torsdag 24 februari 2011







Hej alla läsare! 
Snön faller lite lätt och en temperatur ligger långt under en behaglig gräns. Den gamla kökspannan eldar vi i så fort vi är hemma för att få en behaglig värme inne. Vi har ingen golvvärme om man säger så...nej nu hoppas vi på lite mildare väder.

Har sett att besöksräknaren har paserat 200 000 besökare!!!
Inte klokt för en liten amatörbloggare som jag. En utlottning kanske vore kul eller ska man hitta på något annat... jag får funderar lite.
Kul är det i alla fall att så många återkommer varje dag!

Ha en bra dag, i eftermiddag är det dags för stallet igen:)


19 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Jag är inte förvånad att så många tittar in hos dig! Din blogg är så underbart fin och du tar så vackra bilder. Så fint på ditt köksbord, jag gillar den enkla känslan hos dig!

Hoppas du får en fin dag!

Kram Jenny

Mia Maräng sa...

Alltid lika roligt att kika in till dig förstår att du har många besökare....Vilka fina och våriga bilder ,Ja du man längtar verkligen til våren nu.
Kram mia

Anonym sa...

Er ikke overraskende med det besøgstal. Stort tillykke,selv er jeg lige blevet ny fast læser og det er med stor fornøjelse og glæde.Super fin blog.Skulle du få lyst så er du velkommen til at kigge for http://byfogt.blogspot.com
Kram og forsat rigtig god dag

Skogslyckan sa...

Är väl inte konstigt att många tittar in här..du har ofta inspirerande och fina inlägg.
Ha en fin dag!
Kram Pia

Vita små hjärtan sa...

Grattis till dina besökare! Du har en så fin och inspirerande blogg!
Ha en fin torsdag.
Kram Agnetha

Alberte sa...

Du har en herlig og ren blogg!
Såå fine bilder;)

Doppa.nu - Amanda sa...

Det är klart man tittar in hos dig varje dag. Du har en fantastisk blogg! :)

Vit dröm sa...

Oj så många besökare, gud vad kul!
Du har så fin och inspirerande blogg så jag förstår att mätaren tickar på;)
Ha en bra dag!
Kramar Anna

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Grattis!! Va kul! Jag kikar in här dagligen. :)

Ha en mysig dag i stallet. :)

Fröken Agnes sa...

Hej igen Anna!

Du har helt rätt, formen som ser ut som ett hjärta kommer också ifrån IB Laursen;)

Ha det fint!

Kram Jenny

Vita huset 28 sa...

Ja hualigen va kallt de är, -25 i morse!!
Stackars hundarna hoppade på 3 ben, blev ingen lång sväng inte. Här eldas de i kaminen för fullt oxå. Nu skiner solen iaf
Ha en toppen dag o grattis till så många besökare.

Kram Camilla

Mitt hvite hus sa...

herlige bilder som vår følelsen til å boble hos meg..

så moro når man har masse besøk på bloggen sin..det gir en virkelig lyst å fortsette...

ha en topp dag =)

klemmer

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselige bilder!! Jeg har løker i et sausenebb på en rist på bordet akkurat nå, jeg også;))

Grattis med høye besøkstall!! Ikke så rart; du har en kjempe-flott blogg:)) Ha en FIN dag!

KLEM KLEM:)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna!

Det är så klart att du har mång som återkommer :)
Ni har otroligt fint och vacker hem och även en enkelhet med värme och att man lever i ert hus!
Mycket fint!

Ha en fin torsdag!

Kram Sirpa

Vintage House sa...

Hej
Vad kul för dig:)
JA vi hörs på mailen.
ha nu en skön dag och vi hoppas snart på varmare väder.
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Hej goa bloggvän! Stort GRATTIS till alla dina besökare, inte alls konsigt om du frågar mig. Din underbara blogg är en av mina favoriter som jag kikar in till nästan varje dag :-) Fint med små lökar i såskannan, älskar den enkla vita stilen du har, (inte för mycket rysh pysh och krusiduller...hihii) Kram kram P

The House of Antoinette sa...

Grattis, grattis till alla besökare!!!
Du har en fin blogg så jag är inte förvånad.

Kram Anette

millandante sa...

Förstår alla som följer din fina blogg!!
200 000 - det är mååånga det, så kul!!
Nu följer jag dig som följare också!:)

KRAM

Anonym sa...

Grattis! Vitaverandan är en av mina favoritbloggar:) Att välja en favorit hos Nordljus är svårt...så himla mycke fint! men kanske träskorna med spets skulle vara ljuvliga till sommaren eller Tinek:s lampskärmar kan man inte få för många av. Kram Anna (annapanna77@hotmail.com)

Related Posts with Thumbnails