lördag 26 februari 2011

 (frukostskålar, Ib laursen, mugg, Greengate)

God morgon!
Här har frukosten intagits. Jag har fotat dotterns frukost så när hon kom och satte sig så var det redan serverat.

kan jag äta eller ska du ta mer kort? sa hon när hon satte sig 
Nej ät du jag är färdig:) sa jag

Ja man är väl lite knäpp.....



Kolla mina Narcisser växer så det knakar.


Kul att ni ville ta chansen att vinna ett fint pris i min tävling. Ni som inte har anmält er gör gärna det i inlägget nedan.

Ha det så bra!
Kram Anna

13 kommentarer:

fröken knopp sa...

Mmm...även här hemma är frukorsten intagen o nu väntar en härlig dag på isen.. Fiske o skridskor står på schemat o korvgrillning så klart!!!

Efter en veckas sjuka så har vi kanppt varit utanför dörrarna, så idag behöver vi frisk luft!!

Hoppas att ni får en härlig dag!!
Varma Kramar Elin

sussi sa...

Godmorgon. Ha en mysig dag kram Sussi.

sylvia sa...

hei.
nydelig å komme til ferdig frokost, godt du var ferdig med å ta bilder, ja en blir litt rar,hihi ser vakre bilder overalt,
dine bilder er nydelig,
skjønne blomster, gleder meg til mine begynner å vokse, kjøpte i går,
ønsker deg en nydelig helg,
klem fra sylvia

LOPPISLIV sa...

God förmiddag! så söta narcisser, de brukar jag också köpa men de luktar så förfärligt illa tycker jag...fniss:-) Men väldigt söta som sagt. Ha en fin lördag. Kraaaam P

Hem och Harmoni Marie sa...

ha ha, känner igen mig... jag brukar fota innan vi ska fika (om det är något gott fikabröd till).
Sambon är också van att vänta tills jag är klar.

Ha det gott, kram Marie

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
VitaVardagen sa...

Åh, det där känner jag igen. Pojkvännen börjar vänja sig vid att det tar en stund innan han får hugga in på frukost, fika och dylikt :) Härlig lördag på dig! Kram Johanna

Norregård sa...

Hej!!
Filip har oxå frågat något liknande någon gång....ibland undrar man ;o)
Hoppas du har en bra lördag, jag plockar bland hästarnas saker....Det är snart ett år sedan de lämnade oss, måste ta tag i det!

Kram Malin

Fröken Agnes sa...

Hej!

Haha, ja mina barn brukar fråga om man får leka med en del grejer eller om det bara ska vara fint;))

Hoppas du får en fin lördag!

Kram Jenny

Svenska inredningsbloggar sa...

Du är välkommen att delta i en utlottning hos mig. Inte på långa vägar lika fint pris som hos dig, men ändå........
Kram
AC

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
hi hi lite knäppa är vi nog och det är väldigt skönt... här strålar solen och vi har plusgrader (äntligen) men vi det blev en dag inomhus med städning och tvätt... och snart skall vi börja med middagen, Grekisk afton skall vi ha ikväll.

Önskar dig en fin kväll!
Monica

Julia sa...

Det var gott!

Kram Julia

hemma hos lilla mej sa...

Mmmm vad fina bilder av en ny dag och nya möjligheter.Supersöta blommor.Önskar dej en fin dag.Varm kram ♥

Related Posts with Thumbnails