måndag 4 oktober 2010

Hej!
Hoppas helgen har varit bra, oj vad fort den gick!  I går hade jag besök av min goa bloggkompis Anna med bloggen Annas skattkammare. Vi hade en jättekul dag som började med ett besök hos Marie. Där fyndade vi så fina saker båda två. Sedan åkte vi till mitt favoritloppisställe. Det var egentligen stängt för säsongen men ägaren var så snäll att öppna bara för oss. Där fyndades det också såklart...så det var bara att stuva in i bilen och sedan blev det god söndagsmiddag på restaurang.


      
Fick en så fin present av Anna, hon vet att jag gillar zink! Den lyser så fint och den kommer  även bli mysig till advent.
Tack Anna för en mysig dag!

Kram Anna

18 kommentarer:

sylvia sa...

god morgen til deg.
å så deilig en dag dere hadde,en så fin lykt du fikk,elsker sink jeg å,vakker der den henger.
ønsker deg en nydelig dag,
klem fra sylvia

Härligt hemma sa...

Jättefin :)) Tänk jag börjar redan längta till advent och jul.... Och jag älskar ditt sovrum nedan sååå snyggt!!
Kramar Madeleine

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka fina zinklykotr som hänger på krokarna. Jag är ett stort fan av zink jag med. Kan inte få för mycket av dem och det är speciellt charmigt till julen tycker jag.

Kram

Anneli sa...

Hejsan.

Låter som en härlig dag, goda vänner och loppisbesök!
Kan inte bli så mycket bättre.

Zinklyktan med hjärtat var ju bara så söt...

Ha en bra dag,
Kram Anneli.

Härligt hemma sa...

Halloj!
Pläden kommer i från Greengate och jag har beställt den på nätet, den heter Valery linen, hade svårt att få tag i just varianten men hittade den på countrystyle.se
Ha det gott!!
Kram Madeleine

HOUSE of ADELA sa...

Underbar lykta, så jättesöt!

Kram
Adela

Jenny sa...

Hej Anna!
Låter som du och Anna hade en jättetrevlig dag!
Vilken söt lykta du fick:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Tulipa sa...

Hej Anna!

Vad mysigt det lät!!

Lyktan var jättefin...

Vad roligt att få besöka Maries butik , du har väl varit där innan också eller minns jag fel?!

Skön måndag till dig!
Här skiner solen ,men det blåser..

Har precis varit och hämtat hem några industrilampor med väggfäste, direkt från lokalen..mmmm..kul och spännande att få kliva in där!

Kram mariette

Päivi Fagerström, Hem & Trevligt sa...

Vad roligt med en bloggkompis, ni verkade ha haft en underbar dag. Lyktan var jättesöt, jag gillar zink jag med. Ha en bra dag! kram Päivi

Ett Vitare Hem sa...

Visst är det härligt med blogg-kompisar och vilken fin present du fick!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Hulda sa...

Det var ei nydelig lykt! Så fint med hjertet. Denne vil du ha stor glede av til advent og jul. Nydelige, stemningsbilder du viser.

Hulda sa...

Det var ei nydelig lykt! Så fint med hjertet. Denne vil du ha stor glede av til advent og jul. Nydelige, stemningsbilder du viser.

fröken knopp sa...

Låter som en härlig dag Anna!!!

O vilken fin lykta!! Skönt o höra att fler än jag börjar längta efter julen..:)

Varma Kramar Elin

Norregård sa...

Mysigt!! Gullig lykta;o)

Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin lykta du fick, och det var en jättebra söndag ni hade.
Julboken fick jag i gåva av Ellen, så jag har inte koll på frakten. Men jag gissar att det blir billigast på Adlibris 308:-, man kan köpa den genom Ellen också på hennes blogg 305:- men från Norge tror jag det blir dyr frakt. Fast det här bara gissar jag nu...
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Änglarnas hus sa...

Vilken fin lykta och vilken toppendag ni verkar ha haft!!

Ha en bra start på veckan! Kramis Sanne..

Linnea sa...

Jättefin lykta du fick av din kompis, hon har god smak och du oxå ser jag av bilderna :)

Kram Helena

rustik charm sa...

Hej Anna.

Vilken mysig dag:)Köpte du nåt hos Marie?
Vilken loppis är det ni var på?

superfin lykta.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Related Posts with Thumbnails