onsdag 16 februari 2011

Lite nytt till köket...


(Muggarna kommer från Greengate)

Dessa har jag sneglat på så länge, är ju en riktig "beigemaja" som ni vet så dessa passar mig. Har blåprickiga och blommiga förut men dessa gillar jag mest. Blev dock lite snål så jag köpte bara två.....ska nog åka och köpa några fler:)


Kökshyllan just nu...

 

Hushållssnöre går åt här hemma....

 

Korgen längst upp är också ny. Snygg och billig framför allt. Tror den kostade 39 kronor om jag inte minns fel. Rev bort lappen som satt på så jag kommer inte ihåg vilket märke det var:(

Ha det så gott, i kväll ska jag värma upp mig i bastun (fast inte min...)

32 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
'Härligt fina koppar.
och fint på hyllan.
Låter ljuvligt med bastu.
ha en skön dag
kram
sandra

Ett Vitare Hem sa...

Åh de var riktigt söta de skålarna!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

Ett hus i vitt sa...

Oj vilken fin korg! 19 kr var ju ingenting, den ser ju verkligen ut som en från house doctor som kostar typ 300 ju...
Kram, Anette

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilka fina koppar från Greengate. Jag gillar också de mer neutrala men de riktigt somriga är också fint. Som sagt, de har verkligen mycket fint. Tyvärr sätter plånboken stopp ibland.

Fint med snöret i köket och de små hyllorna. Hoppas du får det mysigt i bastun

Kram Teres

Sussi sa...

Hahaha...här är en till "beigemaja" !! I kubik! Ibland kan jag piffa till det lite, med nån mörkare eller ljusare nyans av beige, eller beigerosa, eller beigegrönt...ja,ja.. Vi har våra favoriter!
Muggarna passar ju perfekt i färgskalan, så söta och prickiga!
Kram
Sussi

Mina drömmars hus sa...

Visst är dom fina muggarna. Jag har röda, men skulle vilja ha dom i marinblått, men det finns väl inte.
Superfint på hyllan.

Alltid roligt med något nytt är det sen billigt också då är det extra roligt!
Kram och må väl
AC

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst är de underbara, Greengates beiga samling!
Unna du dig ett par till!

Ha det så skönt i bastun!
Kram Annica

Jenny sa...

Så fint!! Jag är också gla´ i beige och prickar!!
Jag har flerfärgade mönstrade, men har kikat på de blåvita nyheterna...
Ha en skön kväll, kram Jenny

Mitt hvite hus sa...

Skjønne kopper på den fine hylla di..

Jeg liker veldig godt de blå hvite i dette merke =))

klemme r

Vit dröm sa...

Fina bilder som alltid här :)
Vad skönt med bastu...
Ha en trevlig kväll!
Kram Anna

Downtown Sjolte sa...

Hej Anna
Smukke nye billeder du har lagt på.
Jeg synes da det ville være alletiders hvis rottingklockorna flyttede til Sverige :) Bare klik på "Udland" på forsiden og læs om hvordan.

Bedste hilsner Lene

Husprojekt Drömhus sa...

oj så fint & så härligt det låter med ett bastubad..

Kram Tiina

fröken knopp sa...

Åhhh, de där kopparna har jag sneglat på mååånga gånger, jag älskar dem.. Kanske att jag blir färdig att köpa i allafall en till mig själv en vacker dag..:)

Så fint på din hylla Anna, o korgar, det kan man aldrig få för många va, eller hur??

Underbart med bast, kanske ska be maken att gå ut o tänka i våren, behövs kyliga dagar som denna..!!

Varmaste Kramarna Elin

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå fina bilder du visar:)
Älskar Green Gate:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

Vitt och Blått sa...

Det finns så många fina GreenGatemuggar, skulle också vilja ha några till. Har två blåprickiga - så fina! Ha en bra kväll - kram Ewa

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Här har du en beigemaja till, de muggarna är sååå fina!! Du får sånt ljus i dina bilder, så himla fint, men det beror väl på att ditt hem är så ljust och fint! :) Tänkte fota min nya hatthylla idag men har haft fullt upp så det får bli imorgon istället. Tur man har lite att sysselsätta sig med när man går på övertid snart..
Kram /Anna

Hulda sa...

Så stilig det var med den smale hyllen. Flott med tre over hverandre. Smart løsning! :) Likte godt kurven på toppen også. :)

Marie sa...

Jag bara älskar greengates prickiga koppar, men kan inte bestämma mig i vilken färg jag ska köpa.....så därför har det inte blivit några ännu. Vad fint det blev med koppar, korg o allt, jättemysigt.

Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll, kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jättefina muggar! Tycker det är så charmigt med prickar .....
Stor Kram Annelie ♥

Änglarnas hus sa...

En värmande bastu vore inte helt fel nu!!

Så fina saker du har inköpt! gillade verkligen korgen!!

Kramis Sanne!!

KATEandthegirls sa...

Lovely pics as always. I´m loving it. Big Hug from Germany ♥ Katrin

Hanna sa...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Min-Hus sa...

....wonderfull!!!
Kram
Anja

Bokcaféet i byn sa...

Hej Anna!
Så fint du har det i ditt kök!
Ha en trevlig tisdag kväll!
Kram Anna

Lilla Brödhult sa...

Ja dem muggarna är fina.. Åh så fint på din hylla..

Ha en skön onsdagskväll kram Helene

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Stiligt!!

Norregård sa...

Hej!!
Jag vann såna hos Adela;o) Väntar på dom!!!
Har blommiga som passar att blanda med!

Ha det så bra i bastun;o)
Kram Malin

Mys och hemtrevnad sa...

vad härligt det lät med bastu...jag är med en beige fia och sneglar på de muggarna från greengate som du införskaffat dig...är ju sååå mysiga...kramis semlan

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka underbara ljusa och fräscha färger, det osar vår och ljusare tider om det hela. Jag får ju lust att byta ut allt jag äger och har.
Jättefint.
Agneta kram

LOPPISLIV sa...

Supersöta koppar, prickigt är så gulligt!! Och färgen helt rätt också. Korgen var ju ett fynd, jättefin!! Ha en fin dag. Kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom grå är jättefina, och är ni fler än två kan du ju blanda. Blir roligt och se vilken mugg man får.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Vill man hålla nere kostnaden lite så har Maxi just nu jättefina prickiga muggar o dyl i olika färger.De har även liknande skålar ooch lattemuggar som dina skålar som står bredvid dina prickiga muggar för 20 resp 10 kronor styck! Ett riktigt fynd//Pernilla

Related Posts with Thumbnails