onsdag 13 juli 2011

Livet är lätt att leva...

I alla fall här på Alcudia Sunwing Resort. Barnvänligt och anpassat till barnfamiljer till max. Allt är uträknat för att familjen ska få maximal avkoppling. Vi har näst intill all inclusiv. Här har vi ätit lunchbuffen idag. Bilden ovan är lite efterrätt som jag valde i dag. Oj, vad vi äter och dricker gott. Barnen slevar på så mycket glass det orkar.

Jag och äldsta dottern var med och sprattlade på vattengympan i dag. Det kan nog behövas!




En nöjd och mätt bloggerska. Solklänning från Gina Trico. Perfekt att dra på när man ska gå och köpa glass eller gå och äta.

Julia på väg till lunchbuffen.

"Jag har det jättebra på semestern" ...hälsar Jacob till nära och kära:)

Alcudia har en milsång sandstrand. Om man sticke näsan över häcken när man ligger vid poolen så har man denna vy. Inte dumt!
Nu ska jag skynda på lite, i kväll är det Italiensk buffe.

Ha så gott och kul att ni kikar in!

16 kommentarer:

Marita sa...

Ni ser inte ut att lida ett endaste dugg!! Efterätten ser inte heller otäck ut!! ÅÅÅÅÅ vad ni ser ut att ha det fullkomligt fantastiskt underbart!! Njjjjuuut och ha det alldeles underbart!
Kram, Marita

tre nyanser av vitt sa...

Lovely!
Kram Marie

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad härligt att ni är i Alcudia. Jag var där för många år sen och bodde då på Parasio de Alcudia, ett stenkast vid stranden och ett stort poolområde. Härligt!

Kram Teres

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna !
Vo har nästan det saamma utsikt med Emma i Björkenäs...
Så härligt !
Häkn att få njuta av det hela 2 härliga vwckor...Njut så mycket !
Då orkar man vintern med.

Jag.är också så.ressgugen...
Kanske får jag ta och jobba lite extra nätter ;)

Hälsa alla så Gott och fortsätt att ha det Gott

Kramar Sirpa.med.familjen

Åsa sa...

ser underbart ut :)..den tallriken skulle jag inte säga nej till
kram Åsa

Sari sa...

Oh no! We're celebrating our fifth anniversary this year and these pictures took me back to our lovely honeymoon we spent in Alcudia! It all looks so familiar: the boulevard by the shore, the palm trees, even the little place where you could go and have snacks while spending time on the beach.. :) Seeing these photos made me even more sure that I want go back one day with my husband and our little boy. :) It's true that it's a great resort if you have children with you!

Have a good holiday!


Sari

Livet på Vestergård sa...

Låter härligt!

LOPPISLIV sa...

Ja men se ni är ju på vackra Alcudia läser jag nu, där jag varit flera ggr, fast nu är det över 10 år sen sist. Blir vansinnigt resesugen när jag ser dina bilder, skulle vilja komma iväg någonstans till hösten. Ha det nu så härligt och njuuuuuut. Kram kram P

Casa bianca di Mia sa...

Det ser underbart ut!!
Ha en fortsatt trevlig semester!

Kram Mia

Jenny sa...

SÅ HÄRLIGT!!!
Kram Jenny

Hanna sa...

Låter toppen.
kram
Hanna

Malin's Hus sa...

Ni ser ut o ha det gött ;

kram från mig!

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig och din familj, njut av sommaren, resan och tack för alla dina vackra blogginlägg som jag får njuta av!!
Raina

Källeboda lantliv sa...

Å! vad mysigt ni verkar att ha det ..jag vill me ha sol ..suck ! förstår att du njuter ..ta vara på solen där ..hemma i sverige är det regn å rusk just nu ....fina bilder du bjuder på ..såå söta ni är ...kram jeanette.kallebodalantliv

Emilias sa...

Åh vad härligt det ser ut :) Jag har också varit där en gång, bott på samma hotell! Toppebra!
Kram Emilia

fem barns mamma sa...

Oh ja, visst är det härligt här hemma, fast jag tror nog det är snäppet skönare där ni är;-)

Skulle ju inte alls kännas fel att ta lite ledigt från det eviga städandet och matlagendet!
(Fast det ska vi ju iof göra snart, jag och A tar några dar ledigt snart, utan barn)

Ha det superskönt, kram Emma

PS. Barnen längtar redan!

Related Posts with Thumbnails