måndag 23 maj 2011

Gamla rostiga korgar gillar jag.

   

Vilken tur att vi fick med denna "på köpet" hos loppisgubben. Har redan två men det gör ingenting. Den ena har vi ved i den andra tyger och denna återstår att se! De är perfekta i trädgården.
 

Lite sned och vind som det ska vara:)


Den ska nog finna sin plats på verandan. Tänkte klä den med säckväv, och plantera några sirliga blommor.
Vi har letat efter ett runt bord och i går hittade vi ett som blir perfekt med våra korgstolar. Fast först ska det få lite färg på sig. Som vanligt:)


Ha en fin dag och kul att du tittar in!

21 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Sned och vacker :)
Blir säkert kanon med blommor.
Vad skönt att ni funnit ett bord:
Jag fick min nya byrå klar igår!!
Önskar dig en härlig dag!
Kramkram / Nettan

Fröken Agnes sa...

Hej!

Superfin korg! Du gör så fina fynd;)) Ha en bra dag!

Kram Jenny

Petra-Lantlig Charm sa...

Håller med dig! De ska vara lite defekta :-)
Nu är det jag som varit en dålig bloggvän, hehe! Trots att jag lagt till dig som länk, men jag får skylla på en hektiskt helg!!

Ha en underbar måndag!

kram Petra

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Vilket fynd! Den kommer bli jättefin med säckväv och blommor i :)

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va kul att se...Har en så'n i veskjulet...Kanske ska ha den till nåt annat.Va fint ni har det Kramen Gunilla

Vintage House sa...

Hej
De är härligt vackra de korgarna:)
ha en go måndag
kram
sandra

Betong ute och inne sa...

Å den var jättecharmig...
Ha en bra dag
Kram Malin

Magdalena sa...

gillar den også, bare herlig rustik...
mye pent her..!
ha en fin dag!
klem,magny

STENLYCKA sa...

Visst är de härliga de där nätkorgarna. Jag har en från mitt föräldrar hem precis så där lite sned som din.
Jag har min på uteplatsen, i den får mina gamla lerkrukor bo.
Önskar dig en fin måndag!
Kram Raina

Lisas torp sa...

Vilken superläcker korg! Sicken tur du har!
Lisa

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna!

Jätte fint!
oCH DET GÖR JU BARA SIN CHARM NÄR DET ÄR SLIET OCH SNED ;)
hAR DU JOBBAT KLART SNART OCH EN LEDIG DAG VÄNTAR?

hÄLSA OCH KANSKE VI KAN SES SNART ;)

Marie sa...

Ja de är fina dessa sneda o vinna korgar, har en själv som det snart ska planteras i. Ha en fortsatt bra dag //Marie

fröken knopp sa...

Hej vännen..

Aldrig kan man få nog av vackra Korgar, inte kan jag det i allafall.. Så fort jag ser en så måste jag abra ha, du vet den känslan man har över vissa saker??
Korgar är en av mina laster..:)

O din hade jag inte heller tackat nej till!!

O lite sned o ving gör bara saken charmig..tihi..

En tripp i sommar låter inte helt fel, ett kanon förslag..O snart är sommaren här..Inte mig emot..:)

Varmaste Kramarna Elin

Norregård sa...

Hej!!
Superfin korg:))
Kul när man hittar det man letar efter!
Ser fram emot resultatet:)))

Kram Malin

Lotta sa...

såå mysigt du har i köket och korgen passar ju perfekt! Kram lotta

mariasvitabo sa...

Det är alltid kul att göra fynd! Korgarna kommer att bli så fina!

Kram Maria

Ullis sa...

så vackert med gamla rostiga korgar, det blir hemtrevligt på en gång.
HA en fin kväll!
Ullis

Källeboda lantliv sa...

ja en jättecharmig korg ! den passar säkert utmärkt ..ha en bra start på din vecka..kram jeanette.kallebodalantliv

Anette sa...

Härligt med gamla saker ,den va underbar.
Blir säkert kanon med sirliga blommor i .
Ha en underbar kväll
Kramen Anette

Rummet för välbefinnande sa...

Riktigt fin korg....
Blir lika glad varje gång jag ser bilder från ditt hem. Det är så vackert :)

Så det var du som köpte den där fina terrinen som Marie hade? Gissa om jag stod och suckade över den. Men, den kom verkligen till rätt hem om den hamnade hos dig.

Jösses vilken helg vi haft. Jag svävar fortfarande på mitt lyckomoln och varje gång jag blundar så går jag igenom allt och då är jag tillbaka i sjunde himlen igen vet du *ler stort*

Ha en fin vecka!
Kram från Mia

Mrs Small Town sa...

Vad härligt!!! Och kul att hitta hit.

Själv har jag en förkärlek till verandor och eran är så VACKER.

Vi brukar (om jag får säga dig själv) få höra att vi återskapat den gamla verandan på ett vackert sätt. Du får gärna kika in oss mig om du blir nyfiken :-)

Hälsningar
Sara Small Town


-Ett gammalt drömhus vid kusten tar form-
http://smalltownstyle.blogg.se/

Related Posts with Thumbnails