torsdag 7 juli 2011





    

Vårt hem kommer snart med i Vakre Hjem & interiör. Känns riktigt roligt.

Vi har varit med i Lantliv men nu är reportaget sålt till den norska tidningen. Jag har inte sett det men förhoppningsvis har de valt lite fler bilder.

Det är en bild på glasverandan på sista sidan i numret som är ute nu.

Det är duktiga Anna och Carina som har gjort reportaget.


Foto Carina Olander


Tidningen kommer ut den 22 Juli.

Ha det gott, själv ska jag fortsätta att städa...

ps tack för era röster...♥

15 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så skoj att få se dej i tidningen.Bara så fint har du det.Ha en skön torsdag.Kraaam Rita ♥

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Va roligt! Och så fint du har!!!

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh, det är så vackert. Jag har njutit så mycket av den bilden, från er veranda och jag går här och längtar efter tidningen så jag får se mer :)
Ni bor fantastiskt fint!
Sen är ju Carina fantastisk också, eller hur?! Hon kan verkligen skapa magi med sina bilder hon. Dessutom är hon så fin som människa.
Ha det gott!
Kram Mia

Norregård sa...

Vad roligt Vännen!
Du är med i två av de allra finaste tidningarna så klart:))) Grattis!!

Kramis Malin

Petra-Lantlig Charm sa...

Va roligt att vara med i så många tidningar! Jag läser ju den så då ska jag hålla utkik om några veckor :-)

Jag städar med idag och tvättar inför semestern nästa vecka. Så tur det är molnigt så man slipper få dåligt samvete, hihi!

Ha en bra dag!

Kramar Petra

Millas hem sa...

Såå mycket grattis till dig! Inte undra på...så himla fint som ni har det!
Älskar ditt slitna golv...URLÄCKERT!!!

Kram Camilla

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad kul!

Jag köper inte den tidningen så ofta då den är rätt så dyr, men nu ska jag verkligen köpa nästa tidning när ert hem är med. Roligt när det är några svenska hem som man vet om.

Kram Teres

Johanna Stålros sa...

Så himla kul, grattis till dig och erat vackra hem. Kram Johanna

Vita Hemligheter sa...

Jättefint och vad spännande...
Ha det gott!
Kram Emma

Marita sa...

Vad kul! Inte så överraskande dock, med ett så vackert hem...
kram, Marita

Vintage House sa...

så underbart roligt!!
här har det oxå städats för fullt och nu är hemmet skinande rent
en helt fantastisk känslaa..
tack tack för dina söta ord och.
kram
sandra

Unknown sa...

ja, det ska bli så kul att få se reportaget i Vakre!

Kram Anna

fem barns mamma sa...

Ska bli kul att se, det är ju den ända tidningen jag köper!

Tur att jag trivs så bra på mitt gamla jobb, än känns det inte alls jobbigt:-)
Vet ju att de små kommer tycka det är spännande också!

Här pratar de om att gå på slöjdmässan en sväng imorgon fm, de får höra av sig imorgon!

Kram Emma

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh vad roligt att norrmännen också får njuta av ert vackra hem!

Kram Jennie

mammaxtre sa...

Vad roligt med publicitet. Grattis!

Related Posts with Thumbnails