måndag 14 februari 2011

23 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Du med! Vilken vacker bild!
Kram på alla hjärtans dag! =)
/Anna

Vintage House sa...

Önskar dig en mysig alla hjärtan.
kram sandra

Emilias sa...

Du med!
Kram Emilia

Ljusa vardag sa...

Detsamma till dig! Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Sänder dej en stor Alla Hjärtans dags kram.Ha det bäst kram Rita ♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Här kommer en hjärte-kram!
Ha en fin dag!

Annica

Mina drömmars hus sa...

Hjärtekram på Alla Hjärtans Dag.

AC

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna och din fina familj!

Jag önskar er alla en härlig dag och ta hand dom
er idag!

Tack för det som vi har hittat hos varandar!
Kul att få lära känna er och vill gärna fortsätta med det!

Ha en fin dag med mycket kramar och Kärlek!

HäLSA!

Kram Sirpa och familjen!

Unknown sa...

Detsamma till dig!
Underbar bild.
Kram johanna

Husprojekt Drömhus sa...

Ha en fin alla ♥ dag,

Kram Tiina

Anonym sa...

Jag vill önska dig en hjärtans bra dag och vill säga att du har en jätte bra blogg man blir glad av den!!!!

Vita små hjärtan sa...

Ha en fin alla Hjärtans dag!
Kram Agnetha

Trivsamma förändringar sa...

Åhh vilken fin bild!

Hoppas ni får en riktigt härlig Alla hjärtans dag! Kram Maria

Smultron på ett strå sa...

Tack detsamma! Ha en skön alla hjärtans kväll //kram maria

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas du haft en fin alla hjärtans dag och att du får en skön kväll!

Kram Jenny

Änglarnas hus sa...

Hallojsan !!

Hoppas att du har haft en riktigt härlig dag..och att den fortsätter så...

Översänder en stor, varm hjärtekram till dig min vän!!!

//Sanne

Norregård sa...

Vilken rörande bild;o)
Hoppas du haft en jättebra dag du fina!!!

Kram Malin

fem barns mamma sa...

Go kväll!

Vilken underbar bild, tror jag bara ska fota barnhänder i sommar:-)

Massa Alla Hjärtans Dag-kramar till er!

Drömmar och Verklighet sa...

Det samma :) Kram Anna

Anonym sa...

Hej, kikade in på din sida och blev stormförtjust i din kristallkrona, precis en sådan jag söker och vill ha. Får jag låna fotot på kronan när jag annonserar efter en sådan. Alltid lättare med bild. Tacksam för svar.

MVH Berit

Annas Vita Rum sa...

Underbar bild Anna! Hur får du dit texten?
Bra att du håller koll på "surfstatus"
åt mig ; )
Varma hälsningar

Unknown sa...

Till anonyma Berit!
Jag svarar här då jag du inte lämnade någon adress. Du får visst låna en bild utav mig.
Lycka till med sökandet. Jag gillar min jättemycket.
Hälsningar Anna

Anonym sa...

Tack snälla, hoppas jag får napp nu...

MVH Berit

Related Posts with Thumbnails