söndag 6 februari 2011

Hej!
Först vill jag tacka alla som lämnar så snälla kommentarer. Läser alla och jag uppskattar dem verkligen! Har dock svårt att hinna med att skriva tillbaka till alla. Hoppas ni har förståelse för det. Bloggandet tar tid och jag har inte den egentligen om jag ska vara ärlig... men det är ju samtidigt så roligt:)


Lovade ju er att visa mitt köp som jag gjorde i går...

 


Här är den, en underbar stor terrin.
Jag köpte även de små formarna i plåt.
Lakanet är från svärmor, men inte sämre det:)



 


Den har kraftiga fina handtag.

 

Här har jag provat med mitt olivträd i, men den är dock lika fin helt som den är i sin enkelhet.

Är så glad att jag köpte den, tack Marie för att jag fick lägga undan den och fundera lite...


Hoppas ni får en härlig söndag, själv ska jag hjälpa till med städningen som pågår just här hemma..

26 kommentarer:

Sophie sa...

Hej!
Vilken fin terrin, passade ju jättebra med olivträdet i! Och underbara bilder som vanligt!

Hoppas du får en fortsatt härlig söndag!

Kram,
Sophie på Hammarö

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vilka fina köp du gjort hos Marie, skålen är helt u n d e r b a r!!

Trevlig söndag!
Hälsningar Monica

Hulda sa...

En flott terrin du har funnet deg! Den passer så fint til det andre du har. Flott med oliventreet i, og så nydelig der på den hvite kommoden. Stilig bilde der vi ser nøkkelen i den ene skuffen. Jeg var også heldig å gjøre et funn i helgen. :)

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilken underbar terrin! Jag förstår att du är nöjd med den :) Det enkla är oftast det vackraste tycker jag....

Ha det fint!
Kram Jenny

Mina drömmars hus sa...

Oj vilken fin!!! Jag har också gluttat runt efter en sån, inte lätt att hitta! Vill också ha en helvit, snyggast.
Ha en skön söndag
Kram
AC

Susanne sa...

Jättefin....håller med lika fin som den är utan träd ;)
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en jättefin terrin du köpt, lika fin tom som med olivträdet i. Den kommer bli en favorit hos dig, garanterat.
Ha en fin solig söndag
Kramar
AnnaMaria

Lisas torp sa...

Det är nog bland de vackraste terriner jag har skådat! Jisses, så fin den är! Vilken tur du hade!!!!
Lisa

irene sa...

Ljuvliga saker, och underbara kort!
Ha en fin söndag!

Klem Irene

hällkulla sa...

Ja den är fin den! Precis som du skrev fin som sådan men också fin med ett olivträd i.
Här små städas det också fast det är söndag! Inte direkt kul men ack så behövligt!

Ha en fortsatt fin dag!
Kram
Pi

LantlivsAnette sa...

Ohhh så fina saker du har köpt av Marie !!
Kraaam Anette

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Jättefin!!

Hoppas du har en riktigt skön söndag!

Kram Annica

Livet på Vestergård sa...

Jättefin terrin! En sån skulle jag inte kunna lämna oköpt om jag hittade på loppis.
Ha en fin fortsättning på söndagen! Kram Kicki

Husprojekt Drömhus sa...

Terrinen är ljuvlig, jag hade planterat den full med pärlhyaciner, men olivträdet gjorde sig fint där med! Hoppas jag också springer på så fina fynd nån dag :)

Kram Tiina

Julia sa...

fint<3!
kram julia

Malin sa...

Hej! Jag & min vän har öppnat upp en hemsida, med äkta hantverk i en lantlig shabby chic stil, tex fototavlor och citatsskyltar,kika gärna in! www.malinda.allt.nu

betong ute och inne sa...

Hej hopp i städningen...den var jättefin, skåpet som den stod på är inte alls illa heller....
kram Malin♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Super vacker terin... Passar exakt till din övriga inredning...
Kraam
Sanne

Malin sa...

Så fin terrin!! Gillar att den är helt vit! Det är alltid lika mysigt att kika runt här hos dig!

Må så gott! Kramar Malin

Angelica Little Corner of Crafts sa...

ALLT på bilden är så fint!!

Vintage House sa...

Hej
Härligt vacker terrin och skålen i förra inlägget.
Marie hade så mycket fint...
ha en härlig kväll
kram
sandra

Anonym sa...

Verkligen en vacker terrin, förstår att du är nöjd.

Trevlig kväll

Kram Maria

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fin!! De är så himla fina de där gamla soppterrinerna, älskar formen på dem. Jag köpte en likadan på Marie, lilla Verandas brocante marknad, och det har jag aldrig ångrat :-)) Din blev jattefin med olivträdet i. Kram P

Norregård sa...

Hej!!
Tänkte på Dig idag när vi körde förbi Hjo i eftermiddags;o)
Har missat flera fina inlägg hos Dig under min lilla fjällvistelse;o) Så mycket fint nytt du handlat!!! Gått ner lite i tid oxå ser jag, så skönt!!!!

kram Malin

Hanna sa...

så fint köp du gjorde.
ha en bra söndags kväll.
kram
hanna

Camillas vita villa sa...

Hej!
Soppterrinen är såå snygg. Det är endast fantasin som sätter gränser för hur många användningsområden en sådan kan ha.
Kram
Camilla

Related Posts with Thumbnails