ör så svprt käbsslomässigt.
Har aldrig varit så hör svårt.
Härligt att se frammemit eran resa.

Jag har kollat lite resor till hösten men men.
Kag var på loppisar idag och hittade mycket fint.
Hade kunnat handla mer men gade inte så mycket kontanter...
Nu ska vi ha en film kväll.
Hälsa och vi kanske kan höras

kram Sirpa

Ninnis sa...

Härlig hög med lektyr som du laddat upp med. Katerina Janouch böcker har jag ej läst än så det blir spännande att höra vad du tycker.

Ha en skön ledighet!

Kram Ninni

Hemmavid sa...

Hej!

Det är precis samma för mig.. jag läser mest på somrarna, det finns inte riktigt tid till det annars.

Men det är ju så härligt att sjunka ner i en härlig fåtölj, hängmatta eller brassestol och njuta av en god bok!

Hoppas att du får många timmars god läsning!
Kramen Jenny

På vår gata sa...

Det är ju underbart med sommaren och ledigheten, då man äntligen hinner läsa.

Ert hem är så vackert!

Kram Daniela

Marie sa...

Jag ska också ladda upp med en hög böcker nu till semestern. Mari Jungstedts böcker tycker jag är toppenbra, har läst allihopa!

Ha en bra dag, verkar bli molnigt idag, ingen sol i sikte än iallfall.

Kram Marie

Anonym sa...

Vad härligt med en ridtur! Har du inga gamla bilder på huset som du kan visa, lite före o efter? Det tycker jag är jättekul att se!
Kram Anna

Vintage House sa...

Hej
härligt med massa böcker!
ska försöka läsa lite oxå:)
Jag kommer oxå dra ner på bloggandet nu, finns så mycket annat man vill hinna med!
ha en skön dag
kram
sandra

Syster vit sa...

Hej, läser också i perioder och mest på sommaren. Min absoluta favorit är alla Mari jungstedts underbara deckare och eftersom jag är Gotlandsfrälst och har varit där ett antal gånger så är det extra kul att läsa hennes böcker. Har precis avslutat en och ska sätta tänderna i nästa, Den döende dandyn.
Ha en fin dag.
Kram Liselott.

Sanna sa...

Var har du hitat tavlan Happiness?

Related Posts with Thumbnails