torsdag 28 oktober 2010

Ledig dag och det är skönt men samtidigt är det så mycket man vill göra. Inte gör man det som man ska egentligen, dammsugaren står där och väntar fortfarande....

Lite om ändring  i matrummet. Provat att ta in lite mörkare inslag.


 En av fåtöljerna fick flytta in.


Blev rätt så bra. 


Dock vill jag ha en schäslong här så jag kan ligga framför kakelugnen och mysa:) 


Nu ska vi provsmaka kakan som jag har gjort i min nya kakform sedan bär det iväg för att månadshandla. Skönt när matförådet är påfyllt. 

Ha det så bra & kul att ni tittar in!

20 kommentarer:

. sa...

Äsch, du har det då alltid lika fint! Glad att jag hittade din underbara blogg för flera månader sedan. Tycker du har det så skönt avskalat hos dig, vilsamt och behagligt. Du har inspirerat mig MYCKET!! Önskar dig en bra dag. Och för att skryta så har jag farit runt med dammsugaren-OCH tvättat golven! Känn på den du!*fniss* Men så har vi ju gäster i morrn, och jag vill inte städa då. Men städa måste man ju.../Camilla

Loella sa...

Ja asch! Säger som Camilla ovan...Snabelelefanten är nog den som ska vila, och tänket vara annorlunda...idag har du gjort det du har velat :)

Vackert, behagligt och lagom avskalat...me like!

Kram Loellan

Nordic Sence sa...

Så fint ni har det!! Låter mysigt med schäslong framför kakelugnen...

Ha det gott!

Kram Linda

Hulda sa...

Kjempeherlig med den flotte kurvstolen i stua! Ser så koselig ut! Flott vinkling på det første bildet. Alle er fine, men dette første likte jeg ekstra godt. :)

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder hos deg.. ja da har vi hatt ledigt begge to,, har holdt på og ordna og rydda i dag jeg også..

kurvstolen din er kjempefint...

litt mørkerer farger er fint... hjemme hos meg blir det litt rødt også..

ha en fin kveld..

klemmer

Unknown sa...

Very lightly and nice - I love white interieur without much decoration. Few is more ;)

Hugs

VINTAGE

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag vill också ha en shäslong, varit sugen på Ektorp länge och nu när jag äntligen skulle köpa den så har de gjorts om. Numera finns det inget armstöd på ena sidan och då vill jag inte ha den. Fasiken också att man väntar för länge ibland.

Kram

Livet på Vestergård sa...

Så fint du har! Den stolen kom med hem från Ikea sist vi var dit :)
Kram Kicki

Country Hill sa...

Håller med Du har det så fint ser alltid så mysigt ut.
Ha det gott!
Kram Lena

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Nu har jag äntligen internet igen och tid att titta in i din fina blogg! Så fint det blev med korgstolen i matrummet!
Kram /Anna

Nilla sa...

Ibland är det så skönt att få göra bara ingenting.
I kväll har jag en sån kväll.
Kollar lite på bloggar och ser lite på TV.
Kanske titta i nåt inredningsmagasin.

Dammråttorna sneglar på mig från hörnen men de får allt ligga där och vänta.

Ha de bäst !!
Nilla

nilla sa...

hej.
Hittade just denna underbara blogg och alla supermysiga bilder. Så inspirerande att se allt fint. Jag börjar följa bloggen nu och ska titta runt lite mera nu på en gång. Tack för titten.
Ha en bra kväll//Nilla F

Norregård sa...

Hej Anna!!
Blev kanon!! Jag borde göra massor men har ingen lust.....Det springer inte ifrån en;o)

Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev bra mycket bättre än rätt så bra, jag tycker det blev toppenbra. Blev mer höst/vintrigt med korgstolen där, fin färg hade den också.
Trevlig helg
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint det blev!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Malin's Hus sa...

det blir superfint!

kramar

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Å du har det så fint! Vad du än gör blir det så fint!!!
Kram Agnetha

himlen runt hörnet sa...

Blir lika tagen varje gång jag är inne här hos dig och tittar! Du har ett helt otroligt vackert hem! Underbart!

Kram Kimmie

Jenny sa...

Hej Anna!
Det blev ju jättefint! Alltid lika inspirerande att kika in här hos dig:)

Ha en trevlig helg!

kraam Jenny

Jenny sa...

Hej Anna!

Åh, vad fint! Älskar verkligen ditt hem, så enkelt och vackert, precis i min smak :)

trevlig helg!

kram Jenny

Related Posts with Thumbnails