söndag 8 maj 2011

Dags för utlottning...



Alla gillar vi väl härliga Greengate så jag tänkte ha en utlottning igen. Nu har ni har chansen att vinna två härliga muggar med tillhörande sked. Allt ligger i en fin presentförpackning.


Den fina vinsten är sponsrad av Annas som driver den härliga inredningsbutiken
 Förr & Nu.
Om ni klickar på namnet så kommer ni till butikens hemsida. Det är en inredningsbutik väl värt ett besök. Hon har ett stort utbud av många fina inredningsmärken och butiken ligger i Tibro.


...och vad ska ni göra för att få en lott...

Lämna en kommentar under inlägget.

Även du som inte har en egen blogg kan lämna kommentar, klicka då bara i anonym.

Kul om ni länkar till tävlingen i er blogg men det är inget krav.

Tävlingen håller på till och med den 15 Maj

Lycka till!

197 kommentarer:

fem barns mamma sa...

Klart jag vill vara med:-)
Är ju en liten Greengate-fantast, eller hur?

Har allt gått bra? De kanske inte ens har vaknat än:-)

Hör av mig senare, kram Emma

Lina sa...

Härliga muggar.. Kan ju lätt bli mer än en latte om dagen, om man är ägare till sådana finingar! Och det vill man ju såklart vara, så jag är jättegärna med och tävla!

Trevlig blogg! är inne här ofta..
Må så gott!
Hälsningar Lina

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, så fina muggar. Greengate tokig som jag är så är denna tävling en dröm.

Håller tummar och tår nu för att jag ska få tur.

Kram i solen

Teres

Tinis vita hem sa...

Ljuvligt somriga muggar, de skulle passa jättefint på sommarstugan :)
Ha en fin fortsättning på helgen!
kram Tini

Ellinor sa...

Fina muggar! Jag är gärna med!
Kram
Ellinor

Gunillasljusglimtar sa...

Gommorron! Åh vilken fin vinst! Vill gärna vara med att tävla,länkar gärna oxå...Ha en go söndag nu. Trevligt folk på förr& nu...varit där med syrran o handlat naturligtvis.Kramis Gunilla

Karin - Mina Rum sa...

Vilka fina muggar! Perfekta till sommarfikat. Jag är gärna med och tävlar.

Kram, Karin

majra1 sa...

Verkligen fina muggar. Jag tävlar gärna.
Länkar även hit. :)

Mari

Fågel Blå sa...

Åhh så fina muggar!!!
Vill jättegärna vara med om att vinna dessa!
Ha en fin dag!
Kramis Kathrine

Solbakken sa...

Så herlige farger på gavene i din konkurranse. Jeg har veldig ønske om å delta og har linket til min blogg.

Fortsett den flotte bloggen din, jeg følger deg så og si hver dag.

Ha en fin søndag.

Anonym sa...

Oh, så läckra muggar. Vill gärna vara med och tävla. Tack för en underbar blogg.

Kram
Ingela från Kristianstad

Anonym sa...

Vilka fina muggar!
Vill gärna vara med och tävla! Brorsans tjej tar studenten snart och hon precis som jag älskar greengate, det hade ju varit den perfekta studentpresenten!

Varma hälsningar Jenny W Gustafsson
jennywahlstrom_@hotmail.com

Doppa.nu - Amanda sa...

Superfina muggar! Jag är gärna med och tävlar! Och butiken ska också få sig en titt, såklart :-)

Bente sa...

De var kjempefine! Du har en fin blogg, så jeg er gjerne med:)
Bente

Anonym sa...

Hejsan!

Jag är gärna med i tävlingen :)

Kram Åsa i Jönköping

Chatarina sa...

Har önskat mig dessa muggar så jag vill gärna vara med. Ska kolla in butiken.
Ha det gott
Chatarina

Anonym sa...

Superfina muggar, vill gärna vara med. Hoppas på turen!!

Kram Bettan i Herrljunga

Susanne sa...

Hej
Jag är självklart med och länkar till dig!
kram susanne

Jenny sa...

Hej, vilka fina muggar, jag älskar dem!
Spännande med tävling!
Ha det så bra, kram Jenny

Anonym sa...

Hej
Vill också vara med i lotteriet även om jag aldrig har tur i sådant. Jättefina muggar får plats mycket grädde och kaffe, ha en skön söndag!
Kram
Simjam

Felicia♥ sa...

ÅH vilka fina muggar skulle passa bra till min mamma! som älskar och sitta och dricka kaffe med en mumsig kaka till, så jag är gärna med i lotteriet så jag kan vinna dom till mamma! hihi Kram felicia♥

LOPPISLIV sa...

Halloj Anna! Jaaa jag vill gärna vara med i lotteriet av dessa söta Greengate muggar :-)

Hörde av Elin o Milla att de träffade dig igår i vimlet hos Marie, tror jag var inne i affären och trängdes just då :-)) så jag missade dig, synd...det hade varit roligt att få träffa dig "live", men det kommer kanske fler tåg i framtiden? Ha nu en toppenfin söndag. Stor kram Paula

Anonym sa...

Hej! Vill gärna vara med och vinna! Finfina priser! Hoppas på tur!
Mvh Maria

Tove `blogg verden sa...

Så flott gave du gir bort : ) Elsker GreenGate!!
Ønsker deg og dine en superfin søndag
klem Tove

Susanne sa...

Hej,klart jag vill vara med..länkar hos mig..Jag har själv en liten utlottning vill du vara med?

Sen undrar jag om jag får låna nån bild av dig till min blogg,,jag länkar givetvis och talar om vart jag lånat den? Kram Susanne

Lotta sa...

Såå fina muggar, älskar också Greengate. klart att jag vill vara med i tävlingen! Tack för en jättefin blogg dessutom! Kram Lotta

Anonym sa...

vill vara med i utlottningen o håller tummarna för att vinna! Maria i Borlänge

Camilla sa...

Vad kul med en tävling! Jag deltar gärna. Kram Camilla

Villa Vinkelhaken sa...

Greengate muggarna är ljuvliga! Jag är gärna med och tävlar! =)

Nu håller jag tummarna! ;)
Kram Jenny

Anonym sa...

Så vackra muggar! Sommar, sommar glada gärg ! Hoppas att ha tur i tävlingen! Kram Elitsa

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fina muggar .Vill gärna vara med och tävla.Länkar från min blogg.Ha nu en skön söndag.Kraaam Rita ♥

kisu sa...

Jag är gärna med!
-kisu-

Marta sa...

Cudowne!od dawna mi się takie marzą!bardzo chetnie się przyłączę do zabawy,pozdrawiam!
m.kuternowska@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med! :-)
Ha det toppen.
Kram från Anna Ödman

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg du har och vilken uppfinningsrikedom, brukar "stjäla" en hel del ideer!!Vore inte fel att vinna muggarna heller!! Kram från norrland //astrid

Kamilla sa...

Jag vill gärna vara med! Såå fina muggar:)

Kramis

Emilias sa...

Jag vill jättegärna vara med :) helt underbara muggar!! Håller tummarna hårt!
Kram Emilia

Anonym sa...

Greengate jippi! Vill vara med på utlottningen av dessa fina muggar. Hälsningar från Anna-Carin.S Mora

Anonym sa...

mi piacerrebbero molto!!!adoro greengate e adoro il rosso!sembrerebbero proprio fatte per me!!!!!grazieeeeee!

Anonym sa...

sarebbero per me il primo regalo da un primo commento inviato per la prima volta, che bella coincidenza sarebbe!!!e per di più il giorno della festa della mamma!!!saluti da una mamma italiana

Anonym sa...

Jag vill jätte gärna vara med o tävla, hoppas på vinst. Anna-Lena

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med i din utlottning! Håller tummarna och hoppas på tur :)
Kram Kicki

Hemmavid sa...

Självklart vill jag också delta i tävlingen!

Muggarna är ju heeeelt underbara - och funkar även bra till te, eller hur ;)

kramen Jenny

Louise sa...

Jag vill naturligtivs vara med och pröva lyckan i denna fina tävling!! har också länkat!

Kickan Style sa...

Jätte söta muggar, deltar gärna...:)
Kram Kristina

Susanne sa...

Så klart vill jag vara med. Läser din blogg nästan dagligen. Avundas erat fina hus.
GreenGate är en underbar serie.
Susanne på Rosell.

Anonym sa...

Snygga, dessutom ligger butiken i Tibro så är det inte långt härifrån där jag bor!
Rött gör mig glad!

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Åh så fina! Älskar greengate. Självklart vill jag vara med och tävla!
Du har en sån fin blogg, är ofta inne och kikar!
Mvh Sofie (sofieredegard@hotmail.com)

hällkulla sa...

Hejsan!!

Jag är gärna med och tävlar om den fina vinsten

Ha det bäst!
Kram
Pi

Anonym sa...

Tjena!

Du har en alldeles HÄRLIG blogg!!!! :) Jag följer med den varje dag, här från Åbo i Finland! ;)

Hälsningar,
Ida

Hulda sa...

Jeg er kjempegjerne med! Så skjønne disse glassene med skjeer var. Bildene dine gjør dem utrolig vakre også. :)

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Vad kul med en tävling och vilket fin pris!

Ha det bra!
Kram

Erika

Johanna sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag håller mina tummar ändå.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo-Fridene
kattarsel@live.se

Färjtorp sa...

Vilka sommarfina muggar, självklart vill jag vara med på din utlottning :)
Jag länkar till dej från mej.

Kram Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll Anna!

Hoppas att ni har haft en bra helg!
Vi ko aldrig, tiden och dagen går fort!

Jag vill vara jätte gärna med i din fina utlottning!
Ska länka också!

Vi har vait hos Roffe och handlat.
Köppte en säng men det vart nog fel köp :(

Ha en fin kväll!

Kram Sirpa

Hälsa, vi får ju försöka ses när sjuksugan är över ;)

Anonym sa...

Hej!
Fantastiska muggar, vill gärna vinna...
Varma vårhälsningar
Marie, mariehansson79@gmail.com

Anonym sa...

Jag blir glad :) av din blogg!
Tittar in hos dig vid varje nytt inlägg så nu tyckte jag det var på tiden att jag sände dig en hälsning & tackade för all inspiration jag får av dig & ditt härliga hem!
Spännande med en sådan fin tävling!

Soliga hälsningar Sara i Hasselbacken

Villa Solberga sa...

Hej

är jättegärna med på utlottningen!

Mvh Jenny

Livingroom sa...

Äääälskar Greengate..
Deltar i din utlottning. Länkar med bilden från min blogg.
Ha en fin och solig vecka.

Anonym sa...

Hej där!

Vilken mysig blogg. Hittade hit efter att ha läst reportaget i Lantliv. Precis min stil, att ta vara på det gamla och inte bara köpa en massa.
Inspirerande o kul, tack!

Hälsn Annica husochrum.blogspot.com
husochrum@hotmail.com

Anonym sa...

hej, älskar greengate är gärna med och tävlar. Din blogg är oxå helt underbar. hälsningar tina

m0$an sa...

Jag vill också vara med i lotteriet.
P.S Det blir en fin födelsedagspresent till mamma.
♥KRAM♥

Julia sa...

Hej jag vill gärna vara med!
Kram Julia!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Oooh - älskar Greengate, klart jag måste vara med i utlottningen! =) Jag länkar från min blogg.
Ha en härlig söndag!

Kram Emma

Lottas Fotografi sa...

Åh så snygga! Vill också vara med! Har redan en länk till dig på min blogg! ;)

Kram Lotta

I mina gömmor sa...

Den har tävlingen vill jag inte missa! Fina muggar. Håller tummarna för tur!

Kram/Malin

Soňa sa...

Skvělá tombola!!!
Hrnečky ze sady GG jsou opravdu nádherné...
Krásné fotky...
Ke svátku matek přeji jen to nejlepší...
Spoustu pozdravů, Sońa

Anonym sa...

Underbara muggar, vill gärna vara med och tävla.
Kram Stina

Anonym sa...

Vilka underbara muggar. Jag gillar dig blogg och är inne o läser varje dag.
Hälsningar Helena Burman

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Dom fina muggarna vill jag gärna vinna. :)) Tänka att få sina första produkter från Green gate och få använda dom på morgonen ute på altanen när man har semester. :)) Jag länkar i min blogg. Håller tummarna för mig själv. :)) Kram

zinkadus sa...

ja det vore inga fel att vinna två fina muggar från Greengate. Jag vill absolut vara med i tävlingen.

Vita Falkens Lantliv sa...

Jag vill gärna vara med, så fina:) Jag länkar också!

Kram Susanne

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med! Håller tummarna - kram Ewa

Mjuka sa...

Vilken jättefin vinst! Tänk vilken lycka att vinna detta fina. Nu håller jag tummarna hårt.
Kram från mig och ha en fin vecka

A House With A View sa...

Sååå jättefina muggar! Jag vill absolut vara med i din fina utlottning! Länkar från mig!

Hoppas hoppas hoppas...

kraaaaaaaaaaaaaaam aka

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Klart jag vill vara med & tävla om dessa fina muggar :) Hade vart perfekta till en fika ute i trädgården i det härliga vårvädret! Håller tummar & tår ;)
Ha det gott! Kram Tilda

Erika sa...

Finfin vinst! Jag länkar till dig och hoppas på tur!
Erika

Anonym sa...

Så fina mugggar och en så mysig blogg (som jag läser sgs dagligen)!! Såklart vill jag oxå vara med och tävla men dessvärre har jag ingen blogg att länka till. / Elisabeth

ekstrom.home@tele2.se

Ullis sa...

Jag vill förstås också vara med och tävla!

sammal airi sa...

I'm joining in lottery for a lovely price!:) Link in my blog too.

sammal airi sa...

Lovely prize i mean... ;)

Jenny S sa...

Åh, jag är verkligen en fantast av både green gate och din blogg!! :) Så självklart är jag med! Kram!

Ett Vitare Hem sa...

Åh är gärna med, har såklart länkat också ;o)
Ha en riktigt härlig måndag!
Kram/Lena

Marica sa...

ÅÅÅ JAG ÄR GÄRNA MED I UTLOTTNINGEN! JÄTTEFINA MUGGAR VERKLIGEN! HA EN FIN DAG OCH VECKA :) KRAM MARICA

Älskade pion sa...

VILL HA!!!!!! ;)Är gärna med i din fina tävling,länkar också.Kram Ulrika

Unknown sa...

I am probably too far ... but I would like to participate equally
Mari

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla om de vackra muggarna! Kram jenny Nilsson (hjärtans)

Monicas vita drömmar sa...

Hej!

Vill jättegärna vara med och tävla om de fina muggarna och skedarna :)

Håller tummarna och länkar från min blogg

Vill också säga att du har ett underbart fint hem och blogg :)

Kram Monica

anna sa...

Jag läser och begrundar din blogg, den är väldigt fin!
Vill gärna vara med i utlottningen då jag älskar greengate.
Håller tummarna...

Anna

Anonym sa...

Hej! Läser gärna din blogg som ger så mycket inspiration och du har fina bilder med. Hoppas nu på tur i utlottningen!
Vänligen Tuula från Dalarna

Anonym sa...

Hej
Så klart jag vill vara med o tävla om dessa underbara muggar, de skulle passa perfekt på balkongen hos mig i sommar :-)
Din blogg är verkligen helt underbar, mycket glädjande för mig!
Ha en härlig dag så håller jag tummen!
// Kicki

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ja! Jag vill gärna vara med om 1 lott! Va fina dom är!!
Ha en bra vecka! Här startade den med sol, turligt nog!!! :) Hoppas det är detsamma hos dig!

Design elise sa...

Jättefina muggar! Är gärna med i utlottningen! kanske man har tur denna gång!... Tycker för övrigt mycket om både din blogg samt affären "förr och nu" i Tibro vilka jag båda besöker regelbundet! Ha en fortsatt fin vår! Varm kram Elise

Anonym sa...

Neeej, hvor er de fine. De ville gøre godt her hos mig :)

Tak for en dejlig blog - det er en fornøjelse.

Kram.
Line fra Danmark

Kicki Byström sa...

Hej!!

Oh jag vill verkligen vara med jag älskar green gate!
Dessa passar perfekt till våran nya veranda, nu håller jag tummarna.
Tack för en helt underbar och inspirerade blogg.
mvh
Kicki

WERMLAND sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Moni sa...

Hej!
Jag vill gärna va' med i utlottningen av de fina muggarna:)
Soliga hälsningar från Värmland

Anonym sa...

Hallo!!! I dont have own blog but my daughter Agnieszka has:) It is: prettypleasure.blogspot.com
Your blog is beautifull and your hause too:) I like your photographs, white things which you show us and all another on your blog! Many greatings from Poland, Anna:))
mysiak@o2.pl

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Jag är jättgärna också med och tävlar om de söta muggarna!!

Hoppas på tur :)

Kram kram

Villa Carl Larsson sa...

Jag fullkomligt älskar Green Gate och vill jätte gärna vara med i din fina utlottning. Vem vet, man kanske har turen på sin sida :)

Kram Josefin

Anonym sa...

Så fina somriga muggar, klart man vill vara med i utlottningen.
Hälsningar
Susanne i Gävle

Skandynawska_Indianka sa...

Przepiękne candy...!byłabym przeszczęśliwa,gdyby udało mi się wygrać te piękne kubeczki;)gratuluję świetnego bloga,uwielbiam go!:*i pozwolę sobie dopisać się do listy rozmarzonych..
skandynawska.indianka@gmail.com

Norregård sa...

Hej Vännen!
Jag vill vara med så klart;o)

Kram Malin

Anne B. sa...

Tar gärna en lott, tack!

Det Vita Drömhuset sa...

Självklart vill jag vara med! :)
Länkar från min blogg.

Kram Åse

Photo by Maria sa...

Jag som många andra vill ju så klart vara med och försöka vinna de fina muggarna..
Jag länkar med från min blogg..

Kram Mia

Nilla sa...

Självklart vill jag oxå vara med på utlottningen.

Ha de bäst !!
Nilla

Anonym sa...

Nie masz pojęcia,jaka radość by mi sprawiła wygrana u Ciebie!cóż może mi się poszczęści,nie zaszkodzi przecież spróbować...
heyoka@poczta.fm

homemoma sa...

Me, me, pick me!!! I love green gate, but they don't sell it here. I would sit with my sis in the yard and have morning tea or coffee from the mugs :)

Therese sa...

Jag älskar GG och njuter för fullt av min nya termos därifrån, men kniper gärna en lott så jag får chans att vinna nått att hälla kaffet i :-D Solskenskramar!
Therese - Sockenvägens Söta

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen av de fina muggarna!
Kram/Annie :)

Cathrine sa...

Hej hej!! Jag är gärna med i utlottningen av dom två jättefina muggarna.
Soliga hälsningar Cathrine

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i utlottningen. Härlig blog du har och fint hus!! Har blivit en rutin att kolla in varje dag. hälsn Kristina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna1

Nu har jag länkat till din fina utlottnig som jag lovade!

Så jag Är Meeeed ;)

Ha en fin kväll!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Jätte söta muggar!!!
Klart jag vill försöka vinna dem!

Annelie H. Ockelbo

docksjo sa...

Jag är gärna med i utlottningen om de fina muggarna.

ANNIKA sa...

Så mycket fint det finns i butiken!
Jag vill gärna vinna dessa muggar....
hoppas nu...
gustafsson.57@hotmail.com

KatarinaR sa...

Helt ljuvliga muggar så självklart vill jag jättegärna ha en lott! Håller tummarna hårt!

Anonym sa...

Vilken jättefin vinst & butiken hennes är säkert alldeles ljuvlig, önskar jag bodde närmare än norraste Norrland så kunde jag kika in;) Håller tummarna med en lott. Hälsningar Anna (annapanna77@hotmail.com)

Helene sa...

Hej! Jag är gärna med i din utlottning - Greengate muggarna är ju såå himla fina! Jag länkar från mig och hoppas på tur!
Kramar, Helene

Graadskan sa...

Jag vill mer än gärna vara med i utlottningen av de fina muggarna! Håller tummarna!

Kram Camilla

Ann-Charlott sa...

Hejsan!
Här vinka jag som ville också med.
Har lagt både bild och länk hos mig.

Mvh Lotta

Haze design sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! :- :-)

Mandelhjärta sa...

Hej!
Jag blir gärna med och provar lyckan i ditt lotteri. Har länkat med bild i min blogg. :)
Ha en fin dag vidare!

Trädgårdsgatan 6 sa...

Kul med tävling, klart man vill vara med!
Jag länkar även från min blogg såklart.

/ Maria

Pillan sa...

Åh, vilken vinst! Klart jag är med och hoppas på tur!

// Pernilla

Anonym sa...

Hejsan!!

Klart man vill vara med att vinna! Vill dessutom passa på att tacka för en otroligt 3vlig o inspirerande blogg!!

Många kramar, Annelie

ElliS sa...

Hej! Härliga muggar och så fin blogg du har. Jag är gärna med.

Anonym sa...

Oj vilka fina muggar! Jag är gärna med och tävlar. Ha det bra!

emely.drugge@hotmail.com

Unknown sa...

Jag vill, jag vill!
Jag vill gääärna tävla, älskar GreenGate!
Länkar så klart med!

Kraam ia

Unknown sa...

Jag har förresten med en tävling om du inte hittat den än! En väldigt god tävling från Tefrossa! :)
Hoppas du vill vara med!
Kram!

Anonym sa...

å vilka fina muggar, jag vill gärna vara med och tävla
mvh Linda
lsz__99@hotmail.com

Britta sa...

Really great candy!write with pleasure;)
lillyrose.britta@gmail.com

Anonym sa...

Nydelig premie, jeg vil svært gjerne være med i trekningen :) 1 lodd
Ha en finfin vårdag videre!
Hilsen fra Trude
purplesplashgarden@yahoo.no

Madame Vit sa...

Hej =)

Det här får jag ju bara inte missa!!
Givetvis vill jag vara med och tävla. Länkar från mig =)

Kram Fia

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Självklart jag är med och
norpar en lott<3
Ha det gott!!
Kramiz,, lotta.k3@spray.se

Jennifer sa...

Klart jag vill vara me!
Det är nog ändå ingen idé för mig att länka, det
är ju inte så många som läser min bogg :)
Ska försöka länka lite senare.
Nu ska jag bara ta det lugnt och slappa...

Kram Jennifer

Anonym sa...

Hej!! Man måste ju försöka vinna nu när det är tävling antar jag!
KRAM Alva!

Anonym sa...

Jag är gärna med! Fin vinst;)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Hem ljuva hem sa...

Så härliga muggar från GreenGate..jag älskar deras färger och mönster. Dessa vore underbart att vinna och kunna njuta av i sommar ute i det gröna. Så länkar från min blogg och håller tummarna, för mig :-)
Trevlig helg..
KramAnneli

K. sa...

snygga o fräscha sommarmuggar, jag är gärna med o tävlar o hoppas :)

k.

kanilsson2@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/05/15-maj-vinn-muggar-fran-greengate.html

care69(at)live.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/15-maj-vinn-greengate-muggar.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

I dream of these beautiful cups!I hope I get lucky in the lottery;)
trollinka1@wp.pl

Anonym sa...

Nydelige kopper! Jeg vil svært gjerne delta i denne trekningen med 1 lodd :)
Ha en trivelig forsommerhelg!
vårhilsen fra Trude
purplesplashgarden@yahaa.no

Fröken svår sa...

Alldeles underbara muggar!Tänk dem som får dricka sitt morgonkaffe ur dem till solen som reser sig över taken =) Dem vill jag vara med på utlottningen om.
Jag har tipsat på min blogg;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/05/anna-en-helt-fantastisk-utlottning-av.html
Ha en trevlig kväll./
JoHannah
rockbarnettavlar@hotmail.com

Gratishav sa...

vilka underbara muggar!jag vill gärna vara med och tävla!

MVH
Lili
Mail: he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Oj vilka fina muggar vill gärna vara med i utlottningen håller tummarna och hoppas på tur :)
GUNILLA
gumuhr@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppsan min mejladress blev med stora bokstäver ska vara små gumuhr@hotmail.com
Mvh Gunilla

vitadrömmar & små kottar sa...

ååå vilka söta muggar!
Greengate är jue så mysiga med sina saker.
Klart jag är med i utlottningen.
Håller tummarna!

Kram & trevlig helg
Från Eleonor

Tillsammans Hemma sa...

Vilken tur att jag hann!
Såklart vill jag också vara med i din utlottning av fina Greengate♥♥♥ - kan inte få nog......

Hej från Loo

Anonym sa...

Åh, vilka fina sommarmuggar,jag vill gärna vara med i utlottningen av dem! Tack för en vacker och njutbar blogg!
Sköt om dig!
Maria från Hökmark

Anonym sa...

Oj! Jösses vilka söta muggar!

Klart jag vill vara med och tävla om dessa.

Jag har länkat i min blogg oxå:

http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/05/vinn-underbart-sota-muggar.html

Anonym sa...

God kväll
Bara älskar green gate, tycker de har så fint porslin. Riktigt försommarkänsla skulle det vara om dessa godingar kunde stå på min veranda...
Verandan befinner sig i Vårgårda oc ägaren heter Elinor!
Hoppas på tur. Ha det gott.

Märta sa...

Vill gärna hänga med i din utlottning. Jag länkar också!
Så underbara vinster så nu håller jag tummarna!
Kram! Märta

PyretPepsi sa...

Jag ställer mig till de hoppfulla om dessa fina muggar! Har länkat här:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/05/110515-tavlar-hos-vita-verandan-om.html

chanette med söner sa...

ohhhhhhhhh va fint muggset. det skulle jag och mina söner haft massa god choklad vi gjort själv eller nåt av teerna som vi själva blandar i och mysa på våran balkong.. om vi vann..
nu håller vi alla våra tummar och tår

osterlenmamman@live.se

TinaZ sa...

Superfina muggar!! Jag är gärna med. (Tina_z@live.se)

Pockethexan sa...

Självklart att man inte missar ett sådant här tillfälle att kunna vinna så gulliga saker <3!
Jag lägger ändå ut en länk på min blogg så att du får lite mer reklam för din fina blogg.

Kramis ifrån Pockethexan själv

Julia sa...

Widzę,że mnóstwo osób marzy,by wygrać te przepiękne cukierasy...cóż ze mną jest nie inaczej:)też mam ogromną nadzieję na zwycięstwo:)
julka.julia1985@gmail.com

Annas tipsblogg sa...

Underbara!!! Klart jag är med. Har även tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/muggar.html

Anonym sa...

Hej! Har precis upptäckt din fina blogg och vill givetvis vara med och tävla om dom fina muggarna.
Hälsningar Lena

maria sa...

jag är gärna med

http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/may/muggar-och-skedar.html

mail: mariamattsson81@gmail.com

Sofie L sa...

Jag är gärna med i denna underbara utlottning <3
Hoppas nu pà tur

Länkar
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/15-maj-muggar-och-skedar-fran-greengate.html

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med för jag har suktat efter Greengate porslin länge....
Hälsningar Camilla
camillaolund@gmail.com

Elin sa...

Vilka söta muggar! Jag är gärna med och tävlar! =)

Tova sa...

Någon som vill dela priset? Jag nöjer mig alldeles tillräckligt med den prickiga ;)

Malin sa...

Åhhh! Klart jag är med i denna härliga tävling :) Älskar greengate :)

Ha en härlig kväll!

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

Catrin Linder sa...

Hej!

Jag älskar Greengate. Måste bara vara med i denna tävling.
Nu får jag hålla tummarna!
Fin blogg du har. Kramisar

Therese sa...

Jag är gärna med i din utlottning!
Har länkat på min blogg också :)

Unknown sa...

Heisann ,o)
Kjempe søtt med Greengate, så vårlig med polkadotter og friske farger ;o))
Flott blogg!!!!

Klem Elisabeth

Anonym sa...

Tjoho!
Såå ljuvliga! Tänk att få smyga ut i bersån en tidig morgon o njuta av fågelkvitter och en mugg med varm chokolad.. Mmm.. Åh, din blogg e`helt underbar:) /Mimmi

Anonym sa...

hej!
Gillar verkligen din blogg och jag skall inte förneka att jag älskar Greengate.
Fyller 40 år den 19 maj och önskar mig i första hand Greengate saker, det vore högsta vinsten att vinna här (jag vinner aldrig, men någon gång skall vara den första?)
ha en fortsatt skön helg!Kramar Annica
storm.p@telia.com

Zandra sa...

Oh vill gärna vinna muggarna..Älskar Greengate =) Man kan aldrig få för mycket av Greengate..

/Zandra

FruNeroLindström sa...

Åh, vilken underbar utlottning. Hoppas jag inte missar chansen trots att jag är ute i sista minuten.
Ha en underbar Söndag,
//Malin

Victoria sa...

Hittade hit först nu och nder att jag har en del att "läsa igen". En underbar blogg och ett fantastiskt hus ni bor i!
Eftersom jag kom hit just idag när det är sista dagen på tävlingen så kanske det var någon mening med det...
Ha en bra söndag!
/Victoria

Dronninghuset sa...

jeg vil være med.... tror ikke jeg har lagt inn kommentar i anledning give awayen tidligere, hilsen Tove

emilias gömmor... sa...

Ja,tack! Jag är gärna med i utlottningen!!!!

Kram Mimmi

Camilla sa...

Hej! jag vill gärna vara med i tävlingen! Kram Camilla

Petra-Lantlig Charm sa...

Hade ju helt glömt av denna utlottning! Klart jag är med! Greengate har så underbara saker och jag har två kannor i det röda så de skulle vara söta till det!

Ha en fin söndag!

Kram Petra

amanda sa...

Vilken underbar tävlig, jättefina koppar. jag vill gärna vara med och tävla :)

Anonym sa...

Ååååå så fina
muggar med sked
Klart att jag i dragningen
vill vara med!

Kram
Barbro

rosvikslyckan sa...

Vilka underbara muggar jag vill vara med! vilken fin blogg du har.
kram Jenny

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/muggar-med-tillhorande-sked.html

carola(at)officefixarna.com

furulunds lantliga sa...

Hej det är klart man vill vara med och ha chans att vinna dessa underbara koppar.Är inne på din blogg så fort det är ett nytt inlägg underbara bilder och inspiration

Ninna

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Jag vill vara med i din utlottning,var här och skrev i fredags men inget sparades utan allt är borta både här och på min sida så gör ett nytt försök. Greengate påminner mig om sommaren med sina underbara färger och mönster. Dessa skulle passa fint till sommarens fika ute i det gröna.
Länkar med bild från blogg.
Kram Anneli

Unknown sa...

Hej!! Jag vill vara med och tävla!! Vilken härlig blogg du har!
Kram Pernilla

Ullis sa...

Härliga koppar till sommarkaffet! Jag vill vara med och tävla, och länkar även med bild på min blogg.
Ha en fin kväll!
Ullis

Maria sa...

Hej,
Höll på att missa detta.
Mycket söta muggar.
Dessa skulle jag vilja vinna och ge bort till två söta systrar!
Du har en härlig blogg.

MVH
Maria

Jessika sa...

Guuu så fina, ja vill vara med !! :D Hoppas ja hinner, står bara datum o inget klockslag?

jag_jessika@hotmail.com

Lina sa...

Jätte fina!! Jag vill gärna vara med!! Lina

Sandra Larsson sa...

Jag är jättegärna med och tar en lott!!

sandralarsson73@hotmail.com

Anonym sa...

Jag älskar också GreenGate och hoppas att det är jag som vinner.
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Netzz sa...

Jag vill oxå vara med ;)

Anonym sa...

Vill också gärna vara med i tävlingen! Saker man blir lycklig av kan man aldrig ha för mycket av!!!
// Matilda

Related Posts with Thumbnails