onsdag 11 maj 2011

    
Hittade dessa fina kuddfodral på Maries loppis. De passade perfekt hemma. Tänk vad bra det är med loppis och secondhand. De inte den ena vill ha kanske är världens fynd för den andra!

        
De blev jättebra på min fotpall. Även glasen som står på bordet köpte jag. Har kikat efter sådana länge. De syns inte så noga men jag visade likadana som jag hade på mitt bakbord i några tidigare inlägg. I de har jag silverskedar i, men i dessa är det värmeljus.

 

Färgerna harmonierar med varandra. Så det är inte bara vitt här hemma:))
Ser ni den fina kudden i fåtöljen, den vann jag i Sandras utlottning för ett tag sedan.
Ibland har man turen på sin sida!

Ha det så bra!

25 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara kuddar!
Ha en riktigt härlig onsdag!
Kram/Lena

Hulda sa...

De putene var kjempefine! Minner om gamle bolsterstriper. Flotte bilder fra stuen din også. Liker så godt skapet ditt. Herlig!

Vintage House sa...

Hej
Så härligt vackra kuddar:)
Den blev verkligen kanon i fåtöljen...
ha en skön dag
kram
sandra

Petra-Lantlig Charm sa...

Så fina kuddfodral! Blir lite färg i allt det vita och det gillar jag!
Ser att du har skrivbord i ditt vardagsrum! Precis så tänkte jag med det lilla jag köpte igår och ska göra iordning! Har tyvärr inte så mycket plats i vårt hem så har inget val :-)

Ha en fin dag!

kram Petra

Färjtorp sa...

Jamen åå vilka fina kuddar! Färgerna i dem var jättefina. Passar bra hos dej. Tänk vad kul det kan vara med loppis!!!!

Kram Johanna

Livet på landet sa...

Fina kuddar, det är härligt när man hittar något man riktigt vill ha & särskilt om det är ett fynd med!
Ha en fin dag!
Kram Helena

Millas hem sa...

Grattulerar till vinst och de fina inköpen av alla vackra kuddfodral! Passade ju hur perfekt som helst hos dig! Ja, så är det med loppis. Verkligen bra med återanvändning av alla saker, både för miljön och för plånboken! =))

Kraaam

Millas hem sa...

Ja, jag vet hur gratulationer stavas!=)) *ler*
Kram

Haze design sa...

Jätte fina!

Pillan sa...

Vilken trevlig blogg och vilket fint hem du har! Här ska jag kika in fler ggr! :)

Ha det gott!!// Pernilla

jean sa...

Very pretty! I love the stripes, too. You have a beautiful home.

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina kuddfodral..loppis är toppen !! Jasså...det var du din rackare som hann köpa det där fina bakbordet före mig..fniss..roligt att det hamnade hos dig, jättefint blev det !!
Kraaam Anette

Rummet för välbefinnande sa...

Ha, ha - skriver som Anette.... Såg att du bar runt på det där bakbordet och jag har som sagt suckat efter det jag också.
Men, hos dig passar det verkligen som handen i handsken. Jag har nämligen scrollat och njutit av allt vackert du visar.

Tänk vilken fantastisk dag vi hade i Hjo. Jag var alldeles bubblig av lycka när jag åkte hem. Så 2,5 timme i bilen var ingenting när jag satt där och log och kände mig så glad.

Ha det så bra nu!
Kram Mia

Helena - ullvi32 sa...

Passar jättebra på puffen och sköna behagliga färger på dom :) Passar in bra!

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll Anna !

Vad fint det blev med dom nya kuddarna.
Det är ju absolut ingen dum ide det här med loppisar ;)

Hoppas att ni mår bra!
Sov Gott och ha en bra dag imorgon.

Kramar Sirpa

Norregård sa...

Hej!!
Super med loppis i vårt slit & släng samhälle;o)

Kanonfina!
Kram Malin

Millygarden sa...

Fina kuddar i sommrig stil nått sånt skulle jag vilja ha i min soffa som känns lite trista med mina murriga kuddar som jag har för tillfället.

Kram Marina

Johanna Stålros sa...

Åhh vad fint, kuddarna är underbara/ Johanna

Marie sa...

Det blev jättefint med kuddarna! Loppis är verkligen toppen!!!

Kram Marie

designofluna sa...

Ja, ibland har man turen på sin sida när man går på loppis. Hoppas jag har det på lördag.
Kram Malin

Annas skattkammare sa...

Så fina kuddfodralen och glasen blev! Grattis till J i efterskott! Vagnen blev jättebra tror jag och sambon blev nöjd. Signe har inte invigt den än men ikväll ska vi handla lite på ÖB så då kanske.. ;)
Kram /Anna

LOPPISLIV sa...

fina kuddfodral, ja visst är loppis fantastiskt, miljövänlig recycling...Härligt!! Så himla fina bilder. Kram P

Gunillasljusglimtar sa...

ja men så fint då...Jättefina fynd! Ha en go kväll...Gunilla

Hanna sa...

jätte fint!
Ha en fin helg.
kram
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinsten. Underbara kuddfodral .Ja du har det så himl fint.Ha nu en mysig kväll.Kraaam Rita ♥

Related Posts with Thumbnails