lördag 21 maj 2011

HAPPINESS IS NOT A DESTINATION. IT IS A WAY OF LIFE.


Visst är det så, men man behöver bli påmind om det ibland. Och det blir jag varje gång jag går förbi min nya skylt. Jag har kikat på den länge men den tog slut innan jag har kom till skott. Men nu så har jag fått tag på en!

    


Den hamnade här på bokskåpet. Här har jag så svårt att få det bra. Egentligen skulle jag velat ha någon annan möbel här men den är ju så himla praktisk med alla lådor. Där i ryms alla dvd filmer och lite till.

Skylten har jag köpt HÄR.

Nej nu är det dags att ila iväg till jobbet. Ha det bra lediga som jobbande!

Kram

36 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Så sant, så sant!
Ha en underbar helg :)

Kram från Australien♥

Puumuli sa...

Skylten passar utmärkt där den står nu!

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon Anna !

Jobba lungt och ha en bra dag på jobbet.
Det verkar ändå bli en till fin dag :)

Det är så fint på skåpet som den är.
Den passar ju så bra där ...

Kram Sirpa

dagdrömmar i vitt sa...

Ja skåpet ser praktiskt ut och jag tycker du har finfint :)
Kramkram / Nettan

Lantligt i smultronbacken sa...

Så sant så.

Jag gillar din möbel jättemycket. Själv är jag på jakt efter något liknande.

Ha en härlig lördag

Kram Teres

Åsa sa...

bra budskap som vi behöver påminnas om dagligen :)
ha en skön lördag på jobbet
kram Åsa

Vintage House sa...

hej
Den skylten är superläcker...
ha en skön helg trots jobb.
kram
sandra

Hanna sa...

jätte fint.
Ha en bra dag!
Kram
Hanna

Loella sa...

Här har vi en till som jobbar helg....Känns sådär när solen är hög och himlen är blå, men det får gå :)

Tavlan är jättejättefin! Kikade in på sidan, bra pris med...

Ha en bra helg önskar Loellan

mammaxtre sa...

Jag är så avundsjuk. Den var slutsåld nämligen. Finaste skylten jag sett. Vill ha :-(

Ha en toppenfin lördag.

Livet på Vestergård sa...

Så fin skylt och med en text som man kan behöva påminnas om. Passar riktigt bra där på skåpet tycker jag!

Torpliv sa...

Fin skylt med ett bra budskap, vilken tur att du fick tag på den! Och skåpet är verkligen fantastiskt fint..

Hemmavid sa...

det var tänkvärda ord!

Skåpet med allt förvaring är helt fantastiskt! Älskar möbler som "sväljer" det mesta! Och dvd-filmer och annat är så skönt att "städa undan"..

Kramen Jenny

Mariette sa...

Hej Anna!

Superfint blev det!

Jag tycker den gör sig kanon där på skåpet, du vet lite tripp trapp trull känsla med höjder...sen är man hemma!

Härlig helg!

Kram Mariette

Lisas torp sa...

Vilken läcker skylt och texten tål att påminnas om! Ditt bokskåp är bara sååååå fint! Åh, så snyggt!
Ha en fin lördag!
Lisa

Jenny sa...

Så sant så!
/Jenny

Norregård sa...

Hej!!!
Den är superfin, det bor en i Norregård oxå:)))

Ha det bra trots jobb!
Kram Malin

Himlavit sa...

Hejsan, Jag har också den tavlan och jag bara ÄLSKAR den =)
Den passar utmärkt på ditt fina skåp =)
Kram och trevlig helg

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Jag har precis läst reportaget om ditt hem i Lantlivs sommarspecial, så underbart! Lyckan är ett gammalt vackert hus...jag hoppas den lyckan slår in för mig också en dag. =)
Ha en fin kväll.

Kram Emma

Vita rosor och förgätmigej sa...

Suck, vad fint du har det... Önskar mig också en veranda och den önskan börjar så smått bli uppfylld undan för undan här hemma... ;0) Ska bara skrapa x antal fönster först! Skylten är verkligen suuupersnytt. Gillar typsnittet skarpt!

Kram/ Anna

Vita rosor och förgätmigej sa...

Hrm, supersnygg ska det stå! (slant visst lite på tangenterna. *haha*)

Helena - ullvi32 sa...

Bara att instämma, passar finfint där och himla snygg skylt!

Trädgårdsgatan 6 sa...

Gillar skylten skarpt, riktigt fin!
Måste än en gång berömma denna underbara blogg, det blir minst ett besök varannan dag och jag njuter varje gång! Du är så duktig och inspirerande, och ditt hem är en dröm!

Keep up the good work! =)

Kram / Maria

Johanna Stålros sa...

Så smart att ha en stor skylt, med ett så fint budskap som finns där så att man blir påmind lite titt som tätt. Riktigt snygg är den oxå/ Kram

A House With A View sa...

Skåpet är jättefint och såå tänkvärda ord på skylten. Blev superfint att ha skylten på skåpet tycker jag!

Kraaaaaaaaaaam aka

Granne med Selma sa...

Visst var skylten snygg, men byrån var ju UNDERBAR!
/Sussie

hagagården sa...

Hej
Jag har också köpt en sån fin skylt men inte fått hem den en,kommer nog i början av veckan.
Kram
Ninni

Anonym sa...

Hellο! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone. I'm tгying
to find a template or plugin that might be able to сorгect this problem.
Іf you have any suggestiοns, pleasе share.

Thanks!

Herе is my web-site build a boat

Anonym sa...

Thаnkѕ for sharing your thoughts on breaѕts.
Regаrds

my site http://howtogetbiggerboobsnaturally.blogspot.com

Anonym sa...

Hi would you mind letting me knoω whiсh
webhost уou're using? I'ѵе loaded your blog in
3 completely different internet browsеrs аnd Ι must
sау this blog loads a lot quickeг then most.
Can уou recommenԁ a good internet hosting provіԁeг at a faіг ρrice?
Many thanks, I appгеcіate it!


Look at my web site ... can you get rid of herpes

Anonym sa...

Τoԁаy, I wеnt to the beаchfront ωith my kidѕ.
I found a sеa shell аnd gаve it
to mу 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put
the shеll to her ear and ѕcreamed. There was a hermit crаb insidе anԁ іt pincheԁ her еаr.
She nеver wants to go back! LοL I know thiѕ is entiгelу off topic but I had to tell someоne!


Checκ οut my site; how to get Bigger boobs Naturally

Anonym sa...

Tοday, I went to thе beaсh front with my κids.
I found a sеа shell and gave it tо my 4 yeаг old ԁаughtеr and sаid "You can hear the ocean if you put this to your ear." She рut the ѕhеll to her eаr anԁ
sсгeamed. There was а hermit crab inside and іt
pinched hеr ear. She never wants tο go back!
LoL I knoω this iѕ tοtаlly off topic but I hаd to tell someone!


Heгe іs my web-sіtе :: Hypothyroidism Treatment

Anonym sa...

My ρartneг and I absolutеly love your blоg anԁ fіnԁ а lot οf уοuг poѕt's to be just what I'm lоoking for.
Do you offer guest wrіteгs tо write contеnt for уouгsеlf?
I wouldn't mind producing a post or elaborating on most of the subjects you write related to here. Again, awesome web site!

my site ... find double glazing solihull

Anonym sa...

Тoday, I ωent to the beach frоnt wіth my kids.

I found a ѕеа shell and gave
it to my 4 уeаr olԁ dаughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
Ѕhe placed the shell to her ear and ѕсreаmed.
Тhere ωas a hermit crab inside and it pinched
her ear. Ѕhe nеver wants to go bacκ!
LoL I know this is cоmpletely off tορic but
I hаԁ to tell someone!

Also visit my hοmepage wood projects that are simple

Anonym sa...

Hello there! I сould haνе sworn I've been to this site before but after reading through some of the post I realized it's new to me.
Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-maгking and cheсking back often!


my wеb sіte :: natural breast augmentation

Anonym sa...

Hi there! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the superb work!

Look into my page; http://diettolosebellyfat.webs.com/

Related Posts with Thumbnails