fredag 25 februari 2011

Häng med och fira med mig!


Jag vill fira mitt 200 000 besökare med en utlottning.
Genom ett sammarbete med webbutiken Nordljus kan ni nu vinna en 

Goodiebags 





Värdet på denna "Goodiebags" är 500 kr och den innehåller bl. a en sjal från Lucky Lina.

För att få en lott så ska ni gå in på deras hemsida och välja ut en favoritartikel ur hela deras sortiment.
För att få två lotter så ska ni anmäla er som fan på Nordljus-faceboksida.
Skriv en kommentar till mig vilken artikel ni väljer och om ni tar en eller två lotter.

Ni som har en egen blogg vore jag jätteglad om ni länkade till tävlingen och blir prenumerant via Bloglovin eller följare, men det är inget krav på för att vara med.

Tävlingen håller på till 10 Mars.
 Hoppas ni vill vara med:)

Lycka till!

101 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Ha ha eftersom jag är med i "våga vägra facebook" så är det inget för mig.
Men lycka till alla som är med i utlottning, riktigt fint pris!!!
Kram och ha en störtskön fredag
AC

Tina sa...

Halloj, jag vill gärna vara med i utlottningen!
Jag tycker silverbrickan La Rocque är jätteläcker, jag länkar gärna till dig på min blogg.

Kram Tina

Jenny sa...

Hej! (Spännande att det finns folk som inte har tagit till sig utvecklingen...facebook, hihi)
Hur som helst, spännande tävling, gillat Nordljus på facebook och tittat runt på sidan, en favorit jag har, (svårt att se ut, det finns ju så mycket!!!) är iaf en kofta som heter "Kofta Turin dimrosa Du & Jag" Så snygg!!!
Ha en jättebra avslut på veckan med en skön helg, kram Jenny
ps. Jag länkar också ;)

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Vilken kul tävling!!
Min favorit blir en förvaringslåda i vintage från Ib Laursen!

Länkar till dig från mig!

Kram Annica

Doppa.nu - Amanda sa...

Åh vilken rolig tävling! Jag har länge kikat på durkslaget från IB Laursen(http://www.nordljus.net/se/art/mall-ib-laursen-1.php?grp=333054) inne på deras hemsida, och skulle därför säga att det är min favvo just nu :)

Länkar såklart från mig :) Kram!

Lantligt i smultronbacken sa...

Härligt!

Jag är gärna med och min favorit just nu hos Nordljus är pallen från Madame Stoltz.

Kram Teres

Mina drömmars hus sa...

Vad gullig du är.
Ibland är det helt underbart att våga gå mot strömmen, he he!!!!
Eftersom deras sortiment är så stort och det finns massor att välja mellan så gjorde jag valet ibland deras nyheter och det blev Sjal Beauty creme Love Forever.
Kram
AC

Siw sa...

Hej!
Har följt dig "manuellt" länge nu och kommer att fortsätta läsa din fina blogg. Har länkat och hoppas på en liten fin vinst.
Kramis!

Änglarnas hus sa...

Hallojsan !

Ett varmt grattis till massor av besökare :)..varav jag står för en hel del..hihi..

Jag har sedan länge en favorit jag suktar efter och det är en hänglampa "Industri Living" IB Laursen..den är så häftig!!

Jag länkar hit och är följare sen lääänge!!

ha en underbar helg!! Kraaam Sanne

Drömmar och Verklighet sa...

Vad roligt med så många besökare :) Jag förstår varför du har det ;) Jag gillar på FB och min favorit är Hissgardin Spets Havsteen. Hade köpt dem direkt om det funnits i rätt bredd :)

Hoppas du får en riktigt trevlig helg! Kram Anna

Anonym sa...

HEJ!

Jag önskar att jag vunnit en Berlock silver heart
våga. Jag tar en lott.
Ha en skön helg!!

Ingela i Kristianstad

VitaVardagen sa...

Åh tävling, spännande :) Jag är fan till Nordljus Home på facebook och jag tycker verkligen om "Gammaldags Porslinslåda Vit IB Laursen" det vore så vackert att ha sådana lådor till mjöl, socker och annat mys hemme (vet att du har det :)). Du är ju redan länkad bland mina favoritbloggar och jag länkar till tävlingen också förstås :) Kram Johanna

VitaVardagen sa...

Psst! Grattis till så många besökare!! :D

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs!
Självklart vill jag vara med och fira!! Gillar din blogg och följer den!

Jag lägger upp en länk från min blogg.

Just nu så är jag sugen på ett nytt halsmycke så som min favorit väljer jag "Kulkedja Vintage Tassel - Madame Pom Pom"
Hälsningar Monica

Monicas vita drömmar sa...

Hej vill gärna vara med och tävla :) är redan fan till Nordljus på facebook och de har ju så mycket fina saker såg den nya fina koftan som de fått in som heter Turin i dimrosa från Du & Jag ser så fin ut :)

Länkar från min blogg och följer redan din blogg = 2 lotter och åter vilken underbart fin blogg och hem ni har

Hoppas på tur Kram Monica

AnnaKbJ sa...

Grattis, grattis till alla dina besök. Är gärna med i den fina utlottningen. Har länge velat ha en fin vattenkanna, så min favorit blev vattenkannan "creme". Har ingen blogg, så en lott för mej. Ha en bra dag. Kram AnnaKbJ

Cathrine sa...

jag älskar de kläder som Nordljus saluför. Favvo just nu är Kofta Florence Off-white Du & Jag.
Länk ligger från min blogg och fan på fejjan är jag sedan länge.

Kram Cathrine

Malin's Hus sa...

Hej FINA Anna! Grattis till så många besök. Jag tar 2 lotter då jag GILLAR på Fb och har kikat in hos Nordljus & glott på den fina klockan från bloomingville.

KRAM

Anonym sa...

Vill också vara med i tävlingen så jag kör på TVÅ lotter. Absoluta favoriten är ju mammeluckerna "Tove Love Forever"! Måste in på "Fejjan" o hitta er nu ;)
/Caritha

Hulda sa...

Så nydelig! Jeg står på farten til jobb nå, skal finne en favorittartikkel i kveld og skrive til deg.

Jonathan sa...

Hejsan!

Först av allt vill jag så klart ge dig 200.000 varma gratulationer!

Sen vill jag förstås också ha två lotter (gärna med vinst)!

Jag fastnade på hemsidan för en så trivial sak som den ursnygga papperspåsen "Vintage", som jag redan nu föreställer mig här hemma, fylld av små roliga och nyttiga ting. Ibland är det verkligen de små sakerna som gör den STORA skillnaden!

Ha det gott!

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till alla besökare, inte konstig med din fina o mysiga blogg :)

Åhh de finns ju såååå mycket fint där men just nu suktar jag efter porslinsskärbrädan från House doctor. Annars är de Ib Laursen eller du Nord där de finns massor av fint.
Tar en lott, länkar också men har inge facebook, är väl den enda på jorden snart hihi

Ha en skön fredag, kram Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj det finns ju hur mycket som helst. Jag skulle vilja ha träskorna nu till våren;) Sen älskar jag ju porslins skärbrädorna.

Jag tar 2 lotter:) Länkar gör jag också, följer gör jag sen länge:)

Kram Susanne

Mitt hvite hus sa...

Så flott feiring..

favoritten min er nok dette sjalet..( blandt masse fint..)

Sjal Biarritz Lazy Sand LUCKY LINA
jeg er fan på FB

Tinis vita hem sa...

Grattis till besökarantalet! Min favorit är uret Ruth med kedja Vintage by Fé. Deltar med en lott :)
kram Tini

Norregård sa...

Hej!!!
Jag vill så klart vara med & fira din finfina blogg & Dig;o) Jag gillar den svarta kaminspegeln, vill ha....

Facebook får vara, har noll koll...*ler*...
Länkar Dig så klart;o)

Kram Malin

Anonym sa...

Hej!

Grattis till dina 200 000 besökare!

Det finns hur mycket fint som helst. Jag gillar den svarta kaminspegel liksom porslinsskärbrädorna. Skulle vara kul att vinna något av dem då jag fyller år i mars månad.

Var nyss inne på Facebook och chansar på 2 lotter.

Trevlig helg!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Johanna sa...

Det var väldigt svårt att välja en favoritsak men min är kakfatet i två våningar av Lisbeth Dahl. Jag älskar att baka så det passar mig perfekt ;) Jag har länkat dig på min blogg och även gillat Nordljus på Facebook :)

LOPPISLIV sa...

Ohhh så roligt med en tävling. Favorit saken i Nordljus sortiment är just nu, den svarta kaminspegeln från HouseDoctor, har den i vitt men en svart hade suttit fint här hemma också.

1 lott till mig tack :-)
Kraaaam P

Erika sa...

Grattis till 200 000, jag förstår varför du har så många följare. Själv är jag trogen besökare, ditt hem är mitt ideal! :)
Min favoritartikel är porslinsskärbrädan, har ingen själv men älskar dem! Jag har lagt till dig i bloglovin men har varken facebook eller egen blogg, så det blir EN lott.
Trevlig helg!
Erika N

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Jag vill så klart att vara med!!! :)
Har du gått och gömd dig?

Ha en fin helg!
Kramar Sirpa

Hälsa!

Anna-Carin sa...

Åh, vilken toppentävling! Det finns så mycket fint så det är svårt att välja men tunikan Annika Love Forever är en av mina favoriter. Har gillat på FB också. Håller tummarna :)
Trevlig helg!
annacarinw(at)telia.com

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Stort grattis till så många besökare. :)) Jag är ny bloggare och är glad för dom 5.558 visningar som har varit sen 110101. :) Helt fantastiskt. Min favorit hos Nordljus Home är Glaskupa CARPE DIEM med fat du Nord. Jag går genast in på facebook och gillar Nordljus. Så jag är med och tävlar med 2 lotter.

Må turen vara med mig denna gång. :))
Kram

sylvia sa...

heisan.
klart jeg vil være med å prøve lykken.hihi
nydelig premie.
klem fra sylvia

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, vilket fint pris! Jag är gärna med och tar två lotter.
Länkar också från min blogg.

Jag väljer Tunika Anna Shirt Love Forever, den föll jag handlöst för. Så himla fin!

Kram Marie

ANNIKA sa...

Grattis til så många besök!
Jag tillhör nog också en av de som vågar vägra face-book.Fast jag följer redan...bloggen...
Jag tar en lott och väljer en av Björgs love stories berlocker som favorit.Det var inte lätt att bestämma sig när det finns så mycket man vill ha.
Hoppas nu på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Charlotta sa...

Hej =)
Grattis till ala dina besök. Jag vill gärna vara med i denna utlottning =) Med 2 lotter tack.
Det är sååå mycket jag vill ha i Nordljus butik och det är sååå svårt att välja bara en sak... men måste jag så får det bli Klänningen Belinda soil från Branting.

Ha en bra dag Mvh Charlotta

rustik charm sa...

Hej vännen.

Så kul med en tävling:)

Vill självklart vara med. Är redan fan av Nordljus på FB. Dom har så himla mycket fint så det är svårt att välja men jag skulle inte tacka nej till Kulkedja Vintage Hotell från Madame Pom Pom:) Så jag kniper 2 lotter.
Länkar med bild på bloggen.

Kram Kristina

Marie sa...

Min favorit är ju den fantastiska svarta Franska kaminspegeln från House Doctor, den är så fin. Har även anslutit mig till Nordljus på FB, så 2 lotter för mig......Ha en fortsatt trevlig helg, kram Marie

Anonym sa...

Min favorit är den vita industrilampan från IB Laursen och jag lagt til mig inne på Nordljus facebooksida = 2 lotter :))
Jag är en flitig läsare av din fina och inspirerande blogg!!

Kram Åsa i Jönköping

Marica sa...

Å jag tävlar gärna :)
Träskorna strass brun blev mina favoriter! Gillar dom såklart på FB! Nu håller jag tummarna! Trevlig helg!!!

Det Vita Drömhuset sa...

Grattis!
Min favoritvara är Träsko Lace grå XUZ!
Hade varit perfekta till sommaren!
Jag har även varit in på Fb och gillat!
2 lotter till mig då!
Kram och tack för en uuuuuunderbar blogg!

/Åse

Himlavit sa...

Stort grattis till 200 000 besökare, det är ju jäätte många :) Jag är ny bloggare och stolt över att snart passera 1000, haha ;)

Jag kniper TVÅ lotter och håller tummarna för den fin fina vinsten.
Valet var svårt men Tunika Tassel Puder Repeat är en vår favvo!

Följer dig sedan innan och ska länka tävlingen omedelbums!!

Kram Tessan

Anna sa...

Vad roligt att du redan passerat gränsen för 200 000 besökare! Det är ju otroligt! Jag kikar in varje dag, minst en gång! Alltid lika inspirerande! :)

Har Nordljus sedan tidigare på facebook och min favoritartikel ur deras sortiment är en virkad pläd "Virkad pläd Millésime du NORD". Helt underbar! Så två lotter får gärna bli mina! :)

Ha en fortsatt bra helg!

Kram Anna

Märta sa...

Vill gärna vara med i din fina utlottning. Favoriter hos Nordljus det har jag många men ska jag nu välja en får det bli klockan Hanna m läderband Vintage by Fé. Jag är redan ett fan av Nordljus på Fb och följer din blogg gör jag också. Har lagt en länk i högerspalten till din utlottning.
Hoppas på tur! Ha en skön dag!
Märta

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken härlig tävling.....Vad mycket fint länkar från mej .Tar 2 st lotter.Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

Anonym sa...

Grattis till alla läsare! Du har en underbart mysig blogg, så jag förstår att många återkommer till dig.
Jag är gärna med och deltar med en lott. Jag har varit inne hos Nordljus och blivit förtjust i glasklockan från House Doctor. Svårt att välja bara en bland alla deras härliga saker!
Ha det så bra! //Sara
sara_gustavzon@yahoo.se

Anonym sa...

Jag vill också vara med på utlottningen! Jag tycker mest om deras zinklampa "Industri coutry" från IB Laursen.
Tack för en jätte fin och inspirerande blogg!!
ullisradeklev@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Vilken underbar tävling.
Gillar på FB - Anna Lundkvist
Blivit följare:)
Favoritprodukten är någon av de härliga tofflorna
Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/goodiebag_27.html

liselotte sa...

Hej! Är gärna med! En favorit är den fina väskan Tea Blond, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Malin sa...

Hej!
Min favoriter är formarna från RICE, pajformen och ugnsformen. Har suktat efter de länge! :)
Gillar på FB (Malin Bergling)

Anna mamma till Oskar sa...

Olalala vilka fina saker dem hade.
Min favorit är följande: http://www.nordljus.net/se/art/melamin-matt-3-set-rice.php?grp=348754 då mina skålar är lite slitna.
Grattis till 200 000 besökare. Trevlig söndag. Mvh Anna

Anonym sa...

Hei. Jeg tar gjerne 1 lodd.
Elsker mye i den butikken, men en favoritt er Nattlinne Karla.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Ljuva Drömmar sa...

Åh, det är svårt att välja en favorit men jag hittade en tunika jag verkligen gillar som heter Tunika AMIE Soil ifrån Branting.
Jag har även gillat på facebook så jag tar två lotter och hoppas på tur. Länkar även från min blogg.

Kram Maria

Systrarna Virrpannor sa...

Åh vilken underbar vinst :)
Vill gärna vara med och tävla!

Länkat så klart, och gillar redan på FB.
En av mina favoriter är Tunika New Fanni Li White Branting men de har ju så himla mycke fint!

Kram Mia

Anonym sa...

Hej Anna,

Jag vill gärna vara med i tävlingen och jag tar 2 lotter. Det är svårt att välja ut en favorit men en av många favoriter är nog sjalen som man kan vinna....

Vilken härligt fin blogg du har. Så underbart hus och inredning. Kristina

Spacegirl sa...

Vilken fin tävling & blogg du har :-)
Jag är gärna med, min favoritprodukt är
http://www.nordljus.net/se/art/lattemugg-spot-rod-greengate-1.php?grp=322557
Jag är helt kär i allt fint från Green Gate.
Jag har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/10-mars-vinn-goodiebag.html

Spacegirl_@spray.se

Viktoria sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar!

Detta är min absoluta favorit: http://www.nordljus.net/se/art/dekoration-tangentbord-pink-birds-pc-les-invasions-ephemeres.php?grp=322325 gud vad tuff den var!

Jag har gillat på Facebook, mitt namn där är Viktoria Cieplik.

Kramar från Viktoria (pillooow@hotmail.com)

En helt vanlig Isabell sa...

ÅÅh, jag är jättegärna med! Det här är så svårt att välja. men mina favoriter är: Skål på fot Klar- du Nord, Kanna khaki H15 PIP Studio, Vas Zoe- du Nord, Vas Tulip du Nord, Glaskupa MUFFIN med fat du Nord, Tårtfat - Kim J och Ugnsform Röd - RICE.

Mail: bellybus@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Jag har också gillat på facebook, mitt namn är Isabell Lindmark :-)

Nu hoppas jag verkligen!

Kram/ Bella (mail: bellybus@hotmail.com]

Anonym sa...

Åh att välja en favorit på deras sida var inte lätt men då drömmen länge varit en ljusstake med blommor och då dom hade en "Fransk ljusstake antik silver" från House Doctor så måste ju denna bli favorit. Självklart trycker vi på gilla knappen på Facebook och där under namnet Annie Karlsson

Önskar dig en trevlig vecka

Therese sa...

HEj!! Jag har länkat från min blogg plus att jag är fan på FB, så det innebär att jag har 2 lotter..=) Min absoluta favoritartikel på deras hemsidan är utan tvekan: Brickbord La Rocque 3 storlekar - du Nord - hade mer än gärna haft alla tre storlekar hemma lite varstans..=) Ha en fin måndag!!

Unknown sa...

Hej!
Grattis till 200 000 besökare :)!!
Jag vill gärna va med och fira detta. Åh det va inte lätt och välja en sak, finns ju så mkt fint men om jag vann skulle jag jätte gärna vilja ha Klänning Paisley Tan från Modström, gillar på fb också :). Är redan följare men länkar självklart till dig fr min blogg.
Ha en bra vecka!!
Kram Johanna

Zandra S sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

1). Jag bara älskar dessa små fina bokstäver! (http://www.nordljus.net/se/art/trabokstaver-different-design.php), man kan skriva precis vad man vill, och det är ju såå snyggt!:D Vill t.ex. ha ordet "kärlek" ovanför våran säng^^ Och ordet "kontor" + "tvättstuga" osv^^ Synd att hon inte får in flera!:(

2). Har gillat på facebook:) Heter "Zandra Svantesson" där.

Sen har jag även lagt in en liten länk i min blogg och tipsat om tävlingen här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-218.html#comment

Följer redan dig på bloglovin;)

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Emilia sa...

Vilken drömvinst. =) Önskar mig 1 Lott. Min favorit är ett body butter, http://www.nordljus.net/se/art/body-butter-vanilj-shea.php Kram! mejl: iceblueeyes_85@hotmail.com

Linda sa...

Jag är med och tävlar om goodiebagen.
Valde denna artikel: http://www.nordljus.net/se/art/halsband-red.php?grp=318503
Jag tävlar om en lott och länkar från min blogg: http://lindasunshine.blogg.se/2011/february/goodiebag.html

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill väldigt gärna var med! Denna underbara spegel var en av mina favoriter:
http://www.nordljus.net/se/art/spegel-med-krokar-different-design.php?grp=319014

Jag har gillat på FB (barbadosjenn)
och även länkat på min blogg!

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna! Min favorit blev;

http://www.nordljus.net/se/art/zinkskopa-country-bloomingville-1.php?grp=323171

millandante sa...

Vilken fin utlottning!
Den stickade kragen med spets - forever är en favorit!

:)

I mina gömmor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
I mina gömmor sa...

Hej
Jag gillar märket Rice. Lägger till mig som följare och länkar till din blogg i min! Dvs 2 lotter.

Kram och grattis till dina besökare! Malin

Sofies Stiltje sa...

Vilken fin vinst du lottar ut, jag vill gärna vara med och tävla! En artikel jag verkligen gillar ur Nordljus sortiment är krokbrädan med siffror från House Doctor, så tuff och tjusig på samma gång.

Jag tar två lotter och håller nu tummarna!
Har även länkat till tävlingen på min blogg.

Kram, Sofie

Mitt Lantliv sa...

Grattis till alla dina besökare!

Vill gärna vara med i din tävling. Nordljus har ju så mycket fint. Just nu är glasburken Cuisine Cote table en favorit, eftersom jag är ute efter bra burkar till mitt nya skafferi. Så klart kan jag bli ett Nordljus fan på fb :)

Ha det bra!

Kram Sophie

Anonym sa...

Tävlar gärna med en lott om den härliga vinsten!
Min favorit är Skåp Harlequin - Broste.
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Hannashome sa...

Grattis till så många besökare!!
Själv är jag inte riktigt uppe i så många ännu :)

Klart man vill vara med o tävla om en så bra vinst!
Jag är fan på fb o min favorit pryl på deras hemsida är absolut lampan Hellvi från Markslöjd.
Så snygg o stilren o så är man ju lampoman :)

Ha en bra dag!

Växthusmadam sa...

Vill gärna vara med och tävla! Min favorit är faktiskt sjalen från Lucky Lina - sååååååå söt!
Ha en skön helg önskar Växthusmadam

Anonym sa...

Deltar gärna med en lott:) Vilken lyxig vinst! Favoriten är denna härliga gratängform
http://www.nordljus.net/se/art/gratangform-bomull.php?grp=321898

Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Livet på landet sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen!
Min favoritvara är Vägghyllan Chic från Ib Laursen, har funderat ett tag på att köpa den.

Jag går även med på facebook så jag önskar 2 lotter:)

Pockethexan sa...

Vilken lycka att få vara med i en sådan här tävling o jag är gärna följare av dig o självklart lägger jag ut en länk på min blogg om jag så "Gillar" på min sida på FB hur många lotter blir det då, 3 st...el.?

Där är så mycket som är fint men jag blev extra förtjust i Klänning Maj Raindeer - Kaffe
Artikelnummer: 50853-R
den skulle jag ha mycket glädje av!

Kramis ifrån Pockethexan själv!
<;D

Photo by Maria sa...

Jag är gärna med och försöker vinna en fin vinst..
Länkar från min sida och fan på Nordljus fb-sida är jag redan :-)

Grattis till alla dina besökare..

Kram Mia

Annies Blå sa...

Hej! Jag gillar taklampan industri country väldigt mycket, men de finns så mycket på deras sida som är fint!
Jag länkar också.
Kram/Annie :)

elise sa...

åh jag älskar det mesta i nordljus sortiment men favorit just nu är ingen stor sak, utan deras Latte Mugg Ljung - LOT´S Living, denna ljungrosa dröm till latten på morgonen skulle förgylla vilken morgon som helst :) jag tar två lotter såklart! Mvh Elise

Susanne sa...

Hej inte lätt att välja allt är så fint där men jag fastnade för en sak till mig själv..
Macy armbandklocka med svart läder - Vintage by Fé
den tyckte jag om...Jag länkar hos mig för en lott..Susanne

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gääärna vara med och tävla! Jag är redan fan på FB, jag kommer lägga upp länken så fort jag skrivit kommentaren och den sak jag gillar bäst just nu hos Nordljus är kläderna från Kaffe, men framför allt klänningen Tilde Skyway!

Tror det var allt jag behövde för två lotter, eller hur?
Följer din blogg, det gör jag redan, du har en helt fantastiskt vacker blogg!

Ha en fortsatt härlig helg!
Kram ia

Anonym sa...

Åh vilka priser här vill jag vara med o se om jag kan vinna!

Tycker mycket om den rosa sjalen av Lucky Linda för den ser så gosig ut!

Stor Kram från Mari <3
med mailen tokigafamiljen@hotmail.com

Anonym sa...

Min tjej sa att det här var en bra blogg så jag var tvungen att kolla in dej o de e bara att hålla me! Kul med en tävling o dottern gillar gillar sådan där trädojer från din shop. Kan nå mej på ulvrode@hotmail.com o de skulle va kul om jag hade turen med mej för då blir mina tjejer lyckliga o då blir jag en lycklig man!//Peter

Cecilia & Busiga ungar sa...

Hej. Jag är gärna med och tävlar. Min favorit på deras sida är ett våningsfat som heter Country Bloomingville. Jag har även lagt in mig som fan på deras facebooksida...alltså 2 lotter.
Tack för en väldigt inspirerade blogg!!
Mvh Cecilia

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg er gjerne med. Har vært inne å tittet hos Nordljus, og en av mine favoritter må være tunikaen :Tunika New Fanni Li Soil Branting. Synes den er virkelig fin.

Klem fra meg

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej
Jag är gärna med o tävlar. Som favoritvara har jag valt; Kviltad pläd/överkast France Au Maison.

Har även anmält mig som prenumerant via Bloglovin + att jag har 'gillat' Nordljus-faceboksida.

Håller tummarna & hoppas på tur.
Länkar oxå från min blogg.

Nilla sa...

Hej,

Oj vad svårt, Nordljus har så mycket fint! Men eftersom jag nu både tycker det är roligt och för att jag behöver nya kläder efter att jag gått ner 23 kg så fastnade jag på klädsidan och då denna: Breeze Dress White ChillNorway, helt ljuvlig!

Är också deras fan på FB.

Tack för en så inspirerande blogg :)

Mvh Nilla

Anne B. sa...

Dixie plåtburk för tvättmedel. Tycker dessa plåtburkar är så härliga.

Tar en lott, tack.

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Tyckte om den här tunikan: http://www.nordljus.net/se/art/tunika-sally-love-forever.php?grp=496886

Jag har gillat deras FB-sida också så jag tar två lotter.

Norr om Köpenhamn sa...

Jag tar chansen så här i sista minuten och greppar två lotter :o) Gillar verkligen dem där grå träskorna med spets.

Ha en fin dag!
Ulrika

familjen & inredning sa...

Min favorit är träskorna, dom är bara så läckra...
2 lotter, har gillat på fb.
Kicki

Anonym sa...

Hej jag är så förtjust i din blogg den är så trevlig att sitta och bläddra runt i!
Ja tack jag vill väldigt gärna vara med och tävla om den fina goodiebagen och jag har kikat in på alla de fina sakerna och jag extra mycket om tunikan Annika Love Forever. Man kan väl inte annat än att tycka om den med ett sådant namn?
Tack för mig och du når mig på jarnasaxa@hotmail.com
/Gitte/

Anonym sa...

Kul grej att lotta ut saker o jag vill vara med :-)
Tycker Träsko Lace grå XUZ skulle passa mej bra så de tar jag!
Tack för mig har ingen blogg men min mail är typisktemma@hotmail.com
Ha en bra dag, Emma!

Unknown sa...

Tycker din blogg är jättemysig och jag läser den men är dålig på att kommentera.
Jättefina saker hos Nordljus, men jag tyckte verkligen den här lampan var superfin:
Golvlampa Nordmela Markslöjd.
Har blivit fan på facebook, men jag har ingen blogg. Det blir väl då två lotter.
Kram Maria
mariablomgren76@gmail.com

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna !

Visst är det kul att ha dig som bloggvän och även på riktigt :)
Nu äntligen kommer jag till skott att vara med.
Jag har varit osäker hur man gör på facebook men nu har jag fått hjälp av Anders :)

Jag ska vara med med 2 Lotter !
Har gjort allt som behövs :)

Min faforit sak var Porslins skärbrädan. Nått som står på önskelistan !

Nu får vi hoppas att jag har med lyckan!
Frågade om du jobbade igår för att jag ville bli av med skulden :)
Hade tänkt betala bort det!

Ha en bra kväll!
Hälsa!

Kram Sirpa

Design elise sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Vore underbart att vinna! Ett sätt att liva upp en ganska mörk och dyster tid... Vill även passa på att tacka för en underbar blogg! Kram Elise

Syster vit sa...

Hej Anna, vilken fin tävling. Jag väljer en quilt från Au Maison som jag spanat på länge. Har ingen facebok men är följare av din blogg och du är även länk av favoritblogg sedan länge. Det blir en lott då. Hoppas på TUR.
Kram Liselott.

Nikita sa...

Jag vill delta med två lotter!
Gillar nordljus på facebook sen tidigare
och har många favorit produkter
en av dessa är emaljskylten med texten "behind every successful woman is herself"

min mail: bananen_nikita@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails