fredag 13 maj 2011

JIPPIE!!!!



Blogger fungerar igen, att man kan bli så glad över något sådant:) Men säg den glädjen som varar för evigt. Jag fick plötsligt krångel med min dator, kom inte in på mitt googlekonto och har fått rensa och justera säkerhetsinställning med cookies och allt vad det heter. Puhh vad jag blev så lättad när jag fixade det.


Fick sådan lust att göra ett inlägg så det blev ett hastigt sådant i dag. Så jag väljer att visa mitt nya bord jag har fått i dag. Det passade perfekt i vår svårmöblerade lilla hall. På bordet står det en vas med ljuvliga kvistar av päron.

I morgon blir det 5 års kalas!

Ha det så bra i fredagsmyset!

15 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej! jaa va jobbigt när det ej funkat nåt idag..Men glad för att det inte blir nåt med dator'n för då fattar jag inget! Ha en go kväll..Gunilla

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

tREVILG HELG !
Hälsa alla !

Kram Sirpa

ps...man blir beroende av det här ;)

Hulda sa...

Så herlige bilder fra huset ditt. Likte så godt heggbuketten, og at vi ser inn i glassverandaen. Nydelig! :) Blogger har hatt store tekniske problemer, jeg har mistet masse kommentarer... Men, nå har jeg endelig fått ut noe nytt.

Anna sa...

Blogger har strulat som bara den... :(

Läste om din morfar i ditt förra inlägg, skickade en kommentar men tror inte det kom fram pga de tekniska problem blogger haft, vill iaf beklaga...

Kram

Lisas torp sa...

Åh, vilket fint bord och med den vita kvisten till! Ja, nu verkar det ju fungera igen!
Ha en härlig helg!
Kram
Lisa

Julia sa...

Fint!
Där ser du det var inte jag som hade gjort något!
Kram Julia

Hemmavid sa...

Kanonfint bord, Anna! Så härligt ljus du hade i dina bilder idag. Älskar när solen flöööödar in... Här är det regnväder idag så ljusförhållandena är inte de bästa...

Kramen Jenny

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ofrivilliga bloggpauser är inget vidare, skönt att det funkar igen! =)
Jättefint bord, så vackert med päronkvisten på.
Ha en fin kväll.

Kram Emma

villa carolina sa...

Vilket super fint hem du har och fina bilder.

Märta sa...

Härliga bilder du visar! Du har det så fint!
Ha det gott!
Märta

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Änglarnas hus sa...

KANONFINT BORD!!

Ha en mysig helg!!

Kramis Sanne

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, idag har verkligen blogger levt sitt eget liv.
Tror vi är många som har tyckt att minuterna känts som evigheter.......

Läste om din morfar och vill bara skicka dig en stor kram och många tankar.
Mia

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket litet näpet bord, jättefint!
Ha en underbar lördag!
Kram/Lena

LOPPISLIV sa...

ja vilket strul det var igår...man är allt lite beroende av bloggarna...fniss :-) Sött litet bord, passar perfekt där i lilla hörnan. Önskar dig en trevlig helg, och må väl, tänker på din lilla morfar som somnat in, sånt är alltid tungt. Kramisar P

Related Posts with Thumbnails