lördag 9 juli 2011


Hej på er!
Nu har man äntligen fått in lite semesterfeeling här. Ja, kanske inte jag men dessa två i alla fall. Lilla kusinen är här och slappar i hängmattan med Julia.


Jag håller på och "pular" med allt möjligt. Går omkring och rensar i trädgården och filosoferar. Man tänker så bra när man rensar eller bara tömmer hjärnan från jobb.


Nu ska jag i väg ut i löparspåret. Har fått göra ett uppehåll med löpningen ett tag efter att ha stukat foten. Hoppas nu inte konditionen helt har fallit bort....

Ha det så gott!

13 kommentarer:

Fiskekona sa...

Jeg skjønner godt du har hatt huset ditt i vakre hjem og interiør. Hvilken drøm av et hus, og ikke minst interiøret. Selv bor vi i ett hus fra 1917, men langt fra så flott som dette. God sommer.

Livet på Vestergård sa...

Det är faktiskt avkopplande med trädgårdsarbete.
Löpning borde jag också ta upp igen. Det är roligt när man väl kommit igång.
Ha det bra! Kram kicki

Norregård sa...

Hej!!
Japp, skåpet är till mitt projekt:))
Kommer du blogga från Mallis?

Kram Malin

Jenny sa...

Hejsan!
Helt underbar bild, den översta. Det är vad sommaren handlar om, njuta! Gärna tillsammans! Du får kanske ta efter deras exempel?
Hoppas det gick bra i spåret, själv har jag nästan stukat foten idag, men jag klarade mig tack och lov.
Ha en fortsatt skön helg, kram Jenny

Hanna sa...

Ser så mysigt ut.
kram
Hanna

Tina sa...

Halloj!
Jag har tidigare varit inne här o kikat men kände att nu var det dags att lämna en hälsning!
Ert hus är underbart..

Må så gott!

Marita sa...

Vilka underbara sommarbilder! Det ser så härligt ut i hängmattan med den vackra utsikten! Spring försiktigt!
kram, Marita

LOPPISLIV sa...

Jag håller med, trädgårdsarbete ger ett lugn, man går där i sin egen lilla värld och grejar...härligt!! Ohhh ert hus Anna, jag kan inte se mig mätt på det, får mig att tänka på huset i tv serien Den Vita Stenen, och madicken filmerna. Underbart med vitt hus och glasverandan framför. Min väninna som också kollar bloggar sa häromdagen att du har den finaste bloggen av alla :-) Ha nu en fin söndag. Stor KRAM Paula

Källeboda lantliv sa...

å ! vilken fin veranda ..nästan som en amerikansk veranda med hängsoffor som de har där ..men hängmatta funkar ju också ..gillar den .vi har dock en på väg ..kanske inte lika stor men ..fin ändå ..kram jeanette.kallebodalantliv

rustik charm sa...

Hej Anna.
Så fina bilder:)Tycker ni har det så fint. Huset är ju som taget från en saga:)
Hoppas du har en fin dag.
Kram Kristina

Thyrasgård sa...

Hej Anna,
oj - vilket underbart vackert hus ni har!!! Förstår att man helst vill hållas hemmavid och ta det lugnt i den omgivningen.
Kram Kicki

Happy Gunhild sa...

Hej!
Vilken veranda! Och vilket hus sen :)
Är i renoveringstagen av en gammal sliten men härlig gård och tittar in här och på en massa andra fina bloggar för att få inspiration.
En fin sommar önskar jag dig :)

tina sa...

Wow vilket Madicken-hus!
:-D

Related Posts with Thumbnails