tisdag 26 juli 2011

Jag är åter hemma och vi är med i Vakre Hjem....
och ska jag vara ärlig så var det med dubbla känslor som vi alla lämnade Mallorca. Visst ville vi hem men....njaae samtidigt inte. Vi har gått omkring i Flipflop trassligt nybadat hår och bara "flytit" runt:) Men...när vi väl har kommit hem och varit hemma en stund så är det himla skönt. Nu längtar jag efter att bara få vara hemma och tvätta och rensa ogräs! Tänk så det kan bli:))


Foto Carina Olander

När vi hade landat och precis kommit in på Landvetters flygplats så gick jag direkt till Pressbyrån och köpte ett nummer av nya Vakre Hjem & Interiör. Anna och Carinas reportage är nu med i den tjusiga norska tidningen. Hela 13 sidor bestod det av! Så kul!

Ni som har läst reportaget i Lantliv "Sommarhem" kommer att känna igen vissa bilder men det var många andra också.

Kram

23 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Hade Vackre Hjem som väntade på mej då vi kom från resa.. Såg reportaget och tyckte att det såg bekant ut och tänkte nog nästan genast på Vita Verandan !
Fint reportage !
Kraam
Sanne

Hanna sa...

Så spännande.
kram
Hanna

Susanne sa...

Välkommen hem,,ja du har verkligen ett hem att vara stolt över :) kram

Johanna Stålros sa...

jättefint repotage! Kram J

Fröken Agnes sa...

Hej!

Måste köpa Vakre hjem imorgon då;)) Välkommen hem!

Kram Jenny

Angelica Little Corner of Crafts sa...

sommarhem har jag läst! Superkul!!! Och välkomna hem!

hemtrevnad marie sa...

Spännande, vilken tur att jag köpte den idag då:)
kraam

Norregård sa...

Välkomna hem!!!!
Kul med Vakre Hjem, kollade efter den idag men den fanns inte i butik här än...

Kram Malin

Moodboardwithflowers sa...

vad roligt! ska spana om jag hittar den i affären i morgon!

fem barns mamma sa...

Fast då får du komma till Örebro och leta, fast jag är egentligen ingen svampletare, brukar snällt följa pappsen:-) Mysigt att ha er hemma igen, vet några som blir glada!


Rensa på du, så ses vi snart!
Kram Emma

LOPPISLIV sa...

Välkommen hem, ohhh så spännande med reportage i Vakre Hjem, det ser jag framemot :-) Kram Paula

Lauras Fina i Livet sa...

Fina semesterbilder!! Jag har inte kommit till skott ännu och gjort en inlägg trots att det är snart tre veckor sedan vi kom hem. Kul med reportage i tidningen! Vackert hem du har!
Kram Maria

Madame Edith sa...

Kul med inredningsreportaget!

Nyfiken som jag är ska jag så klart köpa tidningen :)

Kram/M

Petra-Lantlig Charm sa...

Välkommen hem! Det är jätte skönt att vara borsta och bara va men det är ännu skönare att komma hem å få lite vardag igen! Då får jag köpa den tidningen imorgon, vill ju inte missa!!

Kram Petra

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna !
Kul att ha er hemma igen fort.
Roligt med reportaget. Visst ärendet bra borta men hemma bäst!
Välkommen till Sverige .
Hälsa alla.! Vi hörs.

Kram Sirpa storlek

kul med.repertaget

gamla skolan sa...

Välkomna hem igen !
Reportaget är jättefint !
Kramar // Susanne ♥

STENLYCKA sa...

Hej och välkommen hem!
Vad roligt med reportaget, skall köpa tidningen och kolla.
Här lyser solen nu på morgonen, härligt för det var länge sedan. Jag är inne på min fjärde semestervecka, det har inte blivit så mycket utflykter som var tänkt, för precis när jag började min ledighet så ringde stenläggarna som vi hade bokat i höst för att lägga vår garageuppfart, att de ville komma tidigare eller rättare sagt med en gång. Så det var bara att tänka om. Det har varit grävmaskiner, duktiga stenläggare,många besökande grannar som skall inspektera, massor med sten, sand över allt och så förstås massor med fikapausar. Nu är det snart klart vi väntar på att trappan skall göras. Det har regnat mycket under den här perioden och då går det inte att sopa ner sanden mellan stenarna, så idag när det är sol här blir det att sopa.
Önskar dig en fin fortsättning på veckan
Kram Raina

Malin's Hus sa...

Herregud så kul för dig Anna och ert vackra hem!!!Att ni får vara med i tidningar. wow wow wow! Och VÄLKOMNA HEM! det e så tomt här på bloggarna på sommaren....Folk har inte så mkt o skriva om tyvärr :)

Må så gott o ta hand om dig!

KRAM MALIN

Källeboda lantliv sa...

borta bra men hemma bäst ..så är det nog ..nu måste jag iväg å köpa tidningen ..kram jeanette.kallebodalantliv

Anonym sa...

Har just suttit med en kopp kaffe i solen och läst Vakre Hjem, erat hem är så vackert får så mycket inspiration när jag tittar på bilderna.
Lena i Valla

Tinis vita hem sa...

Fick Vakre hjem i postlådan på måndag och läste reportaget om ditt fina hem. Du har så vackert och smakfullt inrett hem, helt i min smak :)
Ha en fin dag,
kram Tini

Tinas bo sa...

Vad spännande!
Då måste jag köpa Magazinet, så jag kan se reportaget..
Du har ju ett sååå vackert hem!!

Kram Tina

Unknown sa...

Välkommen hem!
Åh då måste jag kila till affären imorrn och kika in reportaget om er, vad spännande.

Härligt att ni tog med det fina vädret hem :):)!
Kram Johanna

Related Posts with Thumbnails